Unreal: Mothership Lab

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Po dojechaniu na górę spotkasz komitet powitalny w postaci najemników. Podejdź do paneli. Potem ruszaj w prawo. Po drodze zobaczysz panel i najemnika (na prawo) - zajmij się tym. Kieruj się dalej korytarzem. Dojdziesz do większego pomieszczenia. Na prawo znajdziesz przełącznik w kształcie glifu. Przywoła on windę.

1 - 32. Mothership Lab | Unreal - Unreal - poradnik do gry
Na górze trzymaj się prawej strony korytarzy - 32. Mothership Lab | Unreal - Unreal - poradnik do gry

Na górze trzymaj się prawej strony korytarzy. Powinieneś trafić do korytarza z zielonym paskiem po bokach. A potem do pomieszczenia z takim glifem i zielonym polem siłowym na prawo. Teraz wróć przez korytarz. Zobaczysz dwie ściany teleporty (patrz screen). Wpierw użyj tego na lewo. Idź cały czas przed siebie, uważaj, aby najemnicy nie zrzucili Cię do lawy. Po drodze znajdziesz pancerz. W końcu dotrzesz do windy, w ciemnym zaułku. Dotrzesz nią do większego pomieszczenia z bramą na wprost. Pole siłowe blokujące bramę wyłączysz guzikiem obok. W środku będziesz musiał pokonać naładowanego energią skaarj (nie jest to trudne). Wprost za drzwiami zobaczysz teleport. Wpierw jednak sprawdź pomieszczenia po bokach. W jednym z nich znajdziesz, niebieski panel.

2 - 32. Mothership Lab | Unreal - Unreal - poradnik do gry
Wróć teleportem do pomieszczenia z dwoma teleportami - 32. Mothership Lab | Unreal - Unreal - poradnik do gry

Wróć teleportem do pomieszczenia z dwoma teleportami. Jednak teraz drzwi w rogu są otwarte. Tam skorzystaj z zielonej windy, zawiezie Cię ona na pół piętro. Wejdź do drzwi i idź przed siebie. Wrócisz do pierwszego pomieszczenia. Wejdź na czarny kawałek chodnika naprzeciwko windy. Pojawią się schodki. Na górze przełącz guzik z glifem i wróć do zielonej windy. Zjedziesz niżej, przejdź przez nowe drzwi.

Podobało się?

0

Unreal

15 maja 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2004-10-13
09:46

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.

Komentarz: Soulcatcher
2004-10-13
16:24

Sharky Generał

Sharky

Tja... to w ogole ktos sciaga poradniki do takich starych gierek?

Komentarz: Sharky
2004-10-13
16:28

zanonimizowany179203 Generał

😊

Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?

Komentarz: zanonimizowany179203
2004-10-14
00:16

Sharky Generał

Sharky

Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.

Komentarz: Sharky
2004-10-14
00:29

zanonimizowany413 Legend

cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."

errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o

Komentarz: zanonimizowany413
2004-10-14
08:08

zanonimizowany2305 Konsul

Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala

Komentarz: zanonimizowany2305
2004-10-14
08:19

zanonimizowany166638 Legend

Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.

Komentarz: zanonimizowany166638
2004-10-14
08:21

zanonimizowany2305 Konsul

ale po co?

Komentarz: zanonimizowany2305
2004-10-14
08:30

zanonimizowany166638 Legend

Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.

Komentarz: zanonimizowany166638
2004-10-14
08:39

zanonimizowany2305 Konsul

no to poddaje sie i zwracam honor :)

Komentarz: zanonimizowany2305

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl