Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz

Sposób odblokowania: Spotkanie się z posłańcem.

Zleceniodawca: Posłaniec (M4,2)

Posłaniec - Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Posłaniec

Zadanie to możesz odblokować w trakcie pobytu w Val Royeaux, czyli w lokacji odwiedzanej między innymi w trakcie zaliczania jednego z głównych questów gry. Zbadaj centralny plac w Val Royeaux. Musisz zlokalizować posłańca (M4,2) i porozmawiać z nim. Od posłańca dostaniesz zaproszenie do odwiedzenia posiadłości należącej do Vivienne de Fer.

Możesz już opuścić Val Royeaux - Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Możesz już opuścić Val Royeaux. Zaczekaj na załadowanie mapy świata i wybierz z niej nowo odblokowany punkt, który pokazany został na powyższym obrazku. Jest to Posiadłość Ghislainów (Ghislain Estate).

Najlepiej jest zaprosić Vivienne żeby dołączyła do drużyny - Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Najlepiej jest zaprosić Vivienne żeby dołączyła do drużyny

Po dotarciu do posiadłości nie będziesz miał okazji jej zbadać, bo od razu załączy się dłuższa scenka ze spotkania z Vivienne. W trakcie spotkania należy podjąć decyzję czy Vivienne ma zamordować Markiza, który publicznie obrażał Inkwizycję czy też pozwolić mu ujść z życiem. Najważniejsza decyzja czeka Cię jednak na sam koniec rozmowy - musisz zadecydować czy chcesz zaprosić Vivienne żeby dołączyła do drużyny czy też wolisz jej odmówić. Osobiście polecam oczywiście ten pierwszy wariant zachowania.

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Nowy sojusznik: Vivienne
  • Doświadczenie (niewiele)
  • 80 punktów wpływów
  • 1 punkt władzy