Najlatwiejszy soulslike w jaki gralem, taka ocena nie jest podytkowana stricte tym jednakze caloksztalem, fabula malo zajmujaca, fedexowe questy poboczne, nierówno a w wieszkosci przecietnie zrobione lokacje, czesto mialem problem z czytelnoscia tego co moge otworzyc a co nie. sami bossowie pod wzgledem desgin'u okej.
Niby krótsza, mniej rozdmuchana od poprzednich czesci jednoczesnie w wiekszosci aspektów gorsza, dawno nie spotkalem sie z tak slaba glowna historia jak tutaj, jedynym plusem tej gry jest to ze dowiedzialem sie sporo o samym bagdadzie, arabskiej kulturze poprzez znajdzki na mapie.
Chyba najbardziej w tej grze podoba mi się wkreowane tło fabularne, co nie ujmuje samej fabule która jest w porządku jednak mam wrażenie że jest tutaj trochę niedokończonych wątków,myśle że ta gra właśnie przez wspomniane niektóre wątki powinna być trochę dłuższa, mniej więcej 3 godziny więcej zrobiłoby z tego bardzo dobrą grę. Poza tym doskonale wygląda, dobrze działa
Spodziewalem sie masy mechanik, systemów walki, sposobów eksploracji, dobrej fabuly i skonczylo sie tak ze prawie w kazdym aspekcie ta gra przerasta oczekiwania, doslownie kazdym, kurde, tutaj nawet cos takiego jak jazda na wierzchowcu z mapy na mape ma inne mechaniki które za kazdym razem daja inne odczucia a przedewszystkim mozliwosci eksploracji.
Open World'owy majstersztyk i pomimo delikatnej niecheci do azjatyckich rzeczy i tak ja uwielbiam. Na wymiane ilosci rzeczy które sa w tej grze nie ma sensu, pewnie jakbym powiedzial wszystko to tylko delikatnie bym sie pomylil
Kiedys myslalem ze po wydaniu dlc Elden ring wejdzie na piedestal i odbierze korone Bloodborne.
I tak ku mojemu zawodowi sie nie stalo. Shadow of The erdtree jest czysto rozmiarowo najwiekszym dlc wydanym przez FS.
Ilosc lokacji, bossow, wplywa na jakosc calego dlc i to niestety widac. Mamy tuaj absolutne perelki jesli chodzi o bossow tylko to troche tak jakbyscie probowali zrobic intensywny wywar po czym okazaloby sie, ze musicie zrobic go wiecej z ta sama iloscia skladnikow, przez co calosc wychodzi, plaska, nieintensywna, gorsza.
Warszawa, swietna atmosfera i dobrze opowiedziana historia z dobrymi dialogami i postaciami.
jesli ktos lubi detektyiwstyczny klimat bardzo polecam.
Szkoda że tak krótka, wygląda bardziej jak wstęp do ciekawej historii niż pełna opowieść a szkoda bo takie gry jak what remains of edith finch pokazują jak w krótkim czasie można opowiedzieć bardzo dobrą chwytająca za serce historie.
Open Roads niestety tym nie jest
Graficzny benchmark gier komputerowych. Zachwyca klimatem, mocapem, voice actingiem, grą aktorską właściwie wszystkim co związanę z technicznymi aspektami produkcji, do tego poprawiony model walki z wybitnimi animacjami i ewidentnie lepszym ogólnym balansem gry (walka, znajdzki, zagadki) z czym poprzedniczka miała zdecydowanie większe problemy.
ALE no właśnie ale, po prostu nie chwyta fabularnie tak mocno jak jedynka i jest po prostu mniej ciekawa stricte chodzi mi i motywacje głównej bohaterki, co nie zmienia faktu że zdecydowanie jest to coś co trzeba przeżyć, nawet ze względu na wizualia.
Bardzo dobra rzecz w porównaniu do FF 15, zupełnie inna liga, porównalny poziom w mojej ocenie do 16stki. Piękna grafika, dobrze rozwijani bohaterowie i ogólnie świetne rozpoczęcie tej trylogii. Cały czas mam problem z walką która mimo ewidentego progressu wzgledem FF15 cały czas do końca nie jest moją bajką. Dla niektórych to minus jednak dla mnie bardzo dobrze że jest to stricte liniowa opowieść co prawda zdarzają się zadania poboczne ale te pozostawie bez komentarza, to zdecydowanie najgorszy element tej gry.
Kingdom come to pierwsza gra jaką przeszedłem po wiedzmine 3 która dostarczyła mi bardzo zblizonych doznan co gra studia cdpr. RPG totalny w kazdym aspekcie wyśmienity, do tego bardzo pomysłowe questy poboczne jak i główne, chyba najlepszy rozwój bohatera z jakim się kiedykolwiek spotkałem mimo że u podstaw jest on banalny bo sprowadza się on do jednego zdania im więcej praktyki tym więcej korzyści. Główna historia moim zdaniem dowozi, nie jest to najwyzszy poziom ale napewno jest co najmniej przyzwoicie. Krótko, nie moge się doczekać co zgotuje warhorse w drugiej częsci przygód Henryka.
Ocena po przejściu głównej fabuły i kilku zadań pobocznych, może po przejściu dodatków z Royal Edition ocena ulegnie poprawie.
Jednak mimo bardzo dobrych postaci, fabuła realnie rozkręca się mniej wiecej po 70% gry. Walka moim zdanie zdecydowanie gorsza od 16tki. Zadania poboczne, skrajnie fedexowe, szkoda.
Dylematy moralne w zadaniach czy to głównych czy pobocznych na przestrzeni całej gry pokazują jak dużą lekcje dontnod wyciągnieło z vampyra. Jednak obiektywnie jest tutaj wszystko lepsze i jest to po prostu lepsza gra, z fantastyczymi zadaniami i wspomnianymi wyzej ciezkimi dylematami moralnymi i dobrze zagranymi, napisanymi głównymi protagonistami.
Muszę powiedzieć ze jedyna rzecz jaka mnie zawiodła przy Banishers to soundtrack, w porównaniu do vampyra jest po prostu gorzej, możliwe ze jest to kwestia subiektywna albo mojej sympatii do scieżek Olivier'a Deriviere.
Najlepsza gra Remedy, klasyczna dla tego studia zabawa konwecją, strukturą narracji jednak tutaj wykręcona na wyższy poziom. Poprawiony balans rozgrywki z typowej gry akcji, na horror ttp ze spokojną eksploracją i zdecydowanie lepszą walką przypominająca stare residenty. Sam Lake artystycznie zaskakuje w wielu momentach historii, ''We sing'' zostanie na bardzo długo w pamięci jako jeden z najlepszych etapów w grach. Mimo naprawdę długiej przygody nie czułem tutaj zmęczenia materiałem jak to było chociażby z tlou part 2.
Bardzo dobre rozwiniencie pierwowzoru, według mnie cięższy, mroczniejszy oraz bardziej zroznicowany klimat niż w poprzedniczce, poziomy zaprojektowane zdecydowanie lepiej co za tym idzie sama różnorodność rozgrywki jest na wyższym poziomie, stricte według mnie jest to gra pod każdym względem lepsza niż poprzednik, polecam sie zapoznać.
Jestem pozytywnie zaskoczony tym tytułem
Mając z tyłu głowy niezbyt podobającego mi się Alana Wake, brałem pod uwagę scenariusz że zawiodę się Control.
A tu proszę, bardzo dobrze zrobiony gameplay przez supermoce do strzelania po naprawdę interesujące uniwersum które ostatecznie oceniam jako największy plus control, plus oczywiście kilka doskonałych poziomów, szczególnie Ashtray maze.
Bardzo pomysłowa rozgrywka, stopniowo trudniejsze pomyslowe levele, zabawa różnymi stylami graficznymi.
Szczerze? nie mogę się doczekać jak sprawdzę tę grę po raz kolejny z zaczerpniętą wiedzą z pierwszego przejścia tej gry.
Wszystko co gra RPG powinna mieć to ta gra ma na co najmniej świetnym poziomie, jedyną solą w oku jest ewidentny brak skali szarości przez pierwszą połowę gry, no i stricte w moim przypadku turowy system walki.
Poza tym absolutnie wybitna rzecz
Pierwszy jrpg jaki skończyłem, głównie dzięki fabule i spektakularnym walka ikon,
czasami męczy patos w dialogach i niektóre zadania w głównym watku mniej więcej w środku gry które ani nie rozwijały fabuły, ani postaci.
Walka z każdą godziną coraz bardziej złożona dochodzą nowe skille i w ostateczności mimo mówiąc kolokwialnie, burdelu na ekranie. Jest to naprawdę świetny model walki.
