Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 2

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Lokacją startową Taurenów jest „Obóz Narache” - podobnie, jak Shadowglen w przypadku Nocnych Elfów. To właśnie tutaj otrzymałem kilka podstawowych zadań, z wykonaniem których nie miałem żadnego problemu. Większość z nich zlecił mi Grull Hawkwind, NPC posiadający 4 poziom doświadczenia. Po wykonaniu jego zleceń mogłem udać się do wodza obozu o imieniu Chief Hawkwind. Ten zaś zaproponował mi pierwszą część z cyklu zadań dotyczących Matki Ziemi: „Rites of Earthmother” (Rytuały Matki Ziemi):

Rite of Strenght (Seer Greytongue) - Zadanie to związane było z odnalezieniem lokacji Brambleblade Ravine i zdobyciem tam pięciu pasów należących do stworzeń noszących nazwę Bristleback. Szczerze powiedziawszy, to większy trud sprawiło mi odnalezienie tego obszaru niż uśmiercenie odpowiedniej ilości wymienionych stworzeń. Oczywiście nie z każdego z nich wypadł potrzebny mi do ukończenia questu pas, jednak zdobyłem je dość szybko. Następnie wraz z wymaganymi przedmiotami udałem się do wodza obozu Nerache. Ten w podzięce ofiarował mi specjalny totem, który dostarczyć miałem do Beina Bloodhoofa, syna Carina i wodza wioski Bloodhoof. Dzięki temu mogłem zwiększyć swoje zaakceptowanie u starszyzny Thunder Bluff (stolicy Mulgore) i podążyć w dalszą drogę w celu wykonania dwóch pozostałych rytuałów Matki Ziemi.

Rite of Vision (Beine Bloodhoof) - Wódz wioski Bloodhoof polecił mi porozmawiać z duchowym przywódcą osady. Jest nim Zarlman Two-Moons. Aby kontynuować omawiany rytuał, musiałem zebrać dwa kamienie pochodzące z mieszczącej się nieopodal wioski studni oraz dwa żołędzie. Itemy te pozwoliły Zarlmanowi na stworzenie „Water of the Seers”, po wypiciu której moim oczom ukazała się wizja wilka. Stworzenie to miało doprowadzić mnie do dalszego punktu mojej wędrówki.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.