Unreal: Encyklopedia przeciwników
Aktualizacja:
Znasz już swój arsenał, teraz pora, żebyś dowiedział się, do czego należy strzelać. Poniżej przedstawiam listę przeciwników i krótkie opisy skutecznych taktyk przeciw nim. Poznanie swojego przeciwnika to połowa sukcesu.
- Wojownicy Skaarj - Najczęściej spotykana rasa w tej grze. Z etapu na etap będą coraz bardziej silni, ale ich taktyka pozostanie ta sama. Przede wszystkim stosują oni uniki, dlatego najlepiej używać broni szybkostrzelnej. Ponieważ atakują ostrzami, należy trzymać ich na dystans. W razie zbyt dużego zbliżenia się wojownika, najlepiej zaatakować bronią odrzucająca na dalszą odległość.
- Brutes (brutale) - chłopaki skaarj od brudnej roboty. Początkowe odmiany uzbrojone są jedynie w pistolety. Dalsze posiadają wyrzutnie rakiet. Brutale są powolni, dlatego łatwo trzymać ich na dystans. Ciągłą seria z broni pozbawia ich możliwości kontrataku, czyniąc niegroźnymi. Uwaga! Nie można zrobić im headshota.
- Mercenary (najemnicy) - Potwory przypominające predatory. Zawsze uzbrojone, w karabin lub rakietnicę. Mogą postawić zasłonę w postaci tarczy (nie do przebicia). Przede wszystkim należy stosować uniki oraz próbować bronić się ogniem zaporowym (strzelamy także pod nogi).
- Krall - Przeciwnik uzbrojony w coś na kształt laski, z której strzela promieniami. Pierwsza odmiana Krallów to słabi przeciwnicy. Pod koniec gry dopiero pojawia się "wersja" z mocniejszą laską. Strzały kralli są łatwe do uniknięcia, dlatego często pojawiają się w grupach do trzech. Wtedy najlepiej używać broni o większym polu rażenia.
- Titan - Twarde bestie. Super wytrzymałe i zabijające gracza jednym rzutem kamienia lub ciosem. Dodatkowo uderzają w powierzchnię ziemi co powoduje chwilowe unieruchomienie gracza. Należy próbować je okrążyć i atakować z boku. Najlepiej wykorzystywać silną broń (naładowany Eightball cannon) i być gotowym do uniknięcia rzucanego kamienia (co nie jest takie trudne).
- Fauna i Flora planety. Natrafisz na owady - pająki i ogromne muchy. Ryby i piranie. Latające gasbags - unoszący się tułów z dwoma rękami. Potwory z mackami, zwisające z sufitów i strzelające do Gracza strzałkami.
0
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky Generał
Tja... to w ogole ktos sciaga poradniki do takich starych gierek?
zanonimizowany179203 Generał
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky Generał
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
zanonimizowany413 Legend
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
zanonimizowany2305 Konsul
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
zanonimizowany2305 Konsul
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