Bardzo bogate i spójne lore świata przedstawionego, do tego świetna opcja live time lore, gdzie zatrzymując cut scenkę możemy przeczytać wszystko o miejscu, postaciach, ktore biorą udział w zadaniu
Obiektywnie to nie jest przeciętna gra, jednak czuje ze totalnie zmarnowano tutaj potencjał na świetną opowieść która w ostateczności jest tylko poprawna. Po bardzo dobrym rozpoczęciu gry przychodzą 3 naprawde słabe rozdziały które bardzo mało pchają fabułe do przodu, dopiero w rozdziale 4 zaczyna się coś rozwijać. Gameplay niestety do bólu powtarzalny, voice-acting w wielu fragmentach przeciętny, główny bohater niestety też, jednak po zakończeniu jestem ciekaw i pewnie sprawdze Alan Wake 2
Drugi najlepszy walking sim w jaki grałem, świetna grafika, bardzo dobra optymalizacja, dobra historia, intryga.
Bardzo dobrze napisane dialogi
Po ograniu dema latem nie miałem wątpliwości że to będzie dobra gra.
I tak też się stało, bardzo dobrze zrealizowane wspinanie które jako core rozgrywki sprawdza się bardzo dobrze, dodajmy do tego dobry soundtrack włączający sie w świetnych momentach i mamy dobrego indyka z pomysłem.
(Ocena stricte dodatku, nie pełnej gry)
Ten dodatek to wyważenie Krwi i Wina i Serc z Kamienia. Redzi nie wspieli się na wyżyny, oni je przeszli. Szkoda że ta gra nie wyglądała tak od początku swojego żywota. Istotność wyborów moralnych, różnorodność lokacji charakteru misji, motywacje, głębia i portrety psychologiczne postaci, dialogi, lepsze zadania pobczone i zdecydowanie lepsze i różnorodne kontrakty, dobre aktywności poboczne takie jak misje kurierskie, mroczniejszy klimat i soundtrack.
Podstawowa wersja gry świetna, Rozszerzenie wybitne chyba nie dało się tego zrobić lepiej.
To jest chyba najbardziej abstrakcyjne doświadczenie growe jakiego doznałem w ogóle. Wyobraźcie sobie paletę emocji która gra może wywołać, Starfield dowiódł że może dotknąć każdej i to nie w odstępie kilku godzin a kilkunastu minut, od zachwytu questami frakcyjnymi, po zawód pustymi przestrzeniami na planetach i tymi samymi placówkami do odwiedzenia, po ekscytacje kiedy przypadkiem podczas wędrówki trafiłem na przypadkowy statek z ciekawym questem, potem furię kiedy musiałem kończyć quest przez konsole przechodząc przez sciany, Obiektywnie? gra max 5/10
Nic dziwnego że się nie możesz zebrać na dodatek, ile ty tam spędziłeś czasu żeby zrobić platyne? sam zrobiłem 164h wyczyściłem mapę, plus pobawiłem się trochę w ten rogue-like'owy tryb co dodali. A osiągnięć nawet nie sprawdzałem, zgaduje że wielu mi brakuje bo nie gram pod platyny.
Bardzo ładna platformówka logiczna z całkiem ciekawym tłem fabularnym i historią, co jakiś czas serwuje nowe mechaniki rozgrywki praktycznie do końca gry. Soundtrack i grafika również bardzo klimatyczne.
Tak jak napisałeś, dodaj do tego burdel w produkcji i mamy to co widzimy.
Szczerze to jestem pozytywnie zaskoczony że to naprawdę wyjdzie, po tym piekle produkcyjnym.
Praktycznie na każdej płaszczyźnie gra maksymalnie 7/10. Jednak pod względem wątku RPG gra wybitna, zdecydowanie najlepsza prawdziwa gra RPG w jaką grałem zaraz obok Disco Elysium. Obsidian opracował system RPG bliski perfekcji szczególne w dialogach. Ilość rzeczy na które możemy wpłynąć podczas gry jest oszamiałająca, każdy npc może zginąć nawet te postacie które są w głównej historii, która jest solidnie opowiedziana podobnie jak nasi towarzysze. Gdyby tylko obsidian miał lepszą technologie poprawiającą mimike postaci, grafike i mechanikę ocena mogłaby się zbliżyć do 10. Polecam gorąco.
Wybitny styl, klimat, wykorzystanie rogalikowych mechanik i bardzo dobry soundtrack bazujący na muzyce z lat 60.
Gra wrzuca nas z miejsca do bardzo ciekawego, świetnie wykreowanego świata którego jesteśmy zwyczajnie ciekawi i chcemy zgłębiać jego tajemnice w czym pomagają bardzo dobre zagadki. Fabuła trzyma się kupy i jest wyśmienicie zagrana. Przechodziłem w obu wersjach językowych, polska wersja wypadła w porządku i jeżeli ktoś woli grać po polsku, raczej nic nie straci.
Stary dobry border.
Gearbox nie zamieszalo w formule rozgrywki i nie ma sie co dziwic bo tutaj wszystko w fundamentach rozgrywki chodzi jak w zegraku. Moim zdaniem najlepszy model strzelania na rynku do tego charyzmatyczne postacie i zabawne dialogi no i oczywiscie kontenery loot'u.
(Ocena trybu kampani)
Fabuła do momentu twistu fabularnego nie robi żadnego wrażenia. Jednak same misje bardzo orginalne jak na CoD'a nie chodzi w nich tylko o strzelanie poza tym dużo wybuchów, slow motion no i klimat zimniej wojny na poprawnym poziomie.
Wizualna uczta i świetna muzyka. fabuła mogłaby być lepsza jednak to co się dzieje w warstwie szczególnie wizualnej świetnie to wynagradza.
Naturalnie, takie lokacje projektowali od DS, zamknietę lokacje jak Stormveil Castle, Leyndell czy Elphael to peak Elden Ring'a.
Jednak nie powiedziałbym że otwarty świat Eldena jest pusty i ładny. Jest to jeden z niewielu o ile nie jedyny sandbox który skończyłem od 2021. Bardzo mozliwe ze jest to kwestia znużenia Ubisoftową strukturą otwartych światów. Mimo to było w tym świecie coś co motywowało mnie do dalszej eksploracji.
Cały czas świetny klimat, soundtrack, voice acting na poziomie pierwowzoru, Jednak zdecydowanie mniej zaskakująca mniej ciekawa i słabszą intrygą.
Absolutna narracyjna perełka, nietuzinkowa gra z świetnymi postaciami, dialogami, fantastyczną intrygą, ciężkimi wyborami moralnymi, pieknym soundtrackiem i wyśmienitym voice actingiem. Genialne dzieło które nadgryzł ząb czasu, brak mimiki postaci, tekstury, w ogóle oprawa graficzna nie zestarzała się najlepiej. Ale to jedynie małe rysy na które powinno się przyknąć oko patrząc na datę premiery. Myśle że jedynie ostatni epizod był delikatnie przedłużony poza tym, świetnie rozpoczęty, rozwinięty, zakończony emocjonalny roller-coaster.
Imo, myśle że nie będą tak skakać w time-line'nie jak w grze, raczej podejdą do tego naturalnie.
Skończenie 2giego sezonu na
spoiler start
rozmowie Joela i Ellie przed szpitalem jak Eliie dowiaduje się prawdy wydaje się być naturalne
spoiler stop
Piękne widoczki, ładny soundtrack. Praktycznie zerowy gameplay banalne zagadki nie stawiające żadnego wyzwania, brak lore a był na to potencjał co za tym idzie brak fabuły.
Jednak bardzo relaksująca i przyjemna, tyle.
Wyśmienity character design, enigmatyczny, mroczny klimat i ciężki soundtrack. Czuje że jest to zmarnowany potencjał w opowieści jest ona zbyt szczątkowa naprawdę mało mówi nam o świecie gry i bohaterce, ma to swój klimat jednak mimo wszystko jest to dla mnie duży minus.
Fabuła jakoś specjalnie nie zachwyca mimo to jesteśmy ciekawi końcowego rezultatu historii. Przez cały czas towarzyszy nam bardzo dobry klimat detektywistyczny doprawiony świetnym soundtrackiem do tego dość często czuć osaczenie
Świetne wykonana technologicznie soulsowa przygoda którą było mi dane poznać w odświeżonej formie. Blue Point kolejny raz dowiozło świetny, wierny orginałowi Remake, w którym widać jaką droge przeszło From Software od właśnie Demon's Souls do Elden Ring. Bossowie co prawda nie stanowią wielkiego wyzwania w porównaniu do reszty gier studia, jednak sprawę utrudnia mała liczba ognisk które dostajemy tylko i wyłącznie po zabiciu bossa, plus 'World Tendency''.
Jeśli chcesz rozpocząć przygode z grami From Software, Demon Souls to najlepszy wybór.
Miles Morales jest dla Insomiac Games tym czym Lost Legacy było dla Naughty Dog.
Bardzo dobre rozszerzenie podstawowej wersji gry dodające nowe pomysły ulepszające model walki oraz opowiadające przyzwoitą komiksową historie. Warto sprawdzić tym bardziej że gra jest dostępna w PS+.
Czekam, zawsze chciałem żeby codemasters mieli licencje na WRC jednak po przejęciu przez EA trochę entuzjazm opadł. Ostatnio z rajdówek wróciłem do nieśmiertelnego Richard Burns Rally które w dalszym ciągu nie ma się czego wstydzić pod względem modelu jazdy.
Brutalny obraz pierwszej wojny światowej pokazujący losy zwykłych ludzi którzy z dnia na dzień stają na pierwszej lini frontu.
Bardzo dobra narracja jednak nie bez kilku poważnych błędów które można wybaczyć, nakładka historyczna doskonale edukuje i na każdym kroku tłumaczy obraz wojny. Wykorzystanie znajdziek jako rzeczy pogłębiającej widok wojny absolutnie wyśmienite.
Szkoda że niektóre zagadki bardziej irytują niż sprawiają satysfkację.
Uber przyjemna, wyśmienita podróż we wnętrze najnowszej konsoli sony jak i całej histori marki Playstation. Do tego masa easter eggów do gier z poprzednich generacji które generują szeroki uśmiech na twarzy.
Gra pokazuje też co drzemie w kontrolerze DualSense pokazując pełnie jego możliwości, pomijając rzeczy technologiczne, jest naprawde dobrze zaprojektowana platformówka 3D
Też prawda, nawet sam koniec dlc do ds3 przenosił nas na koniec świata gdzie staczaliśmy walke z Gaelem.
Reasumując jest to możliwe
To prawda, jednak na trailerze wygladał on inaczej niz w korzeniach.
Wątpie też żeby Miquella był w postaci wiecznego dziecka.
To co, Miquella i Godwyn jako bossowie.
Chyba tylko z nimi nie walczyliśmy z Golden lineage. A pewnie kogoś jeszcze wymyślą.
Ciekawe jak duże będzie i kiedy wyjdzie.
Czekam.
Wszystko rozbija się o klasyczne. ''''Pierwsze soulsy są najtrudnieszje'''' i w przypadku więkoszsci osób to się sprawdza. ja miałem bardzo podobnie do tego co napisaleś.
Elden Ring bez wspomagaczy kopie podobnie a w przypadku takiej Maleni bardziej niz poprzednie gry studia, przynajmniej w moim przypadku.
Szkoda że nie Vampyr 2, uwielbiam klimat i ubóstwiam soundtrack w tej grze.
Jakby bardziej dopracowali model walki to już w ogóle byłbym wniebowzięty.
Jednak ciekawe co to będzie ten Project 12.
Dead Space stoi klimatem grozy, wiecznie czyhającego zagrożenia i strachu w parze z fantastycznym udzwiękowieniem i podbijającą klimat muzyką. Wyśmienicie wykonanymi lokacjami ze świetnie zrobionym oświetleniem, dobrą eksploracja i przyzwoita fabuła z dobrymi twistami. Gra oferuje dość spory arsenał, mamy do wyboru chociazby pistolet plazmowy, karabin zwykły oraz laserowy i wiele innych..
Dość sporym minusem jest zakończenie, po przyzwoicie przedstawionej fabule przychodzi naprawde słaby pay off.
Dla mnie pierwszy kontakt z tą gigantyczna marką i musze powiedzieć ze się nie zawiodłem. Bardzo duże zróżnicowanie poziomów stale rosnący poziom trudności przez cała grę, do tego bardzo satysfakcjonująca.
Gra ze świetnym pomysłem, dobrą wizją, poprawnie poprowadzaną fabułą oraz dobrze zawiłą intrygą, świetnie napisanymi dialogami i bardzo interesującymi postaciami, czasami da się zauważyć zbyt dużą liczbe backtrackingu i zdecydowanie brakuje tutaj konkretnego gameplay'u.
Tez mnie to zastanawia, wymagania napewno beda wyzsze niektorym moze gra zaczac zle chodzic po patchu.
Patch bedzie do pobrania jak aktualizacja do kazdej gry Z tego co mówili
Wszystkiego sie dowiemy jutro.
Świetny pomysł, oprawa wizualna, muzyka oraz samo umiejscowienie historyczne. Dialogi i postacie napisane świetnie do tego bardzo dobrze trzyma w napięciu i buduje intrygę. Tempo fabuły równe przez większość gry, uważam tylko że 3 akt jest lekko przedłużony.
Brakuje elementów gameplayowych oraz jest według mnie za mało klatek animacji postaci.
Jeśli masz na myśli HD Reworked Project to będzie on wbudowany w patch'u, plus do tego Raytracing, HDR i mam nadzieje Dlss.
Studio Santa Monica ulepszyło formułe, rozwineło świetnie sprawujący się model walki z poprzedniej częsci o wiele rzeczy.
Pogłębili Rpg'owy aspekt gry oraz zdecydowanie zwiększyło skale wydarzeń w porównaniu z poprzednią częscią.Nie ma co się łudźić jest to po prostu lepiej zrobiona i w każdym aspekcie lepsza gra od pierwowzoru.
Ale jednak samo tempo prezentowanej opowieści nie jest tak równe i tak dobrze przedstawione jak w poprzedniczce, fabuła to cały czas bardzo duża zaleta Ragnaroku, jednak moim zdaniem nie jest ona tak bardzo dobra jak poprzedniczka dlatego obie gry oceniam tak samo.
Absolutnie wybitny RPG, diament pośród średnio wykonanych RPG'ów akcji które nijak nie mają podejścia do odgrywania roli w porównaniu z Disco Elysium, wybitnie napisana fabuła, charyzmatyczne postacie doskonałe dialogi i chyba jeden z najlepiej zagranych dubbingów ogólnie w grach. Gra się w to, a bardziej czyta jak nieliniowy detektywistyczny polityczny dramat.
Gre trzyma w tyle słaby silnik, masa loading screen'ów i kilka rowiązan w samej grze takie zablokowane i przez jakiś czas niemożliwe do zrobienia ''Białe Testy'', oraz sam system poruszania się.
Fantastyczny model poruszania się bohatera do tego bardzo solidnie wykonana i spektakularnie wyglądająca walka do tego. Poprawnie poprowadzona fabuła która moim zdaniem zbyt długo się rozkręca, mimo to fabuła to napewno mocny plus tej gry.
Niestety wiele aktywności pobocznych jest powtarzalna i dość słabo wykonana mimo fantastycznego modelu poruszania się dość szybko nuży.Na plus z pobocznych aktywnosci obozowiska z falami przeciwnikow, plus randomowe sytuacje takie jak pościgi za skradzionymi samochodami, reszta pozostawia sporo do życzenia. Reasumując bardzo dobrze wykonany kawał gry.
Bardzo dobry sequel który mafabularnie więcej problemów od poprzednika. Mam wrażenie że twórcy nie wiedzieli kiedy mają skończyć historie, napięcie budowane pod finał jest zdecydowanie zbyt często, myślałem że gra kończy się ze 3 razy.
Do tego naprawde kiepska optymalizacja nawet nie chodzi o same klatki co o bardzo duży stuttering.
Co nie zmienia faktu że Requiem to lepsza gra od Innocence,
Postacie w Requiem są lepiej zbudowane i zagrane niż w poprzedniku.Hugo w Requiem jest zdecydowanie lepsza postacia.Co więcej, nowe postacie takie jak Sophia czy Arnoud są ciekawe i dobrze zagrane.
Zacznijmy od tego że sama skala oceniannia gier jest zepsuta i nic nie mówi skoro oceny poniżej 6 po prostu nie istnieją i nikt ich nie daje z niezrozumiałego mi powodu.
Ja czytając recenzje tutaj nawet nie patrze na ocene tylko od razu przechodze do plusów i minusów wyznaczonych przez redaktorów a potem do samej recenzji, bo sama ocena jest pusta.
Realnie gry które które dostają 8emki są grami na 6 albo 6.5 a jeśli ktoś zobaczy przy grze 6/10 uzna to za negatywną recenzje, co przecież jest bzdurą bo tak naprawde jest to ocena ostatecznie pozytywna jednak przez zepsutą skale 6/10 jest uważane za coś mniej więcej 3/10
Coś takiego właśnie mi własnie chodziło po głowie.
Cóż chcieć możemy pytanie czy to pójdzie właśnie w tą stronę.
(Ocena trybu kampani)
Przedewszystkim fantastyczny klimat modernistyczno wojenny misje gdzie chodzimy z piętrą na piętro z noktowizorem robią chyba najwięsze wrazenie do tego zróżnicowany gameplay. Nie ma w grze misji po której powiemy ''No nie znowu to samo''.
Jednak brakuje porządnego scenapisarskiego sznytu wielu postacią, a dialogi są tylko okej a samo przedstawienie motywacji bohaterów też w wielu przypadkach pozostawia wiele do życzenia i jeszcze do tego niezbyt satysfakcjonujace zakończenie.
Jednak same misje stricte spokojne robią bardzo duże wrażenie.
Ciekawe jak będzie wyglądać ten wiedzmin robiony przez zewnętrzne studio, raczej napewno bedzię mniejszy i krótszy od tego co ma zaczynać nową sage.
Może zrobią go bez otwartego świata, bardziej liniowego skupionego stricte na głównej historii, przynajmniej ja bym takiego chciał, gre mniej więcej na 20/25 godzin w stylu opowiadań wiedzminskich.
Mocne zaskoczenie, bardzo interesujący świat w którym często zadajemy sobie pytanie, Co się stało z ludźmi? i dlaczego świat gry wygląda tak jak wygląda. Do tego poprawnie poprowadzona fabuła i paradoksalnie dość zróżnicowana pod względem gameplay'u
Do tego bardzo dobre animacje naszego futrzaka, Kapitalne graficznie zaprojektowane lokacje.
Czasami irytuje sterowanie naszym bohaterem i miejscami jest dużo backtrackingu.
Okropne przeżycie, jednocześnie wciągające jak bagno, tym samym ta gra to chyba moje największe zaskoczenie ostatnich kilku lat.
Odważna kreacja głównej bohaterki i egzekucja pomysłów czy bardziej przyziemne ukazanie mitologi nordzyckiej jednoczesnie pozostawiając jej cały mistycyzm. Genialne walki z bossami wraz z płynnym modelem walki do tego trudna do zrozumienia fabułą która pozostawia sporo do własnej interpretacji.
Zapewne poczekam na remake Part I na pc i potem podejdę do Part II. Też nie bawie w grounded, chyba bym oszalał jakbym gdzieś przypadkowo spadł.
Jak Part II wchodzi za drugim razem?
Mimo że uwielbiam Part 1 i 2 to jedynke skończyłem już 3 razy a Part 2 boje się odpalić i spróbować przejść drugi raz.
Absolutnie świetna, piękna i genialnie przestawiona smutna zarazem subtelnie przestawiona historia rodziny Finchów.
Jakość jak i zróżnicowanie etapów potrafi zrobić kolosalne wrażenie i nie raz naprawdę mocno zaskakuje,
Soundtrack jednocześnie minimalistyczny zarazem piękny.
Jedna z najlepszych gier dostępnych w Xbox Game Pass.
No i fajnie, premiere na pc pewnie będzie dzielić mniej wiecej tyle co Uncharted 4 które wyjdzie za niedługo na pc. Na ps5 wyszło w styczniu czyli tlou na pc pewnie pierwszy kwartał 2023.
Ciekawe jak z wymaganiami i w ogóle jak ich silnik bedzie spisywać się na PC pod względem optymalizacji.
Też tak uważam, klimat i przede wszystkim soundtrack były arcymistrzowskie, historia ostatecznie była też dobra ale wiele rozwiązań w tej grze było słabe. Takich jak bieganie po dzielnicach i leczenie wszystkich osobno czy dość drewniany model walki.
Jednak na pewno chciałbym zobaczyć sequel bo brakuje gier z tak gęstym klimatem i w ogóle rpg'ów akcji z wampirami w roli głównej.
Wątpię, z tego co jest napisane na steamie to jedno i to samo.
Więc dotyczy to wszystkich wersji PS5, Series X, Series S oraz PC.
Muszę powiedzieć że sam po skończeniu Eldena myślę że to jedna z najlepszych gier FS ale jednak rozumiem głosy ludzi że otwarty świat zaszkodził tej grze, mimo że sam tak nie uważam jednak mimo wszystko najlepsze momenty w tej grze to zamkniete lokacje takie jak Stormveil Castle albo Elphael, czy mój absolutny faworyt Leyndell.
To w tych lokacjach FS czuje się najlepiej i to widać z daleka, co nie zmienia faktu że otwarty świat wciągnął mnie bez reszty i mimo że jakościowo jest słabszy od wspomnianych wyżej lokacji tak nie są on na tyle słaby żeby nazywać aktywnosci pustymi zapychaczami.
Co prawda wszystkie mają taki sam wygląd ale im dalej w grze tym bardziej stają się one dłuższe, bardziej skomplikowane, mają trudniejszych bossów i lepsze nagrody.
Określenie Soulsy ostateczne jest absolutnie adekwatne jeśli chodzi o tę grę, jest tutaj wszystko czego mogliśmy się spodziewać po kolejnej grze FromSoftware. Po raz kolejny absolutny majsterszyk jeśli chodzi o level design, majestatyczne walki z bossami i mistyczne i pokręcone lore. Jednak według mnie brakuje czegoś żeby nazwać tę grę zdecydowanie najlepszą produkcja tego studia, może po wyjściu fabularnych DLC dostąpi tego miana. Jednak na ten moment jest to tylko i aż czołówka gier From Software.
+Doskonale wygladajacy swiat
+Krwisty dający satysfakcje model walki
+Mini gry
+Najazdy na klasztory
+Soundtrack (mimo że często brakuje go w free roomie)
+Dobrze napisane postacie w głównym wątku.
+Gra nie prowadzi za rączke przez całą gre wiele rzeczy trzeba sie domyśleć i rozwikłać samemu.
+- Fabuła, to jest naprawde ciężki przypadek. Mamy tutaj naprawde dobrze napisane questy ale no własnie, gra jest zdecydowanie za duża zeby zostawić odpowiedni impakt.
+Dobrze wykonane aktywności poboczne...
-Które po raz kolejny przez ogrom gry staja się powtarzalne.
-Oczywiscie glicze.
Jedni uważają ją za nudną grą o chodzeniu
Drudzy doceniają jej orginalność i parcie pod prąd dzisiejszych growych standardów. Nie wszystko się tutaj udało to fakt, ale bez wątpienia jest to coś co pokazuje że cały czas można w tej branży wymyśleć coś nowego, i bez wątpienia jest to warte sprawdzenia.
Kapitalne rozszerzenie do jakże kapitalnej podstawowej wersji gry, najwiekszym zaskoczeniem Lost Legacy jest zdecydowanie bardziej otwarty świat który pierwszy raz pojawił się w grze od Naughty Dog i wyszedł tylko w porządku, w momencie kiedy fabuła wraca na swoje liniowe tory zdecydowanie zyskuje na opowieści
Zagadki logiczne też wykonane wyśmienicie chyba nawet lepiej niz w podstawowej wersji gry
Dwie główne bohaterki świetnie sobie poradzily w zastępstwie Nathana Drake'a
Nie wydaje mi się, problem w DS3 został odkryty kilka dni temu, grę przesunęli o ile się nie mylę w listopadzie przed Network Testami.
Obsuwa raczej spowodowana była zwyczajnymi opóźnieniami związanymi z wiadomo czym.
Szczerze to bardziej się spodziewałem się że kolejnym zakupem będzie, Rockstar albo CDP. Z drugiej strony jest Blizzard, zawsze coś, zgarniają wiele świetnych marek.
GoT znakomicie żegna jakże udaną erę PS4, znakomicie wykonana gra z kilkoma dobrze zrealizowanymi pomysłami na eksploracje i przede wszystkim co bardzo ważne, odpowiednio dobrze poprowadzoną oraz świetnie zakończoną historia.
Fabuła ma bardzo dobry pacing jak na gre z otwartym swiatem, dobrze poprowadzone relacje miedzy postaciami. Eksploracja jest nienachalna nie zmuszająca do grind'u bardzo dobrze zrealizowana i to chyba największa zaleta tej gry.
Już od sekiro ogniska są zaraz obok bossa i jest takowych ognisk zdecydowanie więcej niż w takim bloodborne.
W Elden Ring jest tak samo jak w sekiro pod tym względem, masa ognisk w otwartym świecie a w samym zamku Stormveil ognisko jest zaraz obok bossa, wątpię żeby to się zmieniło w finałowej wersji gry skoro sekiro w wyglądało tak samo.
Po zagraniu w network test faktycznie bossowie i zwykli przeciwnicy w otwartym świecie wydawali się łatwiejsi a bossowie mieli mniej HP niż bym się spodziewał, magia i koń też sporo ułatwiała czy to w otwartym świecie czy z bossami.
Obie są fantastyczne, jednak szanuje ND za to że nie zrobili po prostu sequela tylko starali się zrobić coś ambitniejszego i innego niż każdy się spodziewał.
Sam do tej pory nie wiem czy wole Part 1 czy Part 2
Detroit to bardzo dobrze zagrane postacie, przyzwoity voice acting zmieszany z jednowymiarowymi bohaterami i czarno-białym światem. A szkoda, można było wyciągnąć z tej historii zdecydowanie więcej, co nie zmienia faktu że to mimo wszystko dobrze opowiedziana historia i przede wszystkim bardzo nieliniowa opowieść zdecydowanie warta sprawdzenia.
