Recenzje gier PC 74
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Guild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gry7 Sins - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Istnieje na rynku gier zakątek, w którym mieszczą się gry erotyczne – czasem, jak seria Larry, okraszone humorem. Do tej kategorii należy zaliczyć 7 Sins, chociaż tutaj łóżkowe figle nie stanowią jedynej formy ulegania pokusom.
7 Sins - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC
recenzja gry14 czerwca 2005
Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PCRecenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci
recenzja gry10 czerwca 2005
Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.
Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięciObscure: Learn about Fear - recenzja gry
recenzja gry9 czerwca 2005
Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.
Obscure: Learn about Fear - recenzja gryPariah - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2005
Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.
Pariah - recenzja gry
Psychonauts - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2005
Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.
Psychonauts - recenzja gryThe Moment of Silence - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2005
Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...
The Moment of Silence - recenzja gryClose Combat: First to Fight - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2005
Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.
Close Combat: First to Fight - recenzja gryEmpire Earth II - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.
Empire Earth II - recenzja gryConstantine - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.
Constantine - recenzja gryChampionship Manager 5 - recenzja gry
recenzja gry24 maja 2005
U podstaw koncepcji projektowania Championship Managera 5 legły godne pochwały założenia. Otóż miała to być gra łatwiejsza w odbiorze, a tym samym przyciągająca większą ilość graczy.
Championship Manager 5 - recenzja gryTrackmania Sunrise - recenzja gry
recenzja gry19 maja 2005
Trackmania Sunrise to sequel rozbudowanej gry wyścigowej, której premiera miała miejsce w listopadzie 2003 roku. W niniejszej recenzji szukamy odpowiedzi, czy jest to nowa jakość, czy też stary produkt w nowym opakowaniu.
Trackmania Sunrise - recenzja gryThe Sims 2: Na Studiach - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2005
Po wielu dodatkach do pierwszej części doczekaliśmy się i pierwszego dedykowanego The Sims 2 – miano jego: Na Studiach.
The Sims 2: Na Studiach - recenzja gryCold Fear - recenzja gry
recenzja gry16 maja 2005
Z komputerowymi horrorami jest jak z klasycznymi grami przygodowymi – dobrych tytułów nigdy za wiele. W ostatnim czasie na rynek trafiły co najmniej dwa interesujące survival-horrory – Cold Fear oraz Obscure. Pierwszy z nich bierzymy dzisiaj pod lupę...
Cold Fear - recenzja gryAct of War: Direct Action - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.
Act of War: Direct Action - recenzja grySilent Hunter III - recenzja gry
recenzja gry6 maja 2005
Po drugiej odsłonie Silent Huntera kurtyna miłosiernie opadła. Dostaliśmy do ręki część trzecią, która pokazuje nie tylko, jak podwodniackie życie może wyglądać na komputerze, ale i jak może wyglądać naprawdę.
Silent Hunter III - recenzja gryAlida - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2005
Alida to wyspa, na której grupa muzyków u szczytu swej kariery wybudowała 300-metrowej długości gitarę. Potem ich drogi rozeszły się, a gdy jeden z nich na wyspę powrócił, przepadł bez wieści...
Alida - recenzja gryFreedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry
recenzja gry4 maja 2005
FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.
Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gryDoom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry
recenzja gry2 maja 2005
Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.
Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gryRestricted Area - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2005
Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.
Restricted Area - recenzja gryLEGO Star Wars - recenzja gry
recenzja gry25 kwietnia 2005
Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.
LEGO Star Wars - recenzja grySWAT 4 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2005
SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.
SWAT 4 - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2005
„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry