Unreal: Terraniux
Aktualizacja:
Wróć do wcześniejszego pomieszczenia, toksyny zostały odprowadzone, więc spokojnie można zejść na dół. Idź do oktagonalnych drzwi, spotkasz wężoludzi. Idź w lewo lub w prawo. Dojdziesz do kolejnych drzwi. Po drugiej stronie znajdziesz amunicję i latarkę, użyj jej by zbadać ciemne zakamarki na tym piętrze (amunicja), potem skorzystaj z windy. Na górze rozpraw się z dwoma najemnikami. Weź pancerz i przeskocz na drugą stronę, potem idź wzdłuż ściany, aż do drzwi po lewej. Ok. Teraz sprawa może wydawać się skomplikowana, ale wcale tak nie jest. Od miejsca w którym stoisz.
![]() | ![]() |
Po lewej i prawej znajdują się pomieszczenia ze świecącymi glifami. Na środku, w zielonkawym pomieszczeniu znajdziesz windę, a na dole najemnika i pancerz. A na wprost (po drugiej stronie) masz Control Room (na razie zamknięty). Dobra, musisz wcisną dwa wspomniane glify, w dowolnej kolejności. Nie będzie to łatwe, bo wpierw musisz wyeliminować kilku najemników. Powodzenia. :-) Pamiętaj, że EC jest dobra na dwóch wstręciuchów. Po wciśnięciu glifów, wyjdź z dowolnego z dwóch pomieszczeń bocznymi drzwiami. Trafisz na korytarz z windą (ukrytą za panelem), po drodze spotkasz najemnika. W końcu dojedziesz do ogrodów. Po pokonaniu najemników, wejdź do dziwnej konstrukcji.
![]() | ![]() |
W środku znajdziesz zamknięte drzwi i dwa kolejne przejścia w jednym z nich, w rogu znajdziesz glif (patrz screen). Naciśnij go i szybko skorzystaj z podnoszącej się platformy. W środku wskocz do baseniku i wpłyń do tunelu. Po drodze znajdziesz nową broń - Biorifle (świetna na najemników) Pojawisz się w Control Room. Załatw najemników. Wciśnij glify. Wróć do ogrodów i wejdź do dziwnej konstrukcji. Przejdź przez nowo otwarte drzwi i przełącz dwa glify (i zabij dwóch najemników). Potem wejdź do windy, w purpurowym pomieszczeniu.
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky ---->
Nie spóźniony, po prostu niektóre stare poradniki dostosowywane są do obecnych standardów na GOLu.
Troche spozniony ten poradnik... Tak pare lat ;)
Gierka swego czasu byla bardzo fajna, przeszedlem nawet dwa razy.
WOW !!! Gra-legenda, mega-kult i arcydzieło ! Niezapomnę nigdy chwil spędzonych w świecie Unreala, coś wspaniałego, dziś już nie robią takich gier... Czy ten poradnik jest nowy, premierowy czy też został tylko "odświeżony" ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




