Unreal: Cellars at Dasa Pass
Aktualizacja:
Przejście na wprost jest zablokowane. Korytarz na lewo to jedyna możliwość. Dojdziesz do pomieszczenia z trzema metalowymi belkami (i taką samą ilością kralli). Pierwszą belką po lewej dostaniesz się do korby. Wróć do głównego pomieszczenia i przed siebie. Po zabiciu dwóch kralli otworzy się przejście do windy. Na górze przekręć pokrętło, co otworzy bramę na dole. Potem skręć w lewo (na prawo masz metalowe drzwi) i włącz mechanizm otworzy do drzwi obok. Idź głównym korytarzem do przodu. Potem krętymi chodami do góry. Pokonaj kamiennego titana.
![]() | ![]() |
Krallowie będą wychodzili w nieskończoność. Tak więc po walce wyjdź na górę i skocz do wnęki z przełącznikiem, do krat, które spadły przed walką. Wróć schodami i skręć w lewo. Przełącz dźwignię, kieruj się korytarzem do przodu, a potem odbij w lewo i na górę. Spotkasz kralli i wojowników, na lewo zobaczysz dwie dźwignie. Po ich przełączeniu uruchomi się mechanizm. Masz teraz kilka sekund, by dojść na drugą stronę pomieszczenia i wskoczyć na windę. Na górze włącz przełącznik i zbierz super health. Na dnie znajdziesz przełącznik otwierający drzwi. Wróć do głównego korytarza i idź do przodu wzdłuż ściany, teraz będziesz mógł przejść dalej. W basenie zobaczysz kratę, ale można ominąć ją dołem (na dnie jest luka). Po wyjściu z wody, załatw otwory na suficie. Potem czeka kąpiel. W środku pomieszczenia jest kanał. Przepłyń do końca i przełącz dźwignię. Wróć do pomieszczenia z dziurawą kratką, tym razem zejdź na dół schodami. Szybko odbij w lewo (kralle będą pojawiać się w nieskończoność). Wejdź po schodach i przełącz dźwignię. Teraz wróć, aż do mechanizmu i metalowych drzwi, które są otwarte. Na lewo zobaczysz zablokowaną dźwignię, idź w prawo. Uderz w dźwignię i wejdź do pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Przekręć korbę na końcu i poczekaj na windę. Teraz przejdź na drugą stronę. Dojdziesz do metalowej bramy, z góry zaczną wyskakiwać tabuny krallów - tym razem można ich pokonać. Otworzy to bramę. Dalej znajdziesz uzbrojone w rakietnice brutale i pomieszczenie z dźwignią przywołującą windę. Na górze przełącz kolejną dźwignię, otwierającą kraty na dole. Teraz wystarczy zejść na dół.
0
- Unreal - poradnik do gry
- Unreal: Poradnik do gry
- Unreal: Ogólne wskazówki
- Unreal: Opis broni
- Unreal: Encyklopedia przeciwników
- Unreal: Vortex Rikers
- Unreal: Nyleve's Falls
- Unreal: Arajigar Mine
- Unreal: Depths of Arajigar
- Unreal: Sacred Passage
- Unreal: Chizra-Nali Water God
- Unreal: Ceremonial Chambers
- Unreal: Dark Area
- Unreal: Harobed Village
- Unreal: Terraniux Underground
- Unreal: Terraniux
- Unreal: Noork Elbow
- Unreal: Temple of Vendora
- Unreal: The Trench
- Unreal: ISV Kraan deck 4
- Unreal: ISV Kraan decks 3 & 2
- Unreal: ISV Kraan deck 1
- Unreal: Spire Village
- Unreal: Sunspire
- Unreal: Gateway to Na Pali
- Unreal: Na Pali Haven
- Unreal: Outpost 3J
- Unreal: Velora Pass
- Unreal: Bluff Eversmoking
- Unreal: Dasa Mountain Pass
- Unreal: Cellars at Dasa Pass
- Unreal: Serpent Canyon
- Unreal: Nali Castle
- Unreal: Demonlord's Lair
- Unreal: Demon Crater
- Unreal: Mothership Basement
- Unreal: Mothership Lab
- Unreal: Mothership Core
- Unreal: Skaarj Generator
- Unreal: Illumination
- Unreal: The Darkening
- Unreal: Source Antechamber
- Unreal: The Source, Zakończenie
- Unreal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend
Sharky ---> poradnik do Unreala był na GOLu od dawna, to co opublikowaliśmy teraz to nowa zdecydowanie lepsa wersja, gdyż uznaliśmy iż poprzednia nie pasowała poziomem do nowego standardu poradników.
Sharky Generał
Tja... to w ogole ktos sciaga poradniki do takich starych gierek?
zanonimizowany179203 Generał
Sharky --> Zawsze znajdzie sie jakaś osoba, mająca chęć zagrania w tę jakże już leciwągierkę. To chyba dobrze, że taki poradnik jest w ogóle dostępny, co nie?
Sharky Generał
Gooz' --> owszem, dobrze ze jest, od przybytku glowa nie boli ;) Aczkolwiek uwazam ze poradnik do strzelanki FPP nie jest potrzebny... PS. nie uwazam sie za jakiegos growego wyjadacza.
zanonimizowany413 Legend
cyt.: "W Unreal’u nie ma opcji quicksave. Każdego save’a trzeba robić „ręcznie”. Przez opcję save game (po naciśnięciu esc). Wspominam o tym, gdyż trzeba często sejwować. O zgon w tej grze łatwo."
errr... a klawisze F6/F7 (quick save/load) to niby od czego sa? nie pamietam jak bylo w podstawowym (pierwszym), niespatchowanym unrealu, ale w wydaniu, ktore posiadam (Unreal Gold) quicksave jest NA PEWNO - pamietam dobrze, bo w zeszlym tygodniu przeszedlem (ktorys juz tam raz) ta gierke i korzystalem tylko z quicksejwow... :o
zanonimizowany2305 Konsul
Nie chce byc zlosliwy ale w takim razie czemu nie ma poradnika do np Knight Lore'a tez stara a poradnik do niej bardziej by sie przydal niz do Unreala
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Nie ma bo go nie zrobili. Jakby go zrobili, to by był.
zanonimizowany166638 Legend
Dzabba ---> Może znalazłby się ktoś na całą Polskę, który obecnie grałby w tę grę i nie umiał jej przejść. Ja znam człowieka, który w te wakacje przechodził Half-Life, gdzie właściwie wystarczy iść do przodu, a on blokował się w kilku miejscach.
zanonimizowany2305 Konsul
no to poddaje sie i zwracam honor :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




