Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 11

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Na dzień dzisiejszy jest to cały dorobek, jeśli chodzi o moje zdolności handlowe. Być może w następnej relacji znajdą się kolejne opisy, tego jeszcze nie wiem. To zależy, czy skupię się nad rozwijaniem określonych umiejętności, czy też będę starał się być wszechstronnie wyszkolonym bohaterem. Życie zdecyduje samo...

Przy poprzedniej relacji z beta testów World of WarCraft otrzymałem kilka pytań, na które dzisiaj chciałem odpowiedzieć:

Jak wygląda podział doświadczenia w drużynie?

Jeśli członkowie drużyny posiadają zbliżony poziom doświadczenia, gra przyznaje taką samą wartość doświadczenia każdemu. Jeśli jednak różnica leveli jest znacząca, to doświadczenie otrzymują tylko wysoko-poziomowe postacie.

Czy questów jest dużo, w wystarczającej liczbie na każdy poziom?

Tak, zadań jest naprawdę wiele. Mnie osobiście przytrafiło się nawet, że miałem przepełniony dziennik questów. Oczywiście jeśli nie możemy wykonać jakiegoś zadania, bądź chcemy je wykonać w innym terminie, to możemy je zwyczajnie anulować.

Jak rozwiązana jest woda? Pływa się w niej, czy topi? A może tak jak w beta-testach Lineage 2 - jakby nie istniała?

Woda istnieje, można w niej pływać, ale równie dobrze można się w niej utopić, co raz sam osobiście doświadczyłem. Kiedy się zanurzymy, nad naszą głową pojawia się pasek oddechu - jeśli zejdzie do „zera”, nasza postać ginie. Jest jednak jeden wyjątek - postacie rasy Nieumarłych nie muszą oddychać, wiec mogą przebywać pod wodą ile im się to tylko żywnie podoba. Są również zadania, które należy wykonać pod wodą, co zawarte jest na screenie numer dwa.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.