Unreal: Dasa Mountain Pass
Aktualizacja:
Znajdujesz się w pomieszczeniu z kontenerami. Idź przed siebie eliminując najemników (niektórzy siedzą na górze). Wrota otworzysz dźwignią po lewej stronie (we wnęce). Dalej dotrzesz do korby spuszczającej zwodzony most. Po drugiej stronie dwóch krallów. Na lewo znajdziesz dwa pomieszczenia z krallami. Rozpraw się z nimi i zabierz amunicję. Wróć do mostu i skorzystaj z belki po prawej stronie. Zejdź na dół do groty i załatw potwora. Pozornie z pomieszczenia nie ma wyjścia, ale metalowa belka (patrz screen) kryje na sobą zalany korytarz.
![]() | ![]() |
Po wypłynięciu przekręć korbę. Zjedzie winda i dwóch kralli. Na górze przerzuć dźwignię, co otworzy główną bramę. Za murem spotkasz kralli, na lewo przełącz dźwignię i idź dalej. Zabij brutala (tym razem ma rakietnicę!). Wejdź do wieży. Po bokach, na górze, masz kralli. Potem wyjdź z wody schodami i wejdź przez drzwi na górze.
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky ---->
Nie spóźniony, po prostu niektóre stare poradniki dostosowywane są do obecnych standardów na GOLu.
Troche spozniony ten poradnik... Tak pare lat ;)
Gierka swego czasu byla bardzo fajna, przeszedlem nawet dwa razy.
WOW !!! Gra-legenda, mega-kult i arcydzieło ! Niezapomnę nigdy chwil spędzonych w świecie Unreala, coś wspaniałego, dziś już nie robią takich gier... Czy ten poradnik jest nowy, premierowy czy też został tylko "odświeżony" ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


