RETURN TO THE CATHEDRAL (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project
Aktualizacja:
Na razie zostaw je tutaj i idź dalej na południowy zachód. W kolejnym pomieszczeniu (09 ) pozbądź się ducha maga i pozbieraj świeczniki (965 ). Pod ścianą znajdziesz także wodną strzałę. Podążaj wciąż w kierunku południowym, a na końcu drogi trafisz do pomieszczenia z piecem (10 ) oraz kasą na półkach (1126 ). Wróć na korytarz i przejdź na zachód do ostatniego w podziemiach pokoju z generatorem, który należy włączyć. Dzięki temu zabiegowi uruchomiłeś wszystkie windy na terenie katedry. Aby dostać się do Oka, możesz teraz skorzystać z jednej z nich, a nie jak małpa łazić po belkach. Zostawmy jednak na razie Oko w spokoju.
![]() | ![]() |
Zabierz ciało brata Renaulta i opuść piwnicę. Ciało połóż najlepiej obok zwłok brata Martello, aby Ci się nie pogubiły. Znajdź drzwi na północno zachodnim krańcu katedry (11 ). Przejdź przez nie, a trafisz do ogrodu (garden ). Uważając na patrole, skręć w lewo do sadzawki, zabierz z niej wodne strzały i zabij ducha maga. Ukryj się w cieniu i posłużywszy się miną, pozbądź się kolejnego szkieletu Młotowca. Na wschodzie znajdują się zerwane schody (12 ). Prowadzą one zarówno na teren klasztoru (cloister ) jak i do budynku St Yora's.
![]() | ![]() |
Zamiast zeskakiwać ze schodów, skorzystaj z wejścia do St Yora's znajdującego się na zachodzie (13 ). Jeśli chcesz w spokoju przeszukać ten teren, przed wejściem użyj święconej wody i szybko zabij cztery zombie na parterze. Po anihilacji przeciwników, wróć do wejścia i z jednego z pomieszczeń zabierz wazę (14 ). Przejdź spokojnie do dalszej części parteru.
![]() | ![]() |
W tym pomieszczeniu znajdziesz książkę traktującą o alchemicznych eksperymentach jednego z mnichów z substancjami wybuchowymi (15 ). Zabierz z niszy złoty talerz i przejdź na północ do kuchni (16 ). Obok stołu i w palenisku ukryty jest skarb (1351 ). Za pomocą linowej strzały wespnij się na drewnianą belkę i zabierz z niej ognistą strzałę.
![]() | ![]() |
Przy wejściu do kuchni znajdują się schody prowadzące na górę (drzwi na wschodzie zawiodą Cię na tereny klasztorne). W pomieszczeniu na górze czekają wodne strzały (17 ). Piętro jest patrolowane przez parę zombie, ale nie ma sensu marnować na nie ekwipunku. Przemykając się w cieniu, odnajdź dziennik jednego z mnichów traktujący o tajemniczej śmierci brata Murusa. Znajdziesz tu także w skrzyniach jeden skarb (1451 ) i rzecz najważniejszą - różaniec (rosary beads ). Zejdź na dół i wróć do samej katedry. Pora w końcu zabrać Oko. Gdy tylko je weźmiesz, wróć do głównego wejścia, a stwierdzisz, że odrzwia się zatrzasnęły. Wygląda na to, że alarmowy plan znajdzie swoje zastosowanie. Problem w tym, że mechanizm otwierający klasztorne wrota jest bezpowrotnie uszkodzony... Idź do ogrodu, a spotkasz tam ducha brata Murusa. Obieca pomóc Ci opuścić teren katedralny, ale zażąda czegoś w zamian. Musisz na jego grobie odprawić rytuał, aby uwolnić jego duszę (ritual of consecration ). Potrzebne do tego będzie parę przedmiotów (w tym różaniec, który już zdobyłeś), a także pogrzebanie ciał dwóch mnichów i oczyszczenie terenu katedry ze szkieletów Młotowców. Dotrzyj na dół schodami na wschodzie i wejdź na teren klasztorny (18 ).
![]() | ![]() |
Ukryj się w cieniu i za pomocą min i ognistych strzał pozbądź się trzech szkieletów, które patrolują ten teren. Skręć w prawo i wejdź do budynku po prawej. W łaźni ponownie napotkasz brata Murusa (19 ), który stwierdzi, że kolejnym potrzebnym przedmiotem jest święty symbol. Obecnie nie znajdziesz takowego na terenie katedry, więc poradzi Ci