Artykuły i opinie na temat gry Command & Conquer: Red Alert

Lara i Duke wstrząśnięci, nie zmieszani - 10 najlepszych gier 1996 roku
artykuł22 stycznia 2024
Kontynuujemy naszą podróż w czasie po latach 90. Tym razem wracamy do roku 1996 – czasów, w których rządzili Quake, Lara Croft i Duke Nukem, a wszystkie te gry razem wzięte i tak rozstawiał po kątach Mario.

Gry, w których możesz zabić Hitlera – dlaczego ciągle marzymy o zemście?
artykuł1 września 2019
Możemy śmiało założyć, że przynajmniej jeden gracz na trzech kiedyś zabił Hitlera, jak, kiedy, dlaczego i czy to naprawdę miałoby sens? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.

RetroStrefa #1 - co działo się w świecie gier w październiku 1986 i 1996 roku?
artykuł23 października 2016
Dwadzieścia i trzydzieści lat temu to były gry! Nostalgia i zawodna pamięć podsuwa nam wyidealizowane obrazy przeszłości. Dlatego cofamy się w czasie i przypuszczamy retro atak!

Parszywa dwunastka - najlepsi żołnierze w grach komputerowych
artykuł11 lipca 2016
Jeśli gramy w grę, to najczęściej do kogoś strzelamy. Jeśli strzelamy, to często jakimś żołnierzem lub wśród żołnierzy. Jacy więc są ci najlepsi w grach komputerowych?

Od Dune II do Command & Conquer
artykuł16 grudnia 2003
Brett W. Sperry, jako twórca oprogramowania rozrywkowego, ale także gracz z krwi i kości, od dawna marzył o strategii, w której nudny schemat walki z podziałem na tury, zastąpiłaby możliwość dowodzenia oddziałami w czasie rzeczywistym...
Przeczytaj również:

Gry z crossplay, w które zagracie ze znajomymi na PC i konsolach. Nasze topowe gry międzyplatformowe
artykuł3 marca 2025
Dostępność gier na różnych platformach to ważna rzecz! Jeszcze lepiej, gdy dana produkcja oferuje crossplay. Wtedy bowiem niezależnie od tego, z czego korzystamy, możemy grać z innymi osobami bez żadnych ograniczeń.

15 przepięknych gier indie. Wiele hitów AAA może im pozazdrościć
artykuł2 lipca 2022
Gry niezależne z reguły są tworzone przez stosunkowo niewielką liczbę osób, stąd rzadko udaje im się zachwycić ogromem świata czy skomplikowanym drzewkiem decyzyjnym. Mimo to niektóre z nich po prostu olśniewają oprawą audiowizualną.

Choroby toczące branżę gier - 7 grzechów głównych wydawców
artykuł1 maja 2022
Współczesne gry to wielkie projekty i wielkie budżety. A jeśli gdzieś chodzi o pieniądze, nietrudno o różne patologiczne praktyki, aby tylko zmaksymalizować zysk jak najmniejszym kosztem. Oto siedem częstych problemów, na jakie cierpią gry komputerowe.