Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szczeliny w Górach Półmroku (Rifts at the Sunstop Mountains) poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Szczeliny w Górach Półmroku (Rifts at the Sunstop Mountains)

Sposób odblokowania: Automatycznie po rozstawieniu jednego z obozowisk (M16,2) lub automatycznie po odkryciu jednej ze szczelin (M16,2f)(M16,2h)(M16,2i)

Zleceniodawca: - (M16,2) lub (M16,2f) lub (M16,2h) lub (M16,2i)

Zadanie to możesz odblokować na dwa sposoby - poprzez rozstawienie jednego z obozowisk na Syczących Pustkowiach (M16,2) lub poprzez zbliżenie się do jednej z trzech nowych szczelin związanych z tym questem (M16,2f)(M16,2h)(M16,2i).

Omawiana misja dotyczy w całości zamknięcia trzech szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką i znajdujących się na farmie. Pierwszą szczelinę możesz odnaleźć na wschód od północno-wschodniego obozowiska (M16,2f). Musisz liczyć się w tym przypadku z koniecznością rozegrania wymagającej bitwy, w której do pokonania będą przede wszystkim bardzo silne demony pychy. Skupiaj uwagę całej drużyny na tych potworach i unikaj używania ataków, na które są one odporne (m.in. elektrycznych i paraliżujących). Drugą szczelinę odnajdziesz na wschód od tego obozowiska, które jest wysunięte najbardziej na północ (M16,2h). Jest ona "pilnowana" w głównej mierze przez wysokopoziomowe cienie (Greater Shade), tak więc pamiętaj o dostatecznym rozwinięciu członków drużyny. Ostatnia trzecia szczelina jest na północny-zachód od północnego obozowiska (M16,2i). Podobnie jak w przypadku pierwszej szczeliny musisz pokonać potężne potwory dowodzone przez kilka demonów pychy.

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Doświadczenie (dużo)
  • 1800 punktów wpływów
  • 6 punktów władzy