Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2012, 12:52

autor: Kamil Ostrowski

ZombiU, Rayman Legends i inne. Ubisoft ujawnia swoje plany wydawnicze dotyczące Wii U

Firma Ubisoft, jeden z największych wydawców na świecie, poinformował podczas swojej konferencji na targach Electronic Entertainment Expo 2012 o swoich planach wydawniczych dotyczących Wii U. Francuzi nie mają zamiaru zignorować nadchodzącej konsoli Nintendo i mocno inwestują w tytuły na tę platformę.

Firma Ubisoft podała do wiadomości listę tytułów, które tworzy na nadchodzącą konsolę Nintendo Wii U. Francuski wydawca wiąże z tą platformą duże nadzieje, co przedkłada się na liczbę i jakość tworzonych na nią gier.

ZombiU, Rayman Legends i inne. Ubisoft ujawnia swoje plany wydawnicze dotyczące Wii U - ilustracja #1

Hardkorowych graczy przyciągnie z pewnością ZombiU. Produkcja ta, zapowiadana rok temu jako Killer Freaks From Outer Space, przeszła ogromną metamorfozę. Porzucono lekki, kreskówkowy rys, na rzecz dramatyzmu „poważnej” apokalipsy zombie. Przedstawiony trailer uderza w te struny, co słynny filmik z Dead Island. Niewykluczone, że szykuje się jedna z najciekawszych ekskluzywnych produkcji na nadchodzącą konsolę Nintendo.

Kolejną dużą produkcją ze stajni Ubisoftu jest Rayman Legends. Deweloper postanowił pójść dalej ścieżką wytyczoną przez poprzednią część serii, czyli Rayman Origins, i pozostać przy klasycznym, dwuwymiarowym widoku. Gra pojawi się na, Wii U, PlayStation 3 i Xboksie 360. Wersja dedykowana konsoli Nintendo wykorzystywać będzie, w sposób istotny, charakterystyczną cechę nowego kontrolera, czyli ekran dotykowy. Przy jego pomocy sterować będziemy Murphym, niewielkim fruwającym pomocnikiem Raymana, który wspierać będzie gracza, bądź graczy, bo w Rayman Legends pobawimy się maksymalnie w pięć osób.

Poza wspomnianymi wyżej tytułami na Nintendo Wii U zobaczymy także:

O tej ostatniej produkcji nie wiemy praktycznie nic, poza faktem, że pojawi się jesienią 2012 roku i dostępna będzie także na Kinecta. Możemy więc śmiało zakładać, że rozgrywka zostanie w jakiś sposób oparta na sterowaniu ruchem.