Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Poradnik do gry Dragon Age: Inkwizycja stanowi istną kopalnię wiedzy na temat tej kolejnej produkcji z gatunku RPG przygotowanej przez studio BioWare. Niniejszy poradnik podzielony został na trzy bardzo obszerne części. Pierwsza część poradnika to przewodnik po grze. Jego podstawowym założeniem jest zapoznanie gracza ze wszystkimi najważniejszymi elementami gry, dzięki czemu rozpoczęcie swojej przygody z Dragon Age: Inkwizycją nie będzie utrudnione. W przewodniku znalazły się przydatne informacje między innymi na temat utworzenia i rozwoju postaci, pozyskiwania nowych towarzyszy i dowodzenia drużyną, staczania walk, odbywania rozmów, zamykania szczelin czy zarządzania Inkwizycją. Przewodnik oferuje ponadto zestaw najczęstszych pytań i odpowiedzi na nie, pomagając w szybkim rozwiązaniu wielu popularnych problemów. Na drugą część poradnika składa się bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich dostępnych zadań. Mowa tu przede wszystkim o questach wykonywanych w ramach zaliczania głównego wątku fabularnego gry, aczkolwiek nie zabrakło też miejsca dla zadań związanych z członkami drużyny czy drobnych zleceń. Opis przejścia uwzględnia wszystkie możliwe wybory i omawia konsekwencje podejmowanych decyzji. Solucja została ponadto wzbogacona mapami lokacji, w których rozwiązuje się questy. Ostatnia trzecia część poradnika to rozbudowany atlas świata. Najwięcej miejsca w atlasie zajmują wysokiej jakości mapy z licznymi oznaczeniami. Na kolejnych mapach zaznaczone zostały między innymi najcenniejsze skarby, miejsca odnajdywania sekretów czy punkty widokowe. Na pozostałą część atlasu świata składają się między innymi rozdziały poświęcone craftingowi (ulepszenia, schematy, składniki alchemiczne, przepisy i inne), handlarzom, napotykanym przeciwnikom, trenerom specjalizacji czy najlepszym przedmiotom dostępnym w grze. Dragon Age: Inkwizycja jest trzecią odsłoną popularnej serii gier RPG, której fabuła stanowi kontynuację wydarzeń zaprezentowanych w Dragon Age: Początek i Dragon Age II. W grze wcielamy się w zupełnie nowego bohatera, aczkolwiek w trakcie przygód napotykamy wiele postaci znanych z wcześniejszych odsłon cyklu.

Zawartość trzech głównych części poradnika do gry Dragon Age: Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Zawartość trzech głównych części poradnika do gry Dragon Age: Inkwizycja:

  • Przewodnik po świecie gry - Przedstawienie wszystkich najważniejszych elementów gry - utworzenia i rozwoju postaci, gromadzenia członków drużyny i zarządzania nią, staczania walk, odbywania rozmów, zamykania szczelin. Kompleksowe informacje na temat zasad dowodzenia siłami Inkwizycji. Zestawienia najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.
  • Kompletny opis przejścia - Bardzo szczegółowe opisy wszystkich głównych oraz pobocznych zadań znajdujących się w grze (także tych powiązanych z poszczególnymi towarzyszami), włącznie z ważnymi wyborami i ich konsekwencjami. Mapy lokacji odwiedzanych w ramach zaliczania questów.
  • Atlas świata - Kompletny zestaw map eksplorowanych w trakcie gry z zaznaczonymi najważniejszymi ich obszarami (cenne skarby, sekrety, punkty widokowe, ważne postacie i inne). Kompleksowe omówienie tematu craftingu, włącznie z listami dostępnych składników, schematów i receptur. Informacje na temat handlarzy, przeciwników, trenerów specjalizacji i najlepszych przedmiotów.

Jacek "Stranger" Hałas & Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 620, ilustracje: 1022 , filmy: 2 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 133.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Opis przejścia

Atlas świata

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Atlas świata

Popularne strony w Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (90)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
02.01.2015 17:51
odpowiedz
Jedmar
8
Legionista

Hej jestem już w zaziemiu ale nie działa mi Sprint, ma ktoś też taki problem?

02.01.2015 20:43
odpowiedz
marekb74
2
Junior

@Vella - z tego co wiem to się nie da :(

VaasM - Schematy runy można znaleźć na ścianach jaskiń/ruin po podświetleniu zaświatłem.

02.01.2015 22:55
odpowiedz
keryon
1
Junior

Jedmar chyba dopiero :P Z tego co się orientuje to nie jest sprint do postaci tylko dla konia :)

04.01.2015 02:38
odpowiedz
VaasM
15
Chorąży

Jak zdobyć Doriana jeśli wcześniej wybrałem templariuszy a nie magów ?

04.01.2015 16:02
odpowiedz
marekb74
2
Junior

@VaasM. Poczekaj. Sam się pojawi w Podniebnej Twierdzy i wówczas będziesz go mógł przyjąć lub nie.

