Thief The Dark Project: STRANGE BEDFELLOWS (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

MISJA 11: DZIWNI SPRZYMIERZEŃCY

(STRANGE BEDFELLOWS)

Po drugiej strony barykady w stosunku do Pogan i Tricksera stoją Młotowcy ze swym postępem i technologiami. Nie pałają do mnie miłością, ale nie mam innego wyjścia, jak tylko zwrócić się do nich o pomoc. Muszę ponownie wkraść się do ich świątyni i spróbować przekazać najwyższemu kapłanowi informację o powrocie Trickstera. Nawet, jeśli nie zechcą mi pomóc, to wiem już, jak wydostać się z więzienia Cragscleft...

Zadania:

1. Młotowcy walczą z Tricksterem od lat. Może mają dla Ciebie jakąś wskazówkę, jak sobie z nim poradzić.

2. Młotowcy z pewnością Ci nie pomogą, jeśli pogorszysz sytuację zabijaniem. Musisz unikać walki z nimi za wszelką cenę.

W tej misji powracasz do świątyni Młotowców, więc znasz już układ pomieszczeń.

Już po kilku krokach zauważysz, że wydarzyło się tu coś strasznego. Ludzkie zwłoki zalegają ulice, a wejście do świątyni Młotowców prezentuje się teraz zgoła inaczej (01 ). Została ona całkowicie zdemolowana. Podnieś kołczan zabitego strażnika. Wejdź do środka i zbierz wyposażenie z baraków po obu stronach. Przejdź jedynym wejściem na północ. W głównym holu szwenda się insektoid i nowy rodzaj pająka plującego unieruchamiającą Cię siecią. Skoro bestie nadal patrolują teren, znaczy, że gdzieś wciąż przebywają żywi Młotowcy i należy ich odnaleźć. Oto Twoje nowe zadanie. Poczekaj, aż stwory zaczną chodzić razem i poczęstuj je gazową strzałą. Gdy podejdziesz do unieszkodliwionego insektoida, Garret stwierdzi, że nie może zostawić ani jednej takiej bestii żywcem. Otrzymasz nowe zadanie - zabić wszystkie insektoidy, jakie napotkasz (jest ich w sumie cztery). Dobij potwora mieczem i dokładnie wyzbieraj wyposażenie z całego piętra. Na samym końcu zajdź do głównej kaplicy (Chapel ). Z miejsca zauważysz, że ołtarz zniknął, a w jego miejscu znajduje się zejście w dół (02 ). Skorzystasz z tej drogi później. Zabierz z kaplicy całe wyposażenie i przeczytaj porzuconą na ziemi księgę.

1 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wróć na wschodni balkon i zeskocz do ogrodu (03 ) - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Thief: The Dark Project

2 grudnia 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze10
2007-05-10
10:59

frer Legend

frer
👍

Ładny poradnik, ale moim zdaniem lepiej byłoby go zrobić do wersji Gold w której są jeszcze trzy naprawdę niezłe dodatkowe misje. :)

Komentarz: frer
2007-05-10
11:43

claudespeed18 Legend

claudespeed18

fajnie ze zrobili poradnik, do tej gry, fakt ze czasem ciezko znalezdz niektore rzeczy jezeli chodzi o najwyzszy poziom, ja jednak juz przeszedlem ja 2 lub 3 razy wykonujac wszystkie zadania na poziomie trudnym, ale moze ktos sie skusi ja jeszcze dzis przejsc

Komentarz: claudespeed18
2007-05-14
18:08

zanonimizowany437312 Junior

znajduje sie w misji zaginione miasto mam talizman ognia niewiem co dalej prosze o pomoc

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-14
19:39

mirencjum Legend

"Masz teraz do wyboru dwie drogi powrotne. Jedna jest bardzo krótka. Wystarczy za pomocą linowej strzały wdrapać się na szczyt wieży, a za pomocą drugiej przeskoczyć do widocznego korytarza, który prowadzi do jaskini z podziemną rzeką. Jeśli to przekracza Twoje umiejętności zejdź po schodach w dół. Teraz czeka Cię długa droga powrotna. Mam nadzieję, że masz dobry zmysł orientacji, inaczej nastaw się na sporo błądzenia."
https://www.gry-online.pl/poradniki/thief-the-dark-project/

Komentarz: mirencjum
2007-05-14
20:11

claudespeed18 Legend

claudespeed18
😉

yop, tyle ze jeszcze musi zdobyc talizman wody, ktory jest ciekawie ukryty ;]

edit: litery

Komentarz: claudespeed18
2007-05-15
21:57

zanonimizowany437312 Junior

tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
22:50

zanonimizowany437312 Junior

proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
23:01

$heyk Generał

$heyk
😊

Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:

http://www.3dactionplanet.com/thief/walk/walkthroughs.shtml

Komentarz: $heyk
2007-09-30
14:21

juz_sam_nie_wiem Pretorianin

Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?

Komentarz: juz_sam_nie_wiem
2010-09-20
14:11

zanonimizowany751914 Pretorianin

😒

ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????

Komentarz: zanonimizowany751914

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl