Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 15

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?

Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?

recenzja gry28 czerwca 2012

Extended Cut do Mass Effect 3 oferuje graczom upragniony epilog i wyjaśnia kilka kwestii. Sprawdzamy, czy finał tej historii nabrał większego sensu.

Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?
Alice: Madness Returns - recenzja gry

Alice: Madness Returns - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2011

American McGee po ponad dziesięciu latach wraca do Krainy Czarów. My sprawdzamy, na ile czarujące są nowe przygody Alicji Liddell.

Alice: Madness Returns - recenzja gry

Harry Potter i Książę Półkrwi - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2009

Po najnowszą część wirtualnych przygód Harry'ego Pottera bez wątpienia sięgną wszyscy fani, którzy zapoznali się z książką i filmem. Jednak czy jest to dobra pozycja także dla pozostałych graczy?

Harry Potter i Książę Półkrwi - recenzja gry
Dungeon Siege III - recenzja gry

Dungeon Siege III - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2011

Siekanie i rąbanie w serii Dungeon Siege jeszcze nigdy nie było tak erpegowe. Pytanie, jak przyjmą to fani poprzednich odsłon cyklu?

Dungeon Siege III - recenzja gry
Bulletstorm - recenzja gry

Bulletstorm - recenzja gry

recenzja gry25 lutego 2011

Gatunek pierwszoosobowych strzelanin w ostatnich latach przeżywa mały kryzys osobowościowy. Czy polski Bulletstorm uratuje nas przed zalewem bliźniaczo podobnych do siebie gier?

Bulletstorm - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry
Half-Life 2 - recenzja gry

Half-Life 2 - recenzja gry

recenzja gry17 listopada 2004

Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.

Half-Life 2 - recenzja gry

Infernal - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2007

Gdybym miał wskazać najlepszą polską produkcję wydaną do tej pory, bez wahania wymieniłbym Infernal. Jestem dumny, że po przyjemnym Painkillerze doczekaliśmy się kolejnej gry na wysokim, światowym poziomie.

Infernal - recenzja gry
Need for Speed: The Run - recenzja wyścigów ze skryptami jak z Call of Duty

Need for Speed: The Run - recenzja wyścigów ze skryptami jak z Call of Duty

recenzja gry23 listopada 2011

Po niezbyt udanych odsłonach ProStreet oraz Undercover, studio EA Black Box próbuje swych sił w kolejnej części serii Need for Speed.

Need for Speed: The Run - recenzja wyścigów ze skryptami jak z Call of Duty

Knights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gry

recenzja gry22 czerwca 2004

Knights of the Temple to gra zaliczana do gatunku Action/Adventure (typu: hack-and-slash), stworzona przez programistów ze szwedzkiego studia developerskiego Starbreeze, znanego w świecie dzięki dwóm częściom serii Enclave.

Knights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gry
Mass Effect - recenzja gry na PC

Mass Effect - recenzja gry na PC

recenzja gry28 maja 2008

Pecet – ostateczna granica. Oto wędrówki gry Mass Effect, kontynuującej misję odkrywania nowych, nieznanych konfiguracji sprzętowych i poszukiwania kolejnych graczy.

Mass Effect - recenzja gry na PC
Crysis 2 - recenzja gry

Crysis 2 - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2011

Drugi Crysis przynosi wiele nowości - fabułę luźno związaną z pierwowzorem, zmienioną filozofią rozgrywki, kompletnie inne środowisko. Czy zmiany te wyszły produktowi firmy Crytek na dobre?

Crysis 2 - recenzja gry
The Sims 2 - recenzja gry

The Sims 2 - recenzja gry

recenzja gry24 września 2004

„The Sims 2” to wyjątkowo udany sequel. Gra nie powiela błędów jedynki. Autorzy wysłuchali narzekań graczy i dopracowali te elementy zabawy, które tego wymagały. To zdecydowanie jedna z najlepszych kontynuacji ostatnich lat!

The Sims 2 - recenzja gry
Fallout 3 - recenzja gry

Fallout 3 - recenzja gry

recenzja gry31 października 2008

Wojna się zmieniła.... Przed Wami Fallout 3, najlepszy single-playerowy RPG tego roku.

Fallout 3 - recenzja gry
Recenzja gry BioShock: Infinite - warto było czekać!

Recenzja gry BioShock: Infinite - warto było czekać!

recenzja gry25 marca 2013

Po Rapture przyszła kolej na Columbię. Długo oczekiwany BioShock Infinite jest jedną z najlepszych gier w historii elektronicznej rozrywki, poruszającą przy tym poważne problemy religijno-społeczne.

Recenzja gry BioShock: Infinite - warto było czekać!
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2006

Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry
Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

recenzja gry25 listopada 2004

NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry
Assassin's Creed: Brotherhood - recenzja gry

Assassin's Creed: Brotherhood - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2011

W przypadku pecetowej edycji Brotherhooda Ubisoftowi udało się dochować tradycji – tym razem czas obsuwy wyniósł dokładnie cztery miesiące i jeden dzień. Czy warto było tyle czekać na kolejną odsłonę przygód Ezia?

Assassin's Creed: Brotherhood - recenzja gry

Rise of the Argonauts - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2008

Mitologiczna wyprawa, olimpijscy bogowie, greccy herosi, gęsto ścielący się trup i przyzwoita fabuła. Jednak to i tak za mało, aby sięgnąć Olimpu.

Rise of the Argonauts - recenzja gry
Far Cry 2 - recenzja gry na PC

Far Cry 2 - recenzja gry na PC

recenzja gry5 listopada 2008

Takiej Afryki jeszcze nie widzieliśmy na ekranach monitorów. Far Cry 2 zabiera nas w podróż do samego serca Czarnego Lądu i jednocześnie prowadzi wprost ku jądru ciemności.

Far Cry 2 - recenzja gry na PC
Więcej nie znaczy lepiej - czy pierwsze Assassin's Creed było najlepszą odsłoną serii?

Więcej nie znaczy lepiej - czy pierwsze Assassin's Creed było najlepszą odsłoną serii?

gramy dalej4 stycznia 2016

Choć dziś pierwsze Assassin’s Creed jest krytykowane za ubogą zawartość i powtarzalność rozgrywki, nadal posiada elementy, których kolejne odsłony mogą mu tylko pozazdrościć – wyrazisty charakter i bardzo immersyjną mechanikę zabawy.

Więcej nie znaczy lepiej - czy pierwsze Assassin's Creed było najlepszą odsłoną serii?
Właśnie skończyłem Assassin's Creed 1... nudna gra, ale i tak rzuciłem się na „dwójkę”

Właśnie skończyłem Assassin's Creed 1... nudna gra, ale i tak rzuciłem się na „dwójkę”

gramy dalej5 czerwca 2020

Od pewnego czasu chodziło mi po głowie sprawdzenie, jak wyglądała pierwsza część klasycznej już serii Assassin’s Creed. Zwłaszcza w porównaniu do najnowszych dzieł Ubisoftu.

Właśnie skończyłem Assassin's Creed 1... nudna gra, ale i tak rzuciłem się na „dwójkę”
Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2003

Tom Clancy's Splinter Cell to gra akcji inspirowana twórczością Toma Clancyego oraz książkami z serii NetForce opowiadającymi o cyberterroryzmie, tajnych agencjach rządowych i zadaniach wykonywanych na ich zlecenie.

Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry
Call of Juarez: Więzy Krwi - recenzja gry

Call of Juarez: Więzy Krwi - recenzja gry

recenzja gry30 czerwca 2009

Ray McCall powraca, by siać zamęt na Dzikim Zachodzie. Rzeź jakiej dawno nie było, w przyjemnej oprawie wizualnej i ze świetnym klimatem. Takie jest właśnie nowe Call of Juarez.

Call of Juarez: Więzy Krwi - recenzja gry