Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasy w Dragon Age Inkwizycja | Tworzenie postaci poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Klasy

Okno wyboru klasy - Klasy w Dragon Age Inkwizycja | Tworzenie postaci - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Okno wyboru klasy

Po wyborze rasy przychodzi pora na wybór klasy postaci. Mogą być to: Łotrzyk (Rogue), Wojownik (Warrior) lub Mag (Mage). Każda z tych klas może mieć również dodatkową specjalizację:

  • Łotrzyki mogą specjalizować się jako łucznik (Archer) lub "dwa ostrza" (Dual-Wield) - atakują z dystansu za pomocą łuków (jedynie Varrik posiada własną kuszę) lub ukrycia wyposażeni w średnie zbroje.
  • Wojownicy mogą korzystać z broni jednoręcznej z tarczą (Weapon & Sheild) lub dwuręcznej (Two-Handed) - tu gracz ma szerszy wybór: miecze, topory, młoty (na te ostatnie warto zwrócić uwagę, ponieważ mogą zadawać obrażenia obszarowe), dodatkowo mogą nosić najcięższe zbroje.
  • Klasa magów cechuje się jednakowym możliwym wyposażeniem: lekkie zbroje (uwaga: rasa qunari nie używa klasycznego nakrycia głowy - używają specjalnych barw wojennych, które choć dają pewną klasę obrony, to jednak ustępują hełmom) i laski/kostury.

Wybór specjalizacji nie jest bardzo obligujący, punkty dla danej specjalizacji przyznajesz sam podczas awansu na wyższy poziom, więc gdy znudzi ci się gra określonym typem broni zawsze możesz się przerzucić na inną. Poza dwiema kategoriami specjalizacji odnoszącymi się do walki bronią, każda klasa posiada dodatkowe dwie grupy umiejętności charakterystycznych, np. Łotrzyk może nauczyć się jak pozostawać niewidzialnym i atakować z zaskoczenia, Wojownik może zagrzewać do walki swoich towarzyszy w drużynie przyznając im dodatkowe buffy. Inaczej sprawa ma się z magami: tu przydzielać możesz punkty między jeden z czterech typów zaklęć. Istnieją także specjalizacje eksperckie, z których z trzech wybierasz jedną, w późniejszej fazie gry. Wybierane są tylko dla gracza, u towarzyszy aktywuje się domyślna dla nich specjalizacja.

Uwaga - Warto pamiętać o jednym istniejącym wyjątku: krasnoludy nie mogą obierać klasy maga.