Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail)

Sposób odblokowania: Po zakończeniu zadania Echa przeszłości (What Yet Lingers) i Awarscy sojusznicy (Avvar Allies).

Zleceniodawca: Svara Złotowłosa (M31,10)

Svara Złotowłosa - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Svara Złotowłosa

Porozmawiaj ze Svarą (M31,10) w obozie Awarów. Następnie dostań się do wskazanego punktu na mapie rozpoczynającego szlak i kolejno podążaj wzdłuż rzeki na północ pokonując kolejne punkty na szlaku.

Tevinterskie ruiny - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Tevinterskie ruiny

Droga prowadzi do ruin na północy (M31,16), których pilnują Szczęki Hakkona. Dostań się do środka i wyeliminuj wszystkich przeciwników, następnie podejdź do małego obozu, by zaczekać na Kenrica. Po cutscenie idź do północnej części warowni.

Zagadka z płytami naciskowymi - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Zagadka z płytami naciskowymi

Pośrodku znajduje się zagadka (M31,16a), by móc otworzyć drzwi po lewej i prawej stronie, za którymi kryją się cenne skarby. By rozwiązać zagadkę należy nacisnąć płyty tak, aby ostateczna kombinacja zaświeconych i zgaszonych "kostek" była taka, jak miniaturka przed drzwiami.

W tym celu należy nacisnąć przyciski jak powyżej - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

W tym celu należy nacisnąć przyciski jak powyżej:

  • Przycisk środkowy i cztery w dowolnej kolejności na bokach (nie na rogach),
  • Przyciski na bokach i na rogach.

Jeśli chcesz zresetować podświetlenie płyt użyj dźwigni obok. By kontynuować zadanie przejdź po schodach wyżej.

Latarnia z zaświatłem - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Latarnia z zaświatłem

Dostrzeżesz magiczną zieloną barierę - zniszczysz ją używając zaświatła, które znajduje się na murze (od bariery skręć w lewo i przejdź po drewnianym rusztowaniu na mur) (M31,16b). Z zaświatłem w ręce usuń barierę i wejdź do środka. Tam znajdziesz kolejne zaświatło, przy jego użyciu zbadaj dwie runy w rogach pomieszczenia (M31,[16c,16d]).

Użyj dźwigni na murze - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Użyj dźwigni na murze

Teraz wyjdź z komnaty i wejdź na mur, gdzie wcześniej brałeś zaświatło, obok znajdziesz dźwignię - użyj jej. Zobaczysz, że iglica została "naładowana", o czym świadczą zielone przeskoki magiczne.

Dźwignia na naładowanej iglicy - Śladami Ameridana (On Ameridans Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Dźwignia na naładowanej iglicy

Podejdź do niej (M31,16e) i użyj na niej dźwigni. Krótka animacja wskaże ci kierunek do kolejnej iglicy. Podążaj trasą wyznaczoną przez nie, aż dotrzesz do wielkiej bramy twierdzy na wschodnim krańcu mapy (M31,16f). Po aktywacji ostatniej iglicy bariera w bramie zostanie zniszczona. Wróć teraz do Svary Zlotowłosej (M31,10) i przypuść szturm na bramę w kolejnym zadaniu.

Brak nagród za zaliczenie zadania.