Mimo że gameplay'owy średniak, to jednak z fantastycznym mrocznym miejscami horrorowym klimatem i fenomenalnym soundtrackiem i dość ciekawą choć długo rozkręcająca historia.
Polecam sprawdzić, RPG'ów z wampirami w roli głównej praktycznie nie ma, a szkoda.
Podchodząc do drugiego sezonu nie miałem żadnych oczekiwań nawet na niego specjalnie nie czekałem, pierwszy sezon był jaki był, dla mnie był po prostu poprawny/średni nawet dobrze się bawiłem oczywiście bez podjazdu do książek.
No ale to co wymyśliła pani scenarzystka jest jakimś nie śmiesznym żartem.
spoiler start
Postać yen w tym sezonie jest chyba najgorsza , odebrali jej moc BO TAK żeby starać się zbudować nudny wątek z babyjaga w lesie po to żeby yen potem chciała oddać ciri w zamian za magie... naprawde? nie dało się gorzej zacząć ich relacji.
Do tego Vesemir który chce tworzyć wiedźminów.
No i na koniec pokazuja kim jest cesarz, a z drugiej strony nie pokazuja dla kogo pracuje Rience.
Jeden z niewielu plusów tego sezonu to własnie casting Rience'a i zdecydowanie lepsze cgi.
spoiler stop
Bardziej interesuje mnie to że przeczytał książki w przeciwieństwie do innych aktorów.
Produkcja świetna. Moja druga gra formsoftware w którą zagrałem zaraz po sekiro które uwazam za gre doskonałą. Urzeka klimatem, lore, modelem walki, projektem lokacji, poziomem trudności.
Polecam
Zaczynając drugą część The Last of Us, bałem się, tak po prostu. Znałem spoilery dwójki jeszcze przed zagraniem w pierwowzór
I nie byłem w stanie pojąć w jaki sposób Naughty Dog przekona mnie do tego co fabularnie zrobili w Part II, i mimo zgrzytów zębami w drugiej połowie gry zdecydowanie udało im się mnie przekonać. The Last of Us Part 1 było historią o odbudowie człowieczeństwa, odrzuceniu, i nadzieji.
W Part II mamy do czynienia z czymś skrajnie innym, to historia o nienawiści, zemście oraz o tym jak bardzo te dwie rzeczy wydrapują z nas ostatki człowieczeństwa.
Jedna z najlepszych gier w historii która wyszła kilka miesięcy
za wcześnie.
+ Fabuła na tym samym wybitnym lub wyższym poziomie co Wiedżmin 3.
+ Postacie absolutny majstersztyk każda ma przeszłość każda jest kapitalnie przedstawiona w wątkach pobocznych (River,Judy,Johnny,Rogue,Kerry i oczywiście Panam etc)
+ Dobrze wykonana walka (strzelanie, hakowanie, skradanie)
+ Wybitny soundtrack
+Jedno z najlepiej zaprojektowanych miast w historii.
-Które jest mało interaktywne brakuje tutaj chociażby kina czy jakiś mini gier.
-AI przeciwników czy przechodniów do tego ruch uliczny
- Terabajty gliczy.
Art of rally jest absolutnie wyśmienite. Dirt rally 2.0 też bardzo dobre ale ilość dlc z których większość to rzeczy z Rally 1.0 jest słaba. A poza tym widzę ze na liście nie ma Richard Burns Rally co mnie jakoś nie dziwi przez archaiczną grafike i dzwięki samochodów (przynajmniej w wersji vanilla) jednak po pobraniu tras, samochodów, jest to najlepsza symulacyjna gra rajdowa.
Nowa forza jeśli chodzi o sama gre bardzo dobra jednak tak jak już tutaj ktoś napisał że przez wyrzucanie z lobby ciężko grać ze znajomymi co jest dość dużym minusem.
Dobrze wiedzieć bo dostałem się na testy.
Po przejsciu bloodborne jestem przyzwyczajony do problemów z frame pacingiem więc nie będzie problemu.
Bezapelacyjnie fabularny peak studia Naughty Dog. Genialnie zoobrazowana relacja bohaterów, świetny pacing, genialnie zaprojektowane lokacje pod względem wizualnym jak i gameplayowym do tego Fantastyczny soundtrack, wszelkie animacje postaci i zdecydowanie większe pole manewru jeśli chodzi o walke z przeciwnikami porównujac do innych gier studia.
Pozycja obowiązkowa dla posiadaczy PS4 jak i co oczywiste, dla ludzi którzy interesuje warstwa fabularna.
Nie wiem jak z łączeniem karty ale pojedynczej gry napewno się nie da kupić.
Sam wykupiłem abonament tylko żeby przejść Bloodborne.
Najlepsze Uncharted które wyszło na 7 generacje konsol.
Ciekawe postacie, fantastyczne projekty lokacji, świetna fabuła, ciekawy antagonista,.
Kilka problemów związanych z zbyt duza iloscia przeciwników na czele i z ich AI jak i nieduża ilościa pukawek.
Poza tym, fenomenalna przygoda zresztą jak każde uncharted, jednak ta zdecydowanie się wyróznia.
Nathan Drake po raz ostatni
+Lokacje wykonane z czysto barokowym przywiązaniem do detali zdecydowanie wieksze niz w poprzednich grach.
+Jedna z najlepiej poprowadzoncyh, wygladajacych, spektakularnych historii w grach.
+Wszystkie animacje czy to twarzy czy podczas gameplayu.
+Kapitalnie zagrane postacie w parze z świetnymi dialogami.
+Wyśmienite zwieńczenie historii wszystkich 4 części.
+Model strzelania
+W końcu bardzo dobry balans pomiedzy akcja a zagadkami czy spokojna eksploracja.
-Zachowanie sojuszników podczas walki i czasami sztuczna inteligencja przeciwnikow..
Trzeci raz Nathan, trzeci raz podobne problemy mimo świetnej przygody.
+Zdecydowanie najbardziej spektakularna do tej pory.
+Kapitalna reżyseria
+Świetne zagrane postacie
+Fabuła
+Lepiej zrealizowane zagadki
- Zdecydowanie za dużo strzelania (zresztą tak samo jak w poprzednich cześciach)
-Cały czas średni balans pomiedzy akcja a zagadkami czy cutscenkami.
-Końcówka fabuły jest bardzo podobna do części drugiej i kończy się w podobny sposób, nie rozumiem tego rozwiązania ze strony ND
-Mocno zmarnowany potencjał na dobrego antagonistę.
-Dość monotonne projekty lokacji w porównaniu Uncharted 2
Dobra tego się nie spodziewałem.
Myślałem że Asobo jest zajęte MFS a na ich nastepne gry będziemy trochę czekać.
A tu bardzo miłe zaskoczenie. Pierwsza część była bardzo dobra, czekam.
Pierwsza przygoda Nathana Drake'a jest bardzo dobrym wstępem do serii z kilkoma poważnymi problemami.
+ Projekt oraz Level design lokacji i ich różnorodność
+ Animacje poruszania się głównego bohatera oraz przeciwników po postrzeleniu.
+ Scenariusz, Narracja
+ Mimo wszystko strzelanie (jak na 2007 rok dobre)
- Beznadzieje trudna szczególnie pod koniec gry kiedy my giniemy od 3-4 strzałów albo po jednym strzale ze snajperki, a przeciwnicy połykaja pociski jak w The Division (Nawet na normalu).
Cóż, ja po przejściu DS3 o którym wiele osób mówiło że jest najłatwiejsze spodziewałem się że DS1 mnie zmiecie. Okazało się że chyba 2/3 bossów było problemem (gargulce ma dachu <3,Kalameet,Manus) reszta schodziła bardzo szybko. Bloodborne teraz przechodze dlc i jest dość trudno w podstawce Ebrietas była naprawde ciężka.
Sekiro przechodziłem pierwsze i była to naprawde trudna przeprawa chociaż mimo wszystko łatwiejsza niż DS3.
Wydaje mi się że jest to kwestia indywidualna.
My normalni gracze mamy mało do gadania bo i tak nic nie trafi do ludzi którzy kupują ten ukryty coroczny abonament w fifie czy innym nba, bo przecież te gry nie mają konkurencji i nie ma alternatywy, dobrze to proszę bardzo niech idą tym torem a za 5 lat jedyną zmianą będą aktualizacje squadów, tak jak to zresztą jest bodajże na Switch'u.
+Doskonały, brutalny, różnorodny dający ogromną satysfakcje model walki
+Świetnia nienachalna eksploracja i zagadki środowiskowe które trzeba samemu rozgryźć
+Epickie starcia z bossami czasami przerastające te z serii Dark Souls
+Świetnie poprowadzona historia w tym świetne wykorzystanie Nordyckiej mitologi
+Bardzo dobre projekty lokacji.
-Średni system rozwoju postaci.
-Nijakie zadania poboczne.
-Wielu powtarzających się bossów.
-System szybkiej podróży
A to nie jest tak że wielu pro graczy grało w poprzednie cs na takiej lub podobnej rozdzielczości i z takim DPI?
Ja pamiętam od momentu jak zacząłem grać na full hd w cs:go (w poprzedniki nie grałem) to potem jak chciałem spróbować zagrać na 720p bo wielu pro graczy tak grało, to przestawienie się trochę trwało, pamiętam że na 720p modele były szersze. Może to jest jakiś powód.
Fajnie że Ori przynajmniej w pierwszej 10, dla mnie to top 2 ubiegłego roku.
Hogwarts Legacy w top 3 oczekiwanych jest dla mnie dość dużym zaskoczeniem,
spodziewałem się tam Far Cry 6 albo Horizona, ja i tak najbardziej czekam na Elden Ring.
Też dla mnie Valhalla lepsza, jednak rozumiem ten wybór.
Origins jako pierwsze pokazało nową formułę AC.
Wszystkiego najlepszego całej redakcji i czytelnikom, niesamowite jak dużo osób jest tutaj od początku serwisu.
Wasze zdrowie :)
Mimo że jest to dla mnie lepsza gra od w3, to jednak ewidentnie widać że bardzo ważne systemy w tej grze są zwyczajnie nie skończone. Policja która totalnie nie ma ma tam sensu, nic do gry nie wnosi przynajmniej w tym stanie. Ruch uliczny podobnie są momenty kiedy auta jadą autostradą i w pewnym momencie zatrzymują się i nie jadą dalej mimo braku sygnalizacji świetlnej.
Jakby zarząd dał tej grze rok raczej dopracowali by te elementy do stanu działających, no ale wiadomo $$$.
W ogóle mam wrażenie że lepiej byłoby jakby Redzi równali do Naughty dog nie do R* ale to moja opinia :).
O proszę mam praktycznie taki sam ss :)
I podobne odczucia na temat gry.
Chodzi bardziej o wersje konsolowa. Na pc nie miałem jakiś mega dużych problemów, poza animacjami postaci. Jednak na konsolach z tego co widziałem to jest coś strasznego.
I bardzo dobrze życzę powodzenia.
Skończyłem wczoraj główna fabułe z chyba wszystkimi zadaniami pobocznymi (nie liczac zleceń na mapie) i takiego gamingowego doznania nie miałem od W3 a wydaje mi sie że jest nawet lepiej.
Szkoda że zostało to wypuszczone w tak złym stanie a pomyje wylewa sie na developerów, to nie ich wina tylko zarządu lub kogokolwiek kto podjął tę decyzje.
Jesli teraz nie gracie to nie kupujcie poczekajcie do stycznia lub lutego.
Ciekawi mnie jedna rzecz czy za tym co z tą grą sie wydarzyło pójdą konsekwencje, pamiętajmy ze to nie jest pierwsza sytuacja z kazda gra redów tak było. Tylko ze troche sie pozmieniało redzi to juz nie jest firma indie która stara sie tworzyć ambitne produkcje tylko firma która jest (czy była) postrzegana na poziomie jakości Naughty/Rockstar. Wcześniej takie wpadki uchodziły im płazem dopiero potem łatali co trzeba. Tutaj musieli dowieźć ukonczony produkt o którym sami mówili i niestety dla nich nie zrobili tego, ogromna szkoda gdyby to było skonczone gra co najmniej spełniłaby oczekiwania.
1.Cyberpunk 2077
2.Ori and the Will of the Wisps
3.AC Valhalla
Nie zmieściła sie Mafia, MFS, Ghostrunner
Bardzo dobra recenzja.
Najbardziej boli mnie to że redzi nie wyciągneli zadnych wniosków jeśli chodzi o eksploracje swiata i puste pytajniki.
Juz nawet ubi z valhalla zrobił te aktywnosci bardzo dobrze szczególnie w porównaniu do wiedzmina 3.
Na szczęscie redzi dowieźli w tym czym zawsze dowoźili czyli historią postaciami.
I to mnie cieszy.
Tez nie miałem dużo bugów ale strasznie wkurza mnie AI przeciwników, często podczas raidów kilka przeciwników respi sie w jednym miejscu przed oczami i nie atakuje xD.
No i spadki klatek do 10 po alt tabie (teraz to naprawili i chwała im za to).
No i dobrze.
Nie krzywdzi tych którzy bedą grać normalnie a za to pomoże ludzią którzy mają dzieci w domu.
Dlatego nigdy w niczym nie robie platyny bo tylko bym sobie obrzydzał gre.
Jednak wydaje mi sie ze ''platynowanie'' valhalli jest mimo wszystko przyjemniejsze od platynowania odyseji przez to że aktywnosci na mapie sa bardziej zróznicowane i ciekawsze niz w poprzednich 2 czesciach i często opowiadaja jakąś mikro historie .
Z drugiej strony sam mam ponad 50 godzin i nie widze konca jestem po podbicu 4 regionów i rozumiem ludzi którzy tej gry nie skonczą.
Widać jak bardzo ich konsole starej generacji trzymają.
Tym autem to się chyba celowo nie rozpędzali na x one bo wiedzieli co sie stanie z klatkami.
Jednak poza tym projekt miasta jest fenomenalny, udzwiękowienie broni też na poziomie a felling strzelania borderlandsowy co mi mega odpowiada.
Wyglada to podobnie do tego co robi spotify co rok.
Tutaj moje :)
https://ubisoftconnect.com/wrapup/en-GB/r/1cca320f047e2b4d29acdbaf61a16c351956381c
Bardzo dobry feileton.
Jestem po około 25 godzinach z Valhalla i musze powiedzieć ze granie na najwyzszym poziomie eksploracji daje mega frajde, poboczne tajemnice maja bardzo dobrze napisane dialogi a dojscie do rozmaitych skarbów nie wymaga tylko i wylacznie znalezienia klucza do drzwi tylko czesto trzeba sie rozejrzeć dookoła.
Na questcie o którym wspominasz spędziłem chyba z 3 godziny zeby dowiedzieć sie wszystkiego na temat poszlak i trzech podejrzanych (Ostatecznie wybrałem dobrze sprawdziłem potem w necie).
Policja w Motrealu już ewakuuje budynek, nie znaleźli zagrożenia.
Prawdopodobnie fałyszywy alarm.
Z drugiej strony sam codemasters w ostatnim dirt rally 2.0 miał bardzo dużo dlc aut i tras które w dirt'cie rally (1.0) były w standardzie.
Nie wiem jak sytuacja wyglada w nowym Dirt 5 ale jeśli podobnie co w Dircie rally 2.0, to będzie albo tak samo albo take-two bedzie chciało tam wcisnąć tego więcej.
Ogrywałem Odyseje przed Valhalla i w sumie sie nie dziwie.
Sam mam ponad 180 godzin w odyseji jednak teraz po 3 godzinach z Valhalla jeżeli chodzi o jakość aktywności na mapie jest to zupełnie inna liga.
Eksploracyjnie wyglada to tak jakby połączyć RDR 2 z Zeldą Breath of the Wild.
Jak nie chcesz kupić gry to wykup abonament Ubi+ troche zagrasz i sam zdecydujesz czy chcesz kupić.
Zalezy czy kupiłeś na Epic czy na Ubi connect.
Na epicu jutro po południu na ubi connect od północy.
Jeśli na konsoli to też od północy
Dobra recka UV nie zawiodłeś.
Wiesz może jak sytuacja z optymalizacja i bugami wyglada na pc.
Pamietam że w momencie kiedy ja grałem spokojnie na pc w oddysey praktycznie bez żadnych problemów, ludzie w recenzjach na konsolach skarżyli sie na błędy.
Zastanawiam się czy tutaj nie bedzie to podobna sytuacja.
I cyk kasyno z malowaniami samochodów.
Ci co grali i podobały im się poprzednie dwie częsci ta siądzie im tym bardziej.
Tym co są z ery przed origins, nie siądzie.
Ja bym wolał zeby ta gra była fabularnie bardziej jak origins niz odyssey, gdzie fabuła w pewnym momencie przestała mieć znaczenie przez ilość rzeczy które odwracały uwage od głównej lini fabularnej.
Słucham?
Fajne by to było jakby każdy gracz również bez ps+ miałby popdowiedzi.
A tak to jest dzielenie graczy na graczy z abonamentem i bez.
Z tym mistrzem to spokojnie.
Ubi podałem bardziej jako przykład.
To wymagania do 1080p? 4k? 1440p?
Jakby nie można tego było zrobić tak jak to robi Ubi z wymaganiami.
Kurde cały czas czekam na skarpetki dla kota ze wzorkami cyberpunka.
No trudno poczekam.
Niech podadzą date premiery jak bedą pewni w przeciwienstwie do wiadomo kogo.
Przez ostatnie kilka gier nie mieli z tym problemu więc nic tylko czekać
Zobaczymy jak to bedzie z Valhalla, Demon Souls ogram na pc który wyjdzie prędzej czy pozniej, poza tym
Komuś w ogóle potrzebny ten Hot Pursuit ?
Oczywiście wszystko zależy od tego jak ta gra bedzię sie prezentować.
Jednak na samym początku może być cieżko ze wzgledu na te wszystkie przesuniecia premiery ludzie nawet za to będa dawać jakieś 70 na metacritic przynajmniej od graczy.
Jeśli chodzi o krytków to powinno być łatwiej o te rzekome 90+ chociaż tak jak mówie to wszystko zależy od jakości samej gry.
Kupiłem na premiere i nie żałuje.
Ciekawy rozwój postaci, fajne perki, model poruszania się i poziom trudności.
Boże jaki tam jest burdel...
Czy oni zrozumieją ze nie ma takiej mozliwosci zeby gra ta byla gotowa na day one?
Przecież nawet jesli ta gra mialaby bugi to jesli jest tak wybitna na jaka ją kreują to sama by sie obroniła.
Z drugiej strony dla ludzi którzy czekaja na valhalle na przykład jest to paradoksalnie dobra informajca. Na luźie skoncze valhalle i potem przysiąde do cyberpunka (o ile znowu go nie przesuną).
Umówmy się ze bedzie tak przez nastepne lata.
Tutaj tylko i wyłącznie chodzi o popularność piłki nożnej w polsce.
Niestety nie ważne jaka bedzie ta gra i jakie ma recenzje, o ile ma licencje i uzalezniajaca mechanike gry (w fucie) to bedzie sie to rozchodzić.
W sumie to też mnie to irytuje.
Tylko że już jestem tak do takiego podejscia przyzwyczajony że nawet nie zwracam na to uwagi.
Jeden z najlepszych remake'ów jaki kiedykolwiek powstał
+ Kapitalnie wyreżyserowane cutscenki
+ Świetnie zagrane postacie do tego bardzo dobrze napisane dialogi
+ Fantastyczny model jazdy (ten z serii gta nie ma podejścia) do tego wymodelowanie samochodów jest fantastyczne.
+ Bardzo dobrze przeniesiony klimat lat 30'tych.
+ Projekt miasta fenomenalny,
+ Optymalizacja
-/+ muzyka mimo że bardzo dobra jednak dość powtarzalna brakuje więcej brzmień.
- Brak misji pobocznych czy jakich kolwiek misji w trybie swobodnym.
- Troche na siłe ale animacje finisherów, takie same lub bardzo podobne
Dla mnie na razie top 1 to zdecydowanie Ori and the will of the wisps.
Doom Eternal spoko, Sprawdze jeszcze Mafie remake, Hadesa.
Dojdzie do tego cyberpunk i valhalla.
Jeśli chodzi o zawartość mapy czyli czystą eksploracje to boje się że powtórzy sie to co w wiedzminie 3 czy grach ubi, obozowiska bandytów, list z droga do skarbu czy przeklęta kontrabanda.
Wątpie zeby swiat był swiat był ograniczony, wydaje mi sie ze jedyne ograniczenia jakie bedą to lvl przeciwników jednak równiez nie wierze w to ze wszedzie bedzie sie dało wejść, jak bedzie sie dało wejsc do chociazby 30-40% budnynków bede usatysfkcjanowany.
Bardzo podoba mi się to że projekty lokacji są różnordone.
Jazda samochodem tez wyglada lepiej ale czy jest dobra to dowiemy sie dopiero jak zagramy, jednak dzwieki silników są dobre.
Jednak cały czas mam obawy co do fabuły w fpp, trzeba pamiętać ze to jest przedewszystkim rpg (przynajmniej redzi tak uwarzają).
Mega klimatycznie wygladaja lokacje i aż dziwnie sie patrzy na te grafikę bedąc przyzwyczajonym do wyglądu gier fromsoftware.
Gra również na PC bez czasu na wyłączność na PS5.
3070 świetnie wyceniona.
Ale mimo wszystko czekam na 3060 które pewnie wyjdzie początkiem następnego roku podobnie jak to było z 2060.
Grałem chwilę w bete i gracze soulsborne'ów powinni być zadowoleni.
Jeśli ktoś czeka na Elden Ringa, to jest dobry przedsmak.
Rozumiem twój punkt widzenia.
Szczerze to bałem się ze ten element gry zupełnie skopią i z gry zostanie wydmuszka z dobrą fabułą (tak to wygladało na wczesniejszych gameplay'ach szczegolnie na tym z 2019).
Poza tym animacje,udzwiękowienie są dobre.
Feeling? tego dowiemy się jak zagramy.
Jak bedzie taki jak w borderlands to jestem kupiony.
W końcu strzelanie wygląda tak jak wyglądać powinno.
Mega fajnie z tymi modyfikacjami broni ciekaw jestem czy będzie to modyfikacja na poziomie takiego Metro Exodus.
Zastanawiam się czy już trochę za dużo nie pokazują jeśli chodzi o zadania i główny wątek.
Chciałbym zobaczyć taki typowy raw gameplay żeby zobaczyć aktywności na mapie, eksploracje.
Ciekawe ze tak późno to wychodzi, ale lepiej późno niż wcale.
Chyba chcą trochę osłodzić graczom brak dlc.
Gra świetna ta aktualizacja tylko ją polepszy
Fajnie by było jakby coś z Elden Ringa pokazali.
Prawda jest taka że pół roku po premierze gry nie będzie w ogóle gadania co wycieli a czego nie, przecież tak samo było w W3.
Gra pewnie fabularnie się obroni (mimo cutscenek fpp) ci którzy cenią sobie fabułę na pewno docenią.
Tylko pytanie czy to wystarczy.
Ja bym wolał żeby skupili się na wypełnieniu świata ciekawymi aktywnościami.
Nie durnymi pytajnikami jak w wiedzminie.
Ta konsola w bundle'u z Cyberpunkiem czy Valhalla moze sie rozejść jak świeże bułeczki.
Spoko konferencja jednak bez szaleństw.
Forza, Stalker 2,Fable chyba najlepsze
Halo Infinite wygląda tylko okej.
A Elden Ring to się chyba nigdy nie doczekam.
Dlss 2.0 to piękna sprawa.
Tylko pytanie czy inni deweloperzy będą tak dobrze korzystać z tej technologi, żeby się nie okazało że Death Stranding jest jedyną grą która doskonale to wykorzystuje.
Końcówka roku będzie mocna o ile wszystko wyjdzie tak jak jest zapowiedziane.
Jednak okres Styczeń/Kwiecień to kilka mocnych indyków (Wolcen,Ori)
I dwie dość duże gry (Final fantasy,Doom)
Dopiero teraz wyszła Ghost of Tsushima czy Tlou.
Czekam jeszcze na jakieś informacje na temat Bloodlines 2 jednak stawiam na pierwszy kwartał 2021 tak samo jak Dying light 2.
Cyberpunka też pewnie nie dowiozą na listopad.
Valhalla wyglada fajnie, dobrze mi się grało w poprzednie dwie części.
Szczerze to najważniejszą kwestią tej gry dla mnie będzie podejście do eksploracji i to co tutaj widzę bardzo mi się podoba.
Te łamigłówki wyglądają dość fajnie i są zdecydowanie ciekawsze niż odbijanie 100nego obozowiska bandytów (tego pewnie i tak nie zabraknie).
Nie zauważyłem też pytajników na mapie co zdecydowanie na plus.
Najgorzej wypada mimika i same gesty postaci.
A data premiery... Bardzo odważna.
Kurde, jezeli naprawde to tak bedzię zoptymalizowane to czapki z głów.
Nawet bez DLSS 2.0 klatki są wysokie.
Naprawdę bardzo solidna produkcja nie pozbawiona kilku dość dużych wad.
--Największym problemem gry jest główny bohater a raczej to że jest on niemy, bardzo cierpi na tym dość fajna historia.
--Miejscami problemy z hitboxami przeciwników, co za tym idzie model strzelania mimo ze poprawny wymaga dopracowania.
+Wybitne zaprojektowanie map pod absolutnie kazdym względem, Projekty lokacji powalają na kolana (szczególnie na pierwszej mapie) detale.. każdy domek/wrak jest warty odwiedzenia.
+Dobrze poprowadzona fabuła ''Drogi''
Zdecydowanie bardziej mi się ten pokaz podobał od tego zeszłorocznego.
Widać ze model strzelania jest zdecydowanie lepszy niż w poprzednich gameplay'ach, Wygląda podobnie do Borderlands.
Model jazdy mam wrażenie ze coś w stylu Watch Dogs 2, czyli widać czasami problem ze zbyt dużą przyczepnością pojazdów.
Braindance wygląda świetnie, tym mnie naprawde zaskoczyli.
Jednak największe wrażenie zrobiło samo miasto i gra świateł szczególnie nocą.
Apropos świateł, Gra wykorzystywała Ray tracing?
Żeby tego nie pocieli jak przy deep dive'ie bo to średnio wyszło ostanio
Jednak poza tym będzie masa informacji od dziennikarzy które mnie chyba bardziej interesują niz sam stream więc raczej się nie zawiedziemy.
Sprawdziłem bardziej jako ciekawostkę i bawiłem się dobrze
Fajne różnorodne lokacje często nie liniowe,
Jednak Brakuje lepszego rozwoju postaci i fabuły
Mimo to bardzo pozytywne zaskoczenie.
Podkreślmy ze napisali 19 listopada ale nie napisali roku
xD
A tak na serio to totalnie nie rozumiem ruchu mogli by to na spokojnie w kilku patch'ach załatać ten miesiąc później, a gracze pewnie i tak by wybaczyliby im te bugi.
O ile gra będzie świetna.
Ograłem demówke Ghostrunnera i powiem że naprawdę się pozytywnie zaskoczyłem. Jedynie brakowało mi jakiś ciekawych mocy ale poza tym cały system poruszania się i grafika bardzo na plus.
Czekam na całą grę
Niby ograłem przez PS Now ale tam jest niestety tylko wersja bez DLC The Old Hunters.
Na samym początku nawet nie zwracałem uwagi na te ploteczki jednak jest tego coraz więcej.
Oby to była prawda.
Szczerze to po wczorajszym przełożeniu Sony już się szykowałem na to ze przełożą ten Event.
No i przynajmniej tutaj mnie redzi nie zawiedli.
No nie wierze...
FENOMENALNA informacja dla fanów rajdówek do których sie zaliczam.
Seria Rally wyszła im bardzo dobrze, szczególnie pierwsza część.
Nigdy nie miałem tak dziwnych i odmiennych uczuć związanych z grą.
Z tyłu głowy mam ze W3 był grą wybitną jednak nie bez wad.
Z drugiej strony te gameplay'e cyberpunka mnie totalnie nie przekonują w przeciwenstwie do takiego Ghost of Tsushima.
Mam nadzieje ze sie czegoś dowiemy w najbliźszym czasie na temat Elden Ring.
From Software podnosi poprzeczkę z każdą grą i jeszcze dodając Martina...
mam wrażenie ze moje oczekiwania wobec tej gry są za duże jednoczesnie w stu porcentach im ufam bo co nie zrobią jest świetnym doświadczeniem
No to tutaj się wszystkiego dowiemy o Gods and Monsters
Poza tym pewnie jeszcze gameplay Valhalli o ile nie pokażą go na tej konferencji Xboxa.
I dobrze o to najbardziej się bałem w tej grze, mimo że zrobiłem wszystkie pytajniki w odyssey bardzo mnie cieszy to ze inni gracze nie bedą musieli robić pobocznych questow zeby ciągnąć główny wątek.
Najbardziej jestem ciekaw budowy świata oraz aktywności na mapie. Ubi mówią ze bedą orginalne ale to się jednak okaże.
Z tą grą jest jakaś dziwna sytuacja bo ta gra miała mieć premiere w lutym 2020 z racji tego że Breakpoint był masakrą obie kolejne duze produkcje Ubi czyli wspomniane Watch dogs i Gods and monsters zostały przesuniete na czwarty kwartał zeby zostały bardziej dopracowane.
Ale to prawda nic nie wiadomo o tej grze jedyne co wiadomo to to że robi to ekipa odpowiadająca za AC Odyssey.
Szczerze to dzwinym posunięciem byłoby wypuszczenie tej gry jeszcze w tym roku z racji tego ze na czwarty kwartał zapowiedzane są juz dwie gry od ubi czyli, Gods and Monsters i nowy Watch dogs. Raczej stawiam na następny rok jeśli chodzi o date premiery.
Zastanawia mnie w jaki sposób bedzie rozwiązana sprawa z eksploracją czy bedzie to żmudne jak w odyssey czy wiedzminie.
Czy jednak zrobią ciekawszy system taki jak na przykład w Zeldzie.
Absolutnie się zgadzam, boje się że ta gra bedzie mechanicznie gorsza od W3 gdzie mechanika nie była na pierwszym planie a wszędzie nadrabiała fabuła i konstrukcja świata. Tutaj boje się ze nawet fabuła i postacie nie nadrobią przez cutscenki tylko FPP i brak filmowości.
Bloodborne to najlepsza gra FromSoftware.
Wybitnie zaprojektowanie lokacji zaczynając od samego design'u architektury miasta przez doskonałe umiejscowienie skrótów.
Fabuła/Lore przeraża, intryguje, fascynuje. Oczywiscie jak w kazdej grze fromsoftware samemu trzeba ją odkryć
Design bossów wyśmienity wraz z muzyką która jest gęstą, mroczna, chaotyczna budują klimat iście horrorowy .
Poziom trudności wyśmienity, gra rozpoczyna się przyjaźniej, jednak potem jest trudno jak zawsze :)
Dwa tryby broni naprawdę robią świetne wrażenie i są mega przydatne do robienia rozmaitych combosów.
Pierwsza gra from software która przełamała u mnie strach przez soulsbornami. Która to już z kolei doskonała produkcja tej firmy,
model walki przebudowany od podstaw a projekty lokacji na takim samym poziomie co w innych grach wyzej wymienionego studia.
Serdecznie polecam dla ludzi cierpliwych. :)
Można tę grę określić sequelem perfekcyjnym.Gra praktycznie w kazdym aspekcie jest lepsza od poprzedniej części gdzie poprzedniczka była już bardzo dobra. Jako platformówka 10/10. Kiedy porównamy tę gre z innymi wybitnymi produkcjami takimi jak RDR 2 czy Wiedźmin 3 wyjdzie nam 9.5 jednak nie dziwie się ludziom którzy dają 10.
Polecam jeden z większych czarnych koni 2020 roku
Na żadną gre tak nie czekam jak na Elden Ring, jednak wątpie żeby ta gra wyszła na bieżąca generacje stawiam ze gra wyjdzie w 2021.W Bloodborne jeszcze nie grałem bo nie mam ps4, zagram na ps5 ale strasznie jaram sie klimatem i jestem pewien ze to tytuł dla mnie.Zobaczymy, stawiam ze na E3 zobaczymy gameplay trailer Elden Ringa.
Jedna z gier na które najbardziej czekam, po przeczytaniu tym bardziej jestem pewien ze się nie zawiodę. Myślę ze to będzie jedna z lepszych gier tego roku
Ile to już zostało napisane na temat tej gry oraz ilu ludzi przestało grać po 20 minutach. Dark Souls jedna z najwazniejszych gier dekady. Gra która otworzyła Fromsoftware dzwi na salony. Gra świetna jednak ja przeszedłem najpierw DS3 więc jesli chodzi o poziom trudnosci było mi zdecydowanie łatwiej mimo to uwazam tę gra za wyśmienitą, a jedną rzecz robi napewno lepiej od DS3 mam na myśli doskonałe połączenie lokacji.
Pod każdym względem najlepsza gra Rockstar'a. Wybitne dialogi, doskonale napisane postacie równie dobrze nakreślone portrety psychologiczne . Fabuła która w końcu jest w 100% poważna i która świetnie pokazuje zmianę bohaterów.
Dla mnie gra bez wad. Obok Wiedźmina 3 najlepsza gra generacji.
Mam nadzieje ze Fromsoftware pokaże coś z Elden Ring nawet nie licze na date premiery co bardziej na gameplay
Nic dziwnego, czułem ze tak bedzie i w sumie bardzo dobrze bo redzi nie beda sie rozmieniać na drobne jesli chodzi o marke Wiedźmina.
Mimo ze fabula, postacie,narracja,klimat dawały rade tak gameplay bardzo nudził juz przy trzeciej mapie głownie przez monnotona eksploracje a fabuła mimo ze dobra była w pewnym momencie do przewidzenia.
Byłoby miło
Mimo że lubie kilka marek Ubi tak jednak powtarzalnosc rozgrywki jest bardzo duza szczegolnie jeśli chodzi o eksploracje
Ciekawe jak to bedzie rozwiazane w nadchodzacym Gods and Monsters bo podobienstwo do Zeldy jest dość duże pytanie czy Ubi chociaż sprobuje skrzyzowac rekawice z Nintendo.
To podoba mi się zdecydowanie bardziej niź zesłoroczny gameplay cyberpunka
Zobaczymy co Redzi pokaza w piątek.
Chyba nie ma co sie rozpisywać gra kompletna i gra która jak zadna inna angażuje przedstawianą historią i przywiązuje do bohaterów.
Pozycja obowiązkowa.