Unreal: Cellars at Dasa Pass
Aktualizacja:
Przejście na wprost jest zablokowane. Korytarz na lewo to jedyna możliwość. Dojdziesz do pomieszczenia z trzema metalowymi belkami (i taką samą ilością kralli). Pierwszą belką po lewej dostaniesz się do korby. Wróć do głównego pomieszczenia i przed siebie. Po zabiciu dwóch kralli otworzy się przejście do windy. Na górze przekręć pokrętło, co otworzy bramę na dole. Potem skręć w lewo (na prawo masz metalowe drzwi) i włącz mechanizm otworzy do drzwi obok. Idź głównym korytarzem do przodu. Potem krętymi chodami do góry. Pokonaj kamiennego titana.
![]() | ![]() |
Krallowie będą wychodzili w nieskończoność. Tak więc po walce wyjdź na górę i skocz do wnęki z przełącznikiem, do krat, które spadły przed walką. Wróć schodami i skręć w lewo. Przełącz dźwignię, kieruj się korytarzem do przodu, a potem odbij w lewo i na górę. Spotkasz kralli i wojowników, na lewo zobaczysz dwie dźwignie. Po ich przełączeniu uruchomi się mechanizm. Masz teraz kilka sekund, by dojść na drugą stronę pomieszczenia i wskoczyć na windę. Na górze włącz przełącznik i zbierz super health. Na dnie znajdziesz przełącznik otwierający drzwi. Wróć do głównego korytarza i idź do przodu wzdłuż ściany, teraz będziesz mógł przejść dalej. W basenie zobaczysz kratę, ale można ominąć ją dołem (na dnie jest luka). Po wyjściu z wody, załatw otwory na suficie. Potem czeka kąpiel. W środku pomieszczenia jest kanał. Przepłyń do końca i przełącz dźwignię. Wróć do pomieszczenia z dziurawą kratką, tym razem zejdź na dół schodami. Szybko odbij w lewo (kralle będą pojawiać się w nieskończoność). Wejdź po schodach i przełącz dźwignię. Teraz wróć, aż do mechanizmu i metalowych drzwi, które są otwarte. Na lewo zobaczysz zablokowaną dźwignię, idź w prawo. Uderz w dźwignię i wejdź do pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Przekręć korbę na końcu i poczekaj na windę. Teraz przejdź na drugą stronę. Dojdziesz do metalowej bramy, z góry zaczną wyskakiwać tabuny krallów - tym razem można ich pokonać. Otworzy to bramę. Dalej znajdziesz uzbrojone w rakietnice brutale i pomieszczenie z dźwignią przywołującą windę. Na górze przełącz kolejną dźwignię, otwierającą kraty na dole. Teraz wystarczy zejść na dół.
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky ---->
Nie spóźniony, po prostu niektóre stare poradniki dostosowywane są do obecnych standardów na GOLu.
Troche spozniony ten poradnik... Tak pare lat ;)
Gierka swego czasu byla bardzo fajna, przeszedlem nawet dwa razy.
WOW !!! Gra-legenda, mega-kult i arcydzieło ! Niezapomnę nigdy chwil spędzonych w świecie Unreala, coś wspaniałego, dziś już nie robią takich gier... Czy ten poradnik jest nowy, premierowy czy też został tylko "odświeżony" ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




