autor: Piotr Siejczuk
World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 11
Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.
Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry
Na dzień dzisiejszy jest to cały dorobek, jeśli chodzi o moje zdolności handlowe. Być może w następnej relacji znajdą się kolejne opisy, tego jeszcze nie wiem. To zależy, czy skupię się nad rozwijaniem określonych umiejętności, czy też będę starał się być wszechstronnie wyszkolonym bohaterem. Życie zdecyduje samo...
Przy poprzedniej relacji z beta testów World of WarCraft otrzymałem kilka pytań, na które dzisiaj chciałem odpowiedzieć:
Jak wygląda podział doświadczenia w drużynie?
Jeśli członkowie drużyny posiadają zbliżony poziom doświadczenia, gra przyznaje taką samą wartość doświadczenia każdemu. Jeśli jednak różnica leveli jest znacząca, to doświadczenie otrzymują tylko wysoko-poziomowe postacie.
Czy questów jest dużo, w wystarczającej liczbie na każdy poziom?
Tak, zadań jest naprawdę wiele. Mnie osobiście przytrafiło się nawet, że miałem przepełniony dziennik questów. Oczywiście jeśli nie możemy wykonać jakiegoś zadania, bądź chcemy je wykonać w innym terminie, to możemy je zwyczajnie anulować.
Jak rozwiązana jest woda? Pływa się w niej, czy topi? A może tak jak w beta-testach Lineage 2 - jakby nie istniała?
Woda istnieje, można w niej pływać, ale równie dobrze można się w niej utopić, co raz sam osobiście doświadczyłem. Kiedy się zanurzymy, nad naszą głową pojawia się pasek oddechu - jeśli zejdzie do „zera”, nasza postać ginie. Jest jednak jeden wyjątek - postacie rasy Nieumarłych nie muszą oddychać, wiec mogą przebywać pod wodą ile im się to tylko żywnie podoba. Są również zadania, które należy wykonać pod wodą, co zawarte jest na screenie numer dwa.

