STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

MISJA 11: DZIWNI SPRZYMIERZEŃCY

(STRANGE BEDFELLOWS)

Po drugiej strony barykady w stosunku do Pogan i Tricksera stoją Młotowcy ze swym postępem i technologiami. Nie pałają do mnie miłością, ale nie mam innego wyjścia, jak tylko zwrócić się do nich o pomoc. Muszę ponownie wkraść się do ich świątyni i spróbować przekazać najwyższemu kapłanowi informację o powrocie Trickstera. Nawet, jeśli nie zechcą mi pomóc, to wiem już, jak wydostać się z więzienia Cragscleft...

Zadania:

1. Młotowcy walczą z Tricksterem od lat. Może mają dla Ciebie jakąś wskazówkę, jak sobie z nim poradzić.

2. Młotowcy z pewnością Ci nie pomogą, jeśli pogorszysz sytuację zabijaniem. Musisz unikać walki z nimi za wszelką cenę.

W tej misji powracasz do świątyni Młotowców, więc znasz już układ pomieszczeń.

Już po kilku krokach zauważysz, że wydarzyło się tu coś strasznego. Ludzkie zwłoki zalegają ulice, a wejście do świątyni Młotowców prezentuje się teraz zgoła inaczej (01 ). Została ona całkowicie zdemolowana. Podnieś kołczan zabitego strażnika. Wejdź do środka i zbierz wyposażenie z baraków po obu stronach. Przejdź jedynym wejściem na północ. W głównym holu szwenda się insektoid i nowy rodzaj pająka plującego unieruchamiającą Cię siecią. Skoro bestie nadal patrolują teren, znaczy, że gdzieś wciąż przebywają żywi Młotowcy i należy ich odnaleźć. Oto Twoje nowe zadanie. Poczekaj, aż stwory zaczną chodzić razem i poczęstuj je gazową strzałą. Gdy podejdziesz do unieszkodliwionego insektoida, Garret stwierdzi, że nie może zostawić ani jednej takiej bestii żywcem. Otrzymasz nowe zadanie - zabić wszystkie insektoidy, jakie napotkasz (jest ich w sumie cztery). Dobij potwora mieczem i dokładnie wyzbieraj wyposażenie z całego piętra. Na samym końcu zajdź do głównej kaplicy (Chapel ). Z miejsca zauważysz, że ołtarz zniknął, a w jego miejscu znajduje się zejście w dół (02 ). Skorzystasz z tej drogi później. Zabierz z kaplicy całe wyposażenie i przeczytaj porzuconą na ziemi księgę.

1 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wróć na wschodni balkon i zeskocz do ogrodu (03 ) - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wróć na wschodni balkon i zeskocz do ogrodu (03 ). Na tym piętrze wałęsa się kilka potworów i żab, które eksplodują po dotknięciu. W sali treningowej można zauważyć, że zejścia prowadzące w dół są zablokowane przez zwałowiska. W jednym z pomieszczeń dla kapłanów po wschodniej stronie (04 ) znajdziesz jedyny w tej misji łup (100 ).

2 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Idź na południe w kierunku kuchni (05 ) - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Idź na południe w kierunku kuchni (05 ). Po obu stronach masz przejścia prowadzące do miejsca, gdzie spoczywały talizmany. Możesz zeskoczyć do piwnicy z komnaty talizmanów bądź też zejść tam po prostu po schodach. Znajdziesz tam jedynie jedną bombę błyskową i miksturę leczącą, więc możesz sobie darować tę wycieczkę. Przejścia do katakumb są zawalone i nie można z nich skorzystać. Wróć do kaplicy i zejdź po drabinie przez przejście w ołtarzu. Tu przydadzą się mapy, które Garret otrzyma później od Młotowców. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zerknąć na nie już teraz, mimo że właściwie nie są potrzebne.

Podziemia są patrolowane przez potwory z mieczami i pająki - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Podziemia są patrolowane przez potwory z mieczami i pająki. Jest tam jednak na tyle mroczno, że spokojnie możesz eliminować je pałką lub strzałami. Bez najmniejszego problemu zlokalizujesz komnatę ze zwłokami Młotowca, nad którymi unoszą się muchy (06 ). Zbierz strzały i skorzystaj z widocznego na zrzucie przejścia za pochodnią.

3 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Korytarz doprowadzi Cię do komnaty z zejściem w dół (07 ) - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Korytarz doprowadzi Cię do komnaty z zejściem w dół (07 ). Zbierz wszystkie strzały z tego pomieszczenia i wejdź w niewielki korytarz prowadzący na wschód (znajduje się on za zejściem w dół). Na końcu korytarza dotrzesz do jaskini, w której osiedliły się dwa pająki. Zabij je i zabierz dłuto (chisel ). Wróć do poprzedniej komnaty i skorzystaj z zejścia prowadzącego w dół. Po paru krokach Twoim oczom ukaże się taki oto widok (08 ).

4 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
5 - STRANGE BEDFELLOWS (1) | MISJA 10 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Podobało się?

0

Thief: The Dark Project

2 grudnia 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-05-15
21:57

zanonimizowany437312 Junior

tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
22:50

zanonimizowany437312 Junior

proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
23:01

$heyk Generał

$heyk
😊

Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:

http://www.3dactionplanet.com/thief/walk/walkthroughs.shtml

Komentarz: $heyk
2007-09-30
14:21

juz_sam_nie_wiem Pretorianin

Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?

Komentarz: juz_sam_nie_wiem
2010-09-20
14:11

zanonimizowany751914 Pretorianin

😒

ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????

Komentarz: zanonimizowany751914

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl