Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 2 sierpnia 2020, 10:17

PlayWay, skończyły się wam pomysły? Mamy dla Was kilka nowych

Słyszeliście o symulatorze kuriera, bezdomnego, Jezusa Chrystusa i mechanika broni pancernej? Mamy pomysły na kolejne gry, które mogłyby podbić rynek.

Spis treści

Symulator internetowego trolla

Twój młodzieńczy i szczytny aktywizm przez frustrację zmienił się w jego ostateczną, cyniczną odmianę – stałeś się internetowym trollem. Paskudnym człowiekiem bez żadnych zahamowań – zaprzeczeniem humanizmu. Nieszczególnie inteligentnym (choć sam sądzisz inaczej), a w dodatku Twój ostatni namiętny i długi związek z rozkładówką Playboya w końcu się rozsypał. Ale to dobrze, bo swoją wściekłość incela przekujesz na nowe zajęcie. I w dodatku na tym zarobisz.

Młodszy specjalista od gównoburz

W grze wcielasz się w specjalistę od gównoburz. Zgłaszać się do Ciebie będą na początku lokalni działacze klubu działkowca i panie Grażynki, właścicielki miejscowych warzywniaków, którym nie podobają się panie Jole, właścicielki franczyzy Żabki. Jako spec od zamętu, kłamstw i pielęgnowania frustracji przygotujesz kampanię zaszczucia i zniszczenia czyjejś osoby. Masz określony budżet – dobrze więc planuj wydatki. Posty na forum z 50 kont (pamiętasz o zmianie IP?), fejkowe naukowe teksty potwierdzające tezę o szkodliwości doniczek, powoływanie się na fakty, które nie istnieją. Masz być mistrzem iluzji w internecie i karmić tych, którzy nie chcą myśleć. Wykaż się.

Questy poboczne

No i oczywiście questy poboczne – rozkręć trzy dyskusje polityczne na forum dla fryzjerów, udowodnij pięciu dowolnym ludziom, że się mylą, wypomnij dziesięciu użytkownikom błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Takich misji nie zabraknie, a zapełnienie paska „niezdrowej satysfakcji” zawsze cieszy.

Maciej Pawlikowski

Maciej Pawlikowski

Redaktor naczelny GRYOnline.pl, związany z serwisem od końca 2016 roku. Początkowo pracował w dziale poradników, a później mu szefował, z czasem został redaktorem prowadzącym Gamepressure, anglojęzycznego projektu adresowanego na Zachód, aby w końcu objąć sprawowaną obecnie funkcję. W przeszłości recenzent i krytyk literacki, publikował prace o literaturze, kulturze, a nawet teatrze w wielu humanistycznych pismach oraz portalach, m.in. Miesięczniku Znak czy Popmodernie. Studiował krytykę literacką i literaturę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Lubi stare gry, city-buildery i RPG-i, w tym również japońskie. Wydaje ogromne pieniądze na części do komputera. Poza pracą oraz grami trenuje tenisa i okazyjnie pełni funkcję wolontariusza Pokojowego Patrolu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Jak oceniasz szansę takich gier na rynku?

10/10, przeboje na miarę Wiedźmina
7%
Umrą śmiercią naturalną
33,3%
Wiedźmin to może nie jest, ale z The Last of Us 2 powalczą...
51,8%
Bierzcie moje pieniądze!
7,9%
Zobacz inne ankiety
7 łotrów z gier, których pokochaliśmy, choć nie powinniśmy
7 łotrów z gier, których pokochaliśmy, choć nie powinniśmy

Czasami bywa tak, że choć nie powinniśmy jakiegoś bohatera lubić, to go wręcz uwielbiamy. Po prostu niektórych łotrów nie da się nie kochać. Oto siedmiu takich gagatków.

Piękne i nietypowe – gry, które zaskoczyły pomysłem na grafikę
Piękne i nietypowe – gry, które zaskoczyły pomysłem na grafikę

„Liczy się grywalność, a nie grafika”. Tak często tłumaczy się słabszą jakość oprawy wizualnej. Grafika jednak nie musi być tylko albo dobra, albo słaba. Może być też ciekawa, pomysłowa, intrygująca, niezwykła i takie właśnie przykłady wyszukaliśmy.

Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy
Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy

Przeładowywanie magazynków po jednej wystrzelonej kuli, chomikowanie absurdalnych ilości zapasów na czarną godzinę, która nigdy nie nadchodzi, zapisywanie gry co dwa kroki – to ledwie mała część nietypowych nawyków, których uczą nas gry.