Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 72

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

The Sims 2: Na Studiach - recenzja gry

recenzja gry18 maja 2005

Po wielu dodatkach do pierwszej części doczekaliśmy się i pierwszego dedykowanego The Sims 2 – miano jego: Na Studiach.

The Sims 2: Na Studiach - recenzja gry

Cold Fear - recenzja gry

recenzja gry16 maja 2005

Z komputerowymi horrorami jest jak z klasycznymi grami przygodowymi – dobrych tytułów nigdy za wiele. W ostatnim czasie na rynek trafiły co najmniej dwa interesujące survival-horrory – Cold Fear oraz Obscure. Pierwszy z nich bierzymy dzisiaj pod lupę...

Cold Fear - recenzja gry

Act of War: Direct Action - recenzja gry

recenzja gry12 maja 2005

Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.

Act of War: Direct Action - recenzja gry

Silent Hunter III - recenzja gry

recenzja gry6 maja 2005

Po drugiej odsłonie Silent Huntera kurtyna miłosiernie opadła. Dostaliśmy do ręki część trzecią, która pokazuje nie tylko, jak podwodniackie życie może wyglądać na komputerze, ale i jak może wyglądać naprawdę.

Silent Hunter III - recenzja gry

Alida - recenzja gry

recenzja gry5 maja 2005

Alida to wyspa, na której grupa muzyków u szczytu swej kariery wybudowała 300-metrowej długości gitarę. Potem ich drogi rozeszły się, a gdy jeden z nich na wyspę powrócił, przepadł bez wieści...

Alida - recenzja gry

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2005

FF okazała się grą jedyną w swoim rodzaju. Połączenie taktyki, elementów cRPG, na wskroś komiksowej oprawy graficznej i niesamowitego klimatu – to wszystko było czymś wcześniej niespotykanym. Co nowego niesie ze sobą jej kontynuacja? Ano sporo.

Freedom Force vs the 3rd Reich - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

Restricted Area - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2005

Rok 2083. Po doszczętnym wyniszczeniu klimatu ludzkość jednak odrodziła się na nowo. Mieszkańcy Ziemi opanowali sytuację i żyją teraz na martwej planecie. Powstał rząd, który jednak nie posiada żadnej realnej władzy.

Restricted Area - recenzja gry

LEGO Star Wars - recenzja gry

recenzja gry25 kwietnia 2005

Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.

LEGO Star Wars - recenzja gry

SWAT 4 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2005

SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.

SWAT 4 - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2005

„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2005

Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry13 kwietnia 2005

Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...

Driver 3 - recenzja gry na PC

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2005

Na komputerową wersję Chłopaków czekaliśmy z drżeniem serca. Gra, którą otrzymaliśmy, nie stoi może na najwyższym światowym poziomie, lecz jest w niej wszystko to, co być powinno: humor, zagadki, ciekawe postaci i kawał dobrej zabawy.

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

NASCAR: SimRacing - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2005

NASCAR: Sim Racing nie jest w pełni udanym tytułem, który mógłby zastąpić powoli starzejące się propozycje Papyrusa. EA wykonało zdecydowany krok w stronę symulacji.

NASCAR: SimRacing - recenzja gry

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

FlatOut - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2005

„FlatOut” pozbawiony jest w zasadzie poważniejszych wad. Sympatycy ścigałek nie mogą przejść obok tego tytułu obojętnie. To zdecydowanie najlepsza gra wyścigowa ostatnich miesięcy.

FlatOut - recenzja gry

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

recenzja gry25 marca 2005

Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2005

Urzekająca grafika, znakomita muzyka i dźwięk, przyzwoita fabuła, wygodne sterowanie i zagadki, których rozwiązanie daje poczucie ogromnej satysfakcji. Podróż wraz z Benim po przecudownych światach sprawia, że chciałoby się tam wracać po kilka razy.

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2005

„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2005

„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry