Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 74

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Lost Planet: Extreme Condition - recenzja gry na PC

6.5 27 lipca 2007

Czyżby Capcom nie miał już swego miejsca w świecie Pecetów? Kolejna konwersja i kolejna porażka.

Lost Planet: Extreme Condition - recenzja gry na PC

Dragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gry

6.5 14 września 2010

Witch Hunt jest ostatnim dodatkiem DLC przed premierą drugiej odsłony cyklu i pomostem spajającym „jedynkę” z Dragon Age II. Przynajmniej takie wrażenie można odnieść, zanim pojawią się napisy końcowe.

Dragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gry

Glory of the Roman Empire - recenzja gry

6.5 28 czerwca 2006

Założenia są bardzo podobne do stosowanych w innych grach typu „city building”. Czasem trzeba rozwinąć miasto, czasem wybudować coś konkretnego. Tu nad gubernatorem nie stoi z batem Cezar, pojawiają się tylko sugestie doradcy.

Glory of the Roman Empire - recenzja gry

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

6.5 17 lutego 2003

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

Blair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gry

6.5 3 sierpnia 2001

Trzecia część trylogii Blair Witch jest jednocześnie pierwszą pod względem chronologii. Akcja gry rozgrywa się bowiem w 1785 roku. Właśnie wtedy wypędzono do lasu Elly Kedward, które poprzedzało tajemnicze zaginięcie grupki dzieci.

Blair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry

6.5 6 października 2005

Z jednej strony jest to gra przyjemna, lekka i zabawna. Z drugiej niemal się nie odróżnia od swoich trójwymiarowych poprzedniczek. Polonizacja jest zaś po prostu dobra. Czy jednak nowe Wormsy pozwalają się w nich zatracić?

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry
Recenzja gry Dogfight 1942 - II wojna światowa w polskiej zręcznościówce

Recenzja gry Dogfight 1942 - II wojna światowa w polskiej zręcznościówce

6.5 13 września 2012

Zręcznościowych gier z samolotami w roli głównej nie brakuje, ale nie wszystkie spełniają pokładane w nich nadzieje. Dogfight 1942, choć króciutkie, jest całkiem ciekawą propozycją na jeden jesienny wieczór.

Recenzja gry Dogfight 1942 - II wojna światowa w polskiej zręcznościówce
Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored

Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored

6.5 20 sierpnia 2018

Z premierą We Happy Few nie tylko BioShock, ale także Dishonored doczekał się ambitnego spadkobiercy. I chociaż tytuł ten nie przoduje, jeśli chodzi o rozgrywkę, to od strony fabuły i świata jest majstersztykiem, obok którego nie wolno przejść obojętnie.

Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored
Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna

Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna

6.5 2 czerwca 2020

Song of Horror to straszna gra, która stawia na klasyczną prezentację, unikanie konfrontacji i zagadki. Ale czy wszystko, co tu straszy, na pewno było zamierzone przez twórców?

Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - recenzja gry

6.5 30 kwietnia 2009

Drugi dodatek do Neverwinter Nights 2 nie zachwyca. Czy warto w takim razie wybrać się w dwudziestogodzinną podróż po dzikiej krainie Samarach i Wybrzeżu Mieczy? Sprawdźcie sami, co może skusić fanów serii do zakupu gry.

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - recenzja gry
Tom Clancy's EndWar - recenzja gry

Tom Clancy's EndWar - recenzja gry

6.5 21 kwietnia 2009

Szumnie zapowiadany nowy rozdział w historii RTS-ów może i nadszedł, szkoda tylko, że zamiast mocnego wejścia zaliczył na progu glebę.

Tom Clancy's EndWar - recenzja gry

Wheelman - recenzja gry

6.5 3 kwietnia 2009

Szybcy się wściekli w Barcelonie. W najnowszej grze stworzonej przez firmę Vina Diesla szalejemy po ulicach nadmorskiej metropolii. Czy to wystarczająca zachęta do kupna gry Wheelman?

Wheelman - recenzja gry

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry

6.5 28 marca 2006

Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
Saints Row 2 - recenzja gry

Saints Row 2 - recenzja gry

6.5 14 stycznia 2009

Zła, brzydka i głupia – czyli opowieść o tym, jak będąc odpowiednio szalonym, można zmienić te wady w zalety.

Saints Row 2 - recenzja gry

True Crime: Streets Of L.A. - recenzja gry

6.5 9 lipca 2004

Gra True Crime: Streets of L.A. nazywana jest przez wielu graczy dalekowschodnim odpowiednikiem GTA: Vice City. Jest to bowiem dynamiczna trójwymiarowa gra akcji z licznymi pościgami samochodowymi, strzelaninami i walkami wręcz, inspirowana filmami karate

True Crime: Streets Of L.A. - recenzja gry

Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry

6.5 17 kwietnia 2001

Celem ludzi z Blue Byte było stworzenie gry o takiej głębi, jakiej nie dorównuje żaden inny gatunek gier komputerowych. Postanowiono połączyć elementy dwóch popularnych obecnie gatunków strategii: RTS ze starą, poczciwą turówką.

Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry

Aliens vs Predator 2: Primal Hunt - recenzja gry

6.5 25 października 2002

„Aliens vs Predator 2: Primal Hunt” to dodatek do jednej z najlepszych gier akcji roku 2001, stworzony przez zespół Third Law Interactive, twórców gry akcji „KISS: Psycho Circus”. Fabuła "Primal Hunt" zawiązuje się 500 lat przed wydarzeniami z AvP2...

Aliens vs Predator 2: Primal Hunt - recenzja gry
Recenzja gry Urban Empire – prosta i nudna

Recenzja gry Urban Empire – prosta i nudna

6.5 27 stycznia 2017

Czy mamy do czynienia z prawdziwą bombą gwarantującą godziny wystrzałowej zabawy, czy też marketingowe zabiegi uśpiły naszą czujność, a Urban Empire to archaiczny niewypał, do którego lepiej się nie zbliżać?

Recenzja gry Urban Empire – prosta i nudna
Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing

Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing

6.5 9 maja 2016

Nowy gatunek FPS-ów stał się faktem. Premiera Battleborna, czyli pierwszej bohaterskiej strzelanki, nie spełniła jednak oczekiwań twórców z Gearbox Software. Zawiedli... marketingowcy.

Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing

Król Lew - recenzja gry

6.5 6 maja 2004

Przyjemna gra familijna stworzona przez firmę Disney w oparciu o jej kinowy hit sprzed kilku lat – Króla Lwa.

Król Lew - recenzja gry

Tony Tough 2: A Rake's Progress - recenzja gry

6.5 16 lipca 2008

Miłe złego początki, czyli trudne dojrzewanie Tony'ego Tougha. Do roli detektywa, rzecz jasna...

Tony Tough 2: A Rake's Progress - recenzja gry

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

6.5 26 czerwca 2001

Opisanie wszystkich zalet Seven Kingdoms 2 to prawdziwe wyzwanie. Trudno bowiem znaleźć odpowiednie słowa na przedstawienie tak złożonej gry. Aż dziw bierze, że pozostała ona w cieniu innych, niejednokrotnie słabszych tytułów.

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

6.5 25 czerwca 2004

Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

6.5 4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry