Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Próby Hakkona (Hakkon's Trials) | Kotlina Mroźnego Grzbietu poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Próby Hakkona (Hakkon's Trials)

Sposób odblokowania: Po zakończeniu zadania Awarscy sojusznicy (Avvar Allies) i rozmowie z Svarą Złotowłosą.

Zleceniodawca: Arrken (M31,11)

Arrken - Próby Hakkona (Hakkons Trials) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Arrken

Udaj się do północno-wschodniej części wioski. Znajduje się tam arena, a przed nią trener Arrken (M31,11). Możesz go poprosić o umożliwienie wzięcia udziału w próbie, jednak w pierwszej kolejności karze ci on wykonać zamówienie na ofiarę.

Wykonaj wskazane zamówienie po zebraniu potrzebnych materiałów - Próby Hakkona (Hakkons Trials) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Wykonaj wskazane zamówienie po zebraniu potrzebnych materiałów

Potrzebne ci będą:

  • 2x Wiecznoryt
  • 2x Srebryt

Udaj się do stołu rekwizycyjnego w obozie, by wykonać zamówienie. Z przygotowanym przedmiotem wróć do Arrkena. Wpuści cię on teraz na arenę (M31,11a), na której musisz wytrzymać trzy rundy pokonując Awarskich wojowników w coraz trudniejszych rundach.

Przeciwników na arenie nie zabijasz, ale redukujesz całkowicie ilość ich zdrowia - Próby Hakkona (Hakkons Trials) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Przeciwników na arenie nie zabijasz, ale redukujesz całkowicie ilość ich zdrowia

Możesz korzystać np. z umiejętności szczeliny, dlatego najmocniejsze tricki zostaw sobie na koniec. Pomiędzy walkami nie ma przerwy, musisz wygrać je pod rząd, walczysz oczywiście wraz ze swoimi towarzyszami i pełnym ekwipunkiem. Wróć do trenera, aby zakończyć zadanie.

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Doświadczenie (dużo)
  • 600 punktów wpływów
  • 2 punkty władzy
  • Punkt aprobaty Awarów (zadanie: Goście grodu (Guests of the Hold))