Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M29 Świątynia Mythal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M29 Świątynia Mythal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Zadanie Co duma uczyniła: miejsce rozpoczęcia zadania.
Zadanie Co duma uczyniła: Świątynia Mythal.
Zadanie Co duma uczyniła: mozaika w świątyni - zagadka.
Zadanie Co duma uczyniła: główne wejście.
Zadanie Co duma uczyniła: dziura, którą użyli Czerwoni Templariusze.
Zadanie Co duma uczyniła: pierwszy rytuał.
Zadanie Co duma uczyniła: dźwignia do otwarcia krat.
Zadanie Co duma uczyniła: ostatnie drzwi przed walką z bossem.
Zadanie Co duma uczyniła: drugi rytuał.
Zadanie Co duma uczyniła: trzeci rytuał.
Powiększ mapę

M29 Świątynia Mythal (Temple of Mythal) | Mapy związane z zadaniami poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

1a – Zadanie Co duma uczyniła: miejsce rozpoczęcia zadania.

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1b – Zadanie Co duma uczyniła: Świątynia Mythal.

1c – Zadanie Co duma uczyniła: mozaika w świątyni - zagadka.

1g – Zadanie Co duma uczyniła: główne wejście.

1h – Zadanie Co duma uczyniła: dziura, którą użyli Czerwoni Templariusze.

1d – Zadanie Co duma uczyniła: pierwszy rytuał.

1i – Zadanie Co duma uczyniła: dźwignia do otwarcia krat.

1j – Zadanie Co duma uczyniła: ostatnie drzwi przed walką z bossem.

1e – Zadanie Co duma uczyniła: drugi rytuał.

1f – Zadanie Co duma uczyniła: trzeci rytuał.

Legenda M29 Świątynia Mythal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M29 Świątynia Mythal (Temple of Mythal)

Powyżej znajduje się mapa Świątyni Mythal (Temple of Mythal) oraz powiązanej z nią Dziczy Arbor (Arbor Wilds). Są to dwie ostatnie lokacje odwiedzane w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. W Dziczy walczą ze sobą ludy Orlais oraz Czerwoni Templariuszy. W świątyni podejmiesz z kolei szereg istotnych decyzji, które będą rzutowały na zakończenie gry. Obie wspomniane lokacje najlepiej odwiedzić oczywiście dopiero po maksymalnym rozwinięciu drużyny.