Recenzje gier PC 74
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Alida - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2005
Alida to wyspa, na której grupa muzyków u szczytu swej kariery wybudowała 300-metrowej długości gitarę. Potem ich drogi rozeszły się, a gdy jeden z nich na wyspę powrócił, przepadł bez wieści...
Alida - recenzja gryFreedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry
recenzja gry4 maja 2005
FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.
Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gryDoom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry
recenzja gry2 maja 2005
Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.
Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gryRestricted Area - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2005
Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.
Restricted Area - recenzja gryLEGO Star Wars - recenzja gry
recenzja gry25 kwietnia 2005
Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.
LEGO Star Wars - recenzja grySWAT 4 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2005
SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.
SWAT 4 - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2005
„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gryAugustus: W służbie Cezara - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2005
Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.
Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry
Driver 3 - recenzja gry na PC
recenzja gry13 kwietnia 2005
Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...
Driver 3 - recenzja gry na PCChłopaki nie płaczą - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2005
Na komputerową wersję Chłopaków czekaliśmy z drżeniem serca. Gra, którą otrzymaliśmy, nie stoi może na najwyższym światowym poziomie, lecz jest w niej wszystko to, co być powinno: humor, zagadki, ciekawe postaci i kawał dobrej zabawy.
Chłopaki nie płaczą - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
recenzja gry4 kwietnia 2005
„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PCNASCAR: SimRacing - recenzja gry
recenzja gry1 kwietnia 2005
NASCAR: Sim Racing nie jest w pełni udanym tytułem, który mógłby zastąpić powoli starzejące się propozycje Papyrusa. EA wykonało zdecydowany krok w stronę symulacji.
NASCAR: SimRacing - recenzja gryBlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2005
Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?
BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry
FlatOut - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2005
„FlatOut” pozbawiony jest w zasadzie poważniejszych wad. Sympatycy ścigałek nie mogą przejść obok tego tytułu obojętnie. To zdecydowanie najlepsza gra wyścigowa ostatnich miesięcy.
FlatOut - recenzja gryScrapland - recenzja gry
recenzja gry29 marca 2005
Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.
Scrapland - recenzja gryPlayboy: The Mansion - recenzja gry na PC
recenzja gry25 marca 2005
Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?
Playboy: The Mansion - recenzja gry na PCSentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2005
Urzekająca grafika, znakomita muzyka i dźwięk, przyzwoita fabuła, wygodne sterowanie i zagadki, których rozwiązanie daje poczucie ogromnej satysfakcji. Podróż wraz z Benim po przecudownych światach sprawia, że chciałoby się tam wracać po kilka razy.
Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja grySilent Storm: Sentinels - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2005
„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...
Silent Storm: Sentinels - recenzja gryHidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry
recenzja gry22 marca 2005
„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.
Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gryStar Wars: Republic Commando - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2005
W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.
Star Wars: Republic Commando - recenzja gryPop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2005
Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.
Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gryReturn to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry
recenzja gry16 marca 2005
Bohaterką gry jest Wyspa. Główną postacią, w którą przyjdzie nam się wcielić, jest Mina, młoda żeglarka, uczestnicząca w samotnych regatach dookoła świata. Ale to właśnie Wyspa, tajemnicza i intrygująca, jest tu najważniejsza.
Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gryShrek 2: Team Action - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2005
„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.
Shrek 2: Team Action - recenzja gry
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2005
Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry