Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M11 Reduta Therinfal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M11 Reduta Therinfal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Lordem Esmeralem Abernache.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Barrisem.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce wzięcia udziału w rytuale.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z kapitanem Denamem.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Drzwi łączące baraki z dziedzińcem.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Luciusem oraz z demonem zawiści (koniec koszmaru).
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji koszmaru.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Wejście do sali z płomieniami.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Zablokowane przejście.
Demoniczny dogmat
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Cole'em.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejście do drugiej części koszmaru.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji więzienia (druga część koszmaru).
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Cole'em i zapalenia pierwszego płomienia.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca zapalania kolejnych płomieni.
Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia więziennego klucza.
Zadanie Demoniczny dogmat: Drzwi, które otwiera się więziennym kluczem.
Zadanie Demoniczny dogmat: Nowa blokada.
Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia drugiej inskrypcji.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejście do trzeciej części koszmaru.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji lasu (trzecia część koszmaru).
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Wyjście z lasu (koszmar).
Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia trzeciej inskrypcji (koszmar).
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji wielkiej sali.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejścia do górnych baraków.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca pobytu weteranów.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejścia do kwater oficerskich.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce odnalezienia klucza Luciusa.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce odnalezienia skrzynki lyrium.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Magiczne bariery.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Legowisko demona zawiści.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z kapitanem Denamem.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Drzwi łączące baraki z dziedzińcem.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca zapalania kolejnych płomieni.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca zapalania kolejnych płomieni.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca zapalania kolejnych płomieni.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca pobytu weteranów.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejścia do górnych baraków.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca pobytu weteranów.
Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Magiczne bariery.
Powiększ mapę

M11 Reduta Therinfal | Mapy związane z zadaniami | Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1a – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Lordem Esmeralem Abernache.

1b – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Barrisem.

1c – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce wzięcia udziału w rytuale.

1d – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z kapitanem Denamem.

1e – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Drzwi łączące baraki z dziedzińcem.

1f – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Luciusem oraz z demonem zawiści (koniec koszmaru).

1g – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji koszmaru.

1h – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Wejście do sali z płomieniami.

1i – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Zablokowane przejście.

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

1 – Demoniczny dogmat

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1j – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Cole'em.

1k – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejście do drugiej części koszmaru.

1l – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji więzienia (druga część koszmaru).

1m – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce spotkania z Cole'em i zapalenia pierwszego płomienia.

1n – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca zapalania kolejnych płomieni.

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

1a – Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia więziennego klucza.

1b – Zadanie Demoniczny dogmat: Drzwi, które otwiera się więziennym kluczem.

1c – Zadanie Demoniczny dogmat: Nowa blokada.

1d – Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia drugiej inskrypcji.

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1o – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejście do trzeciej części koszmaru.

1p – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji lasu (trzecia część koszmaru).

1q – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Wyjście z lasu (koszmar).

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

1e – Zadanie Demoniczny dogmat: Miejsce odnalezienia trzeciej inskrypcji (koszmar).

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1r – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce rozpoczęcia eksploracji wielkiej sali.

1s – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejścia do górnych baraków.

1t – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsca pobytu weteranów.

1u – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Przejścia do kwater oficerskich.

1v – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce odnalezienia klucza Luciusa.

1w – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Miejsce odnalezienia skrzynki lyrium.

1x – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Magiczne bariery.

1y – Zadanie Bohaterowie słusznej sprawy: Legowisko demona zawiści.

Legenda M11 Reduta Therinfal - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M11 Reduta Therinfal

Powyżej znajduje się mapa Reduty Therinfal (Therinfal Redoubt). Lokację tę odwiedza się po przystąpieniu do głównego zadania "Bohaterowie słusznej sprawy" (Champions of the Just), czyli tego, które związane jest z poczynieniem starań o uzyskanie wsparcia ze strony zakonu templariuszy. Reduta składa się z trzech głównych poziomów, a ponadto do zbadania są także dwa obszary koszmaru (Nighrmare). W trakcie eksploracji reduty rozglądaj się za licznymi skarbami.