Unreal: Demon Crater
Aktualizacja:
Wjedź windą na górę. Idź przed siebie i załatw najemników. Potem zejdź na dół (tam gdzie jest czerwona poświata). Na dole panują egipskie ciemności. Jednak po prawej od wejścia znajdziesz panel, który włączy światło. Podejdź później do panelu przy drzwiach. Nie wiele to da. Wróć na górę i pójdź przejściem wyżej.
![]() | ![]() |
Dotrzesz do panelu, który uruchomi windę. Na górze znajdziesz się w pomieszczeniu ze sporej wielkości panelem i statkiem kosmicznym naszych wrogów. Podejdź do panelu. Potem wejdź do pola w pomieszczeniu na lewo. Trafisz do gigantycznego teleportu (?). Pojawią się najemnicy. Po ich pokonaniu przejdź przez drzwi.
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky ---->
Nie spóźniony, po prostu niektóre stare poradniki dostosowywane są do obecnych standardów na GOLu.
Troche spozniony ten poradnik... Tak pare lat ;)
Gierka swego czasu byla bardzo fajna, przeszedlem nawet dwa razy.
WOW !!! Gra-legenda, mega-kult i arcydzieło ! Niezapomnę nigdy chwil spędzonych w świecie Unreala, coś wspaniałego, dziś już nie robią takich gier... Czy ten poradnik jest nowy, premierowy czy też został tylko "odświeżony" ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


