Unreal: Ceremonial Chambers
Aktualizacja:
Udaj się do drzwi naprzeciwko. Idź do pomieszczenia z drewnianymi schodami. Podejdź do złotych drzwi. Po ich otwarciu zobaczysz EG na wprost. Przejdź po kładce, weź broń i załatw wojownika. Teraz zejdź na sam dół i wskocz do zbiornika z wodą (po uprzedniej kasacji kilku wężoludów). Dzięki Scuba Gear będziesz mógł wytrzymać dłużej pod wodą. Na samym dnie, w korytarzu zobaczysz dźwignię, przerzuć ją i popłyń w przeciwnym kierunku, przerzuć kolejną dźwignię i wróć na powierzchnię.
![]() | ![]() |
Na pierwszym poziomie otworzyły się dwa przejścia. W jednym znajdziesz energię (roślinki), a w drugim złote drzwi. Otwórz je i wejdź. Na lewo zobaczysz torturowanych Nali (nie możesz niestety im pomóc). Za chwilę zaatakują cię wojownicy, po ich pokonaniu idź na górę. Dojdziesz do dźwigni przywołującej drewnianą windę. Skorzystaj. Na dole eliminujemy Skaarj i płyń przed siebie. Spotkasz Nali i dźwignię, która uruchomi gigantyczny harpun. Dzięki niemu wejdziesz wyżej, potem wspinaj się po belkach, aż do wejścia na górze. Potem idziemy korytarzem, aż do wojownika i małej tratwy, na którą sobie wskakujemy. Po sympatycznej przejażdżce, naciśnij wajchę. Wejdź w otwarte przejście i wskocz do dziury.
0
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky Generał
Tja... to w ogole ktos sciaga poradniki do takich starych gierek?
zanonimizowany179203 Generał
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky Generał
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
zanonimizowany413 Legend
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
zanonimizowany2305 Konsul
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
zanonimizowany2305 Konsul
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