04.01.2015 19:01
odpowiedz
WeqPL
2
Junior

Znacie może jakieś lokacje, gdzie jest całkiem dużo materiałów rzemieślniczych 2 i 3 kategorii? Mam wszystkie Perki, które dawały mi po 10 sztuk. Czy da się kupować jakoś te rzadsze materiały? Jak tak to gdzie?

07.01.2015 20:53
odpowiedz
pchela18
8
Junior

ktoś spotkał może szarego strażnika z 1 części w dragon age inkwizycji ?

11.01.2015 12:51
odpowiedz
PakaPL
1
Junior

Gdzie znajdę esencje ognika ?

12.01.2015 18:04
odpowiedz
Nicto
5
Pretorianin

HEJ, HEJ, halooooo, pisze ktoś tu jeszcze w ogóle coś? To napiszę od razu. Czy poradnik Dragon A.I., jest już na tyle dopracowany, że zawiera wszystkie niuanse a przynajmniej większość? Czy gra, jest już na tyle poprawiona, że nie sprawia najmniejszych problemów?

12.01.2015 21:57
odpowiedz
cyberbrain666666@gmail.com
6
Legionista

Kiedy poradnik będzie skończony ?

13.01.2015 12:00
odpowiedz
kwiść
83
Generał

@Nicto
Jeśli chodzi o poradnik to w chwili obecnej mamy opisane ok. 70% dostępnych w grze zadań, szczegółowe mapy wszystkich lokacji oraz przewodnik opisujący większość elementów gry oraz odpowiadający na często zadawane pytania. Planujemy jeszcze dokończyć opis zadań oraz wzbogacić przewodnik o kilka dodatkowych rozdziałów.

@cyberbrain666666@gmail.com
Atlas świata jest skończony, do poniedziałku/wtorku uzupełnimy przewodnik o kilka dodatkowych rozdziałów, a do końca stycznia planujemy zakończyć prace nad opisem przejścia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych.

13.01.2015 12:04
odpowiedz
Drackula
163
Bloody Rider

Kwisc - jedyne co by mnie interesowalo w tym przewodniku to opis lub chociaz lista dostepnych questow nieoznaczonych, ktorych przebieg bazuje tylko i wylacznie na wpisach w codexie.
Poki co znalazlem tylko jeden taki w Emerald Graves, gdzie od notki do notki docierasz do miejsca aby ubic demona.

13.01.2015 14:16
odpowiedz
kwiść
83
Generał

@Dam znać autorom i może uda nam się coś takiego przygotować. Dzięki za info :)

15.01.2015 17:12
odpowiedz
cyberbrain666666@gmail.com
6
Legionista

Kiedy do k@@@ będzie kolejna aktualizacja poradnika. Jakby w nowym roku całkiem zapomnieli o niej. Albo zrobili sobie urlop nie wiem.

16.01.2015 18:17
odpowiedz
YxU
25
Centurion

@cyberbrain666666@gmail.com - otóż nie zrobiliśmy sobie urlopu, niedawno zamknięty został atlas, obecnie trwają pracę nad zakończeniem opisów zadań, kilka rozdziałów ogólnych oraz zmian "kosmetycznych", aby poradnik był bardziej przejrzysty dla czytających. Proszę spodziewać się aktualizacji w najbliższy poniedziałek.

16.01.2015 19:23
odpowiedz
deeptrance8
2
Junior

Poniedziałek??? To po co była informacja o 16 stycznia?

16.01.2015 19:27
odpowiedz
deeptrance8
2
Junior

Widzę że tendencja w branży już zadomowiła się na dobre. Każdy zalicza obsuwe.

16.01.2015 21:00
odpowiedz
YxU
25
Centurion

@deeptrance8 - czy musisz wyrażać swój żal w każdym dziale komentarzy? Jak napisałem - gra jest bardziej rozbudowana niż można przypuszczać, w związku z czym termin planowany nie został osiągnięty, lecz zakończenie prac nastąpi niebawem.

17.01.2015 16:23
odpowiedz
cyberbrain666666@gmail.com
6
Legionista

Poradnik miał byc gotowy 16.01.2015 a dotąd go nie ma....

21.01.2015 14:26
odpowiedz
skwalker
2
Junior

Małe dzidzie cyberbrain666666@gmail.com i deeptrance8 nie potrafią sami przejść gry, tylko trzeba ich za rączki prowadzić. Nie potraficie cierpliwie docenić czyjegoś wysiłku, to strzelcie sobie partyjkę pasjansa. Jakbyście mieli i z nim kłopot, to chętnie wam wyślę solucję.

22.01.2015 14:59
odpowiedz
Raelin
1
Junior

Wie ktoś jak wykonać misje "Zapiski na temat Pustkowi" na mapie Sycząca Pustynia? Mam 7/8 tych zapisków i nie mogę znaleźć ostatniego, a tak wgl. to brakuje tego zdania w tym poradniku!

23.01.2015 21:51
odpowiedz
YxU
25
Centurion

@Raelin: dzięki za informację! zdarza się, że w tym ogromie misji coś się zapodzieje, niebawem uzupełnimy braki

24.01.2015 16:32
odpowiedz
Maston
1
Junior

Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak dokładnie działa kontrola postaci? Interesuje mnie rozkaz zatrzymania się "Hold"(niestety irytuje mnie, że rozkazuje wszystkim postacią,a nie wybranej), a także przycisk pozwalający mi złapać wszystkie postacie na raz i im coś rozkazać(kiedy trzeba ich przemieścić muszę po kolei przesuwać bohaterów).

01.02.2015 18:58
odpowiedz
Killaherz
35
Pretorianin

Jestem na 14 poziomie, w chwili obecnej gra jest banalnie prosta na najwyzszym stopniu trudnosci. Wrogowie padaja jak muchy a dali mi jeszcze moce szczeliny ktora zmiata wszystko. Gram w trybie zrecznosciowym a moje ziomki sluza jako support i do robienia combosow. Tryb taktyczny to totalna porazka. Kaze lucnikowi wejsc na podwyzszenie to albo nie chce wejsc albo od razu schodzi. Jak recznie probuje go ustawic to po wlaczeniu innego czlonka i tak schodzi. Komendy w pasku nei pomagaja, moje ziomki maja to w dupie. DObrze, ze gra jest taka latwa, ale wolalbym sterowanie 1 zawodnikiem.

17.03.2015 14:59
odpowiedz
dail
2
Junior

Witam. Tak doczekaliśmy się poradnika jednak z uwagi na fakt iż został on wydany w pośpiechu doszukać się można w nim niezliczonej ilości błędów jak i wiele opisanych "po łebkach" czynnośći, które trzeba wykonać. Ja tylko skomentuje ten wpis

"Są nimi przedmioty legendarne i wszelkie kosztowności, które poza możliwością sprzedaży nie dają nic więcej, nie są też poszukiwane przez żadne postaci w świecie"

Co jest nie do końca prawdą, gdyż w kategorii kosztowności znajdującej się w ekwipunku trafiają takie przedmioty jak np. Fereldeński medalion za służbę, który jest potrzebny zaliczenia zadania o artefaktach. Tragedii nie ma ponieważ jest to losowy drop jednak trzeba się pilnować by u handlarza nie użyć opcji "sprzedaj wszystko" :) Obecnie jestem na wykonaniu zadania "zagadka martwej ręki" tak dla przykładu dodam, iż opis przejścia podany w poradniku jest błędny, metodą podaną w poradniku nie da się uruchomić wszystkich mechanizmów, itp. itd. Tak czy owak człowiek jest tylko człowiekiem jednak by wszystkim nam żyło się lepiej, należy wskazywać pewne nieprawidłowości. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

31.03.2015 04:39
odpowiedz
YxU
25
Centurion

@dail - nie żebym miał coś przeciw krytyce, ale... czynności opisane "po łebkach", prawda, często nie było przesady z rozpisaniem czynności prostych i intuicyjnych. Co do wyjętego cytatu - prawda, niektóre kosztowności są używane w zadaniach, jednak te są pospolite i łatwo je znaleźć oraz odróżnić jako istotniejsze. Ale jeśli chodzi o zagadkę martwej ręki to nie pozwolę sobie nic zarzucić - przeczytałem właśnie jeszcze raz opis, i nie ma opcji żeby był błędny (może problem z interpretacją?)
Pozdrawiam

28.04.2015 01:00
odpowiedz
veldon
2
Junior

Jestem zawiedziony poradnikiem. Mimo że jest mega obszerny, posiada braki, które nie pozwolą zrobić platyny. A jest płatny. Jest w sieci konkurencyjny poradnik i to za darmo. Nie wiem co zrobić, bo reklamować chyba się nie da. Ale to był ostatni raz, kiedy kupiłem u Was poradnik. A trochę ich już było. Warto zaczekać na konkurencje i mieć gratis lepszy produkt.

22.01.2016 13:46
odpowiedz
Varik40
1
Junior

Zacząłem niedawno grę i dwie nevarskie czaszki wypadły mi w Zaziemiu, z randomowych wrogów.

16.09.2016 14:42
odpowiedz
Ksiądz Bandyta
1
Junior

Jak zrobić import poprzednich decyzji z DApoczatek i DA2 na konsoli ps3 ? Staram sie zrobić to przez ten dragonagekeep ale niewczytuje mi wogule tej strony wczytac na konsoli . Pomocy prosze niemam pojecia kompletnie jak to zrobic.

06.01.2017 22:20
odpowiedz
Sunangelxd
1
Junior

Czy wie ktoś jak zerwać z Blackwall'em? Nie pokazuje mi sie taka opcja nie wiem czemu.. Gdy gralam pierwszy raz i bylam z Cullenem to taka opcja byla...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291332Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291331Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291330Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291329Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291328Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291327Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291326Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291325Dragon Age: Inkwizycja - screen - 2014-11-12 - 291324