Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Artykuły i opinie na temat gry For Honor

AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed
AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed

artykuł29 kwietnia 2020

Ubisoft pokazał pierwszy teaser nowego Assassin's Creed. Plotki i przecieki o podróży do krainy wikingów okazały się prawdziwe. Co to może oznaczać dla graczy?

Pięć prostych porad, jak nie być chamem w grach sieciowych
Pięć prostych porad, jak nie być chamem w grach sieciowych

artykuł26 kwietnia 2020

Zaglądamy w paszczę lwa, przygotowaliśmy bowiem dla Was kilka prostych porad, dzięki którym zmniejszycie sobie ilość soli w organizmie. Zakładając oczywiście, że macie z tym problem i bycie chamem oraz złoszczenie się przeszkadza Wam w graniu.

Czy duzi wydawcy boją się eksperymentów i ryzyka? Sprawdziliśmy to!
Czy duzi wydawcy boją się eksperymentów i ryzyka? Sprawdziliśmy to!

artykuł3 sierpnia 2019

Wielkie korporacje nie eksperymentują, nie ponoszą ryzyka. Zdarzyło Wam się słyszeć takie narzekanie? Mi tak, dlatego postanowiłem przyjrzeć się tematowi bardziej skrupulatnie i sprawdzić, ile racji mają „narzekacze”.

Przyziemny Ubisoft musi oderwać się od ziemi. Czas na więcej fantasy i sci-fi
Przyziemny Ubisoft musi oderwać się od ziemi. Czas na więcej fantasy i sci-fi

artykuł28 listopada 2018

Ubisoft w ostatnich latach unikał fantastyki i science fiction w swoich grach, stawiając na bardziej realistyczne klimaty. Po nowym Assassin’s Creed widać jednak, że postawa ta zaczyna deweloperom coraz bardziej ciążyć.

Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach

artykuł28 sierpnia 2018

Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.

Bombowy kwartał – czy to był najlepszy początek roku w historii gier?
Bombowy kwartał – czy to był najlepszy początek roku w historii gier?

artykuł26 marca 2017

Od Resident Evil VII przez nową Zeldę po NieR: Automata – za nami niezwykle mocny początek roku. Może najmocniejszy, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy? Wspominamy pierwsze kwartały minionych lat i zestawiamy je z ostatnimi tygodniami pod kątem premier.

Gry lutego 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry lutego 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 lutego 2017

Po niezłym styczniu zapowiada się jeszcze lepszy luty. To będzie mocny RPG-owy miesiąc, bo zadebiutują i wyczekiwany Torment i efektowne Horizon Zero Dawn. Nie zabraknie też gier akcji, jak NiOh, Sniper Elite 4 czy For Honor. A to nie wszystko!

Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji
Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji

artykuł1 stycznia 2017

Rok 2016 właśnie dobiegł końca. Czas więc zastanowić się, w co zagramy w roku 2017. Oto redakcyjny przegląd 30 najbardziej oczekiwanych spośród nadchodzących gier.

Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze
Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze

artykuł16 sierpnia 2016

Już w środę rozpoczyna się prawdziwe święto europejskich graczy - targi Gamescom w Kolonii. Z jakich tytułów możemy spodziewać się nowych materiałów i informacji? Na co warto zwrócić uwagę?

Przeczytaj również:

Odłóżmy widły, Cyberpunk 2077 został opóźniony, więc pomyślmy o twórcach
Odłóżmy widły, Cyberpunk 2077 został opóźniony, więc pomyślmy o twórcach

artykuł28 października 2020

Pracuję w tej branży mniej więcej od premiery Skyrima, a śledzę ją dobre ćwierć wieku. Dotąd nie słyszałem, żeby ktoś opóźnił grę, która już uzyskała tzw. złoty status. Cyberpunk 2077 jest pierwszy. Nie myślmy teraz jednak o nas, pomyślmy o pracownikach.

Cyberpunkowy stream, którego nie możesz przegapić
Cyberpunkowy stream, którego nie możesz przegapić

artykuł24 października 2020

Bardzo gorąco zapraszamy Was na weekendowy stream, w którym nie tylko pochylimy się nad polską wersją mocno oczekiwanego w naszym kraju Cyberpunka 2077, ale porozmawiamy też z osobami, które za tę lokalizację odpowiadają – aktorów i deweloperów.

Cyberpunk 2077 nie potrzebował crunchu, tylko więcej pieniędzy
Cyberpunk 2077 nie potrzebował crunchu, tylko więcej pieniędzy

artykuł22 października 2020

Ostatnie informacje o crunchu w CD Projekt RED na nowo obudziły dyskusje. Czy istnieje sposób, żeby go uniknąć?