Unreal: The Source, Zakończenie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

To ostatni etap. Przygotuj się do walki z królową! Wyjdź dowolnymi drzwiami. Pozbieraj całą dostępną amunicję i pancerz. Potem przejdź przez niebieskie wrota w kształcie koła. W pomieszczeniu pojawi się szefowa tego pasztetu. Ma kilka zagrań. Teleportuje się na wyższą półkę, skąd strzela kulami. Rodzi pająki. Ma szczypce, które zabiją na miejscu. Najlepiej atakować ją, kiedy jest na ziemi. Zawsze trzymać na dystans. Kiedy teleportuje się na górę, strzelaj z szybkiej broni, kiedy jest na dole używaj mocniejszych środków perswazji. Strafe'uj i skup się na królowej (pajączki są niegroźne).

1 - 38. The Source, Zakończenie | Unreal - Unreal - poradnik do gry

W końcu paskudztwo padnie - 38. The Source, Zakończenie | Unreal - Unreal - poradnik do gry

W końcu paskudztwo padnie. Biegnij do świecącego wyjścia (uważaj na kamienie). Czeka na ciebie kapsuła ratunkowa. Kierunek - Ziemia. Biegnij korytarzem do statku. Gratulacje. Pozostało czekać na ratunek...

Zakończenie

Ciąg dalszy Unreala nastąpił, ale rozczarował on wszystkich, nie tylko fanów poprzedniej części. W oczekiwaniu na część trzecią, która, według autorów ma wrócić do korzeni. Warto było przypomnieć sobie pierwszego Unreala. Tytuł, w którym od początku do końca pozostajemy anonimowi, w pełni identyfikując się z głównym bohaterem. Głównym bohaterem, którym jesteśmy my sami.

Podobało się?

0

Unreal

15 maja 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2004-10-13
09:46

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.

Komentarz: Soulcatcher
2004-10-13
16:24

Sharky Generał

Sharky

Tja... to w ogole ktos sciaga poradniki do takich starych gierek?

Komentarz: Sharky
2004-10-13
16:28

zanonimizowany179203 Generał

😊

Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?

Komentarz: zanonimizowany179203
2004-10-14
00:16

Sharky Generał

Sharky

Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.

Komentarz: Sharky
2004-10-14
00:29

zanonimizowany413 Legend

cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."

errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o

Komentarz: zanonimizowany413
2004-10-14
08:08

zanonimizowany2305 Konsul

Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala

Komentarz: zanonimizowany2305
2004-10-14
08:19

zanonimizowany166638 Legend

Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.

Komentarz: zanonimizowany166638
2004-10-14
08:21

zanonimizowany2305 Konsul

ale po co?

Komentarz: zanonimizowany2305
2004-10-14
08:30

zanonimizowany166638 Legend

Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.

Komentarz: zanonimizowany166638
2004-10-14
08:39

zanonimizowany2305 Konsul

no to poddaje sie i zwracam honor :)

Komentarz: zanonimizowany2305

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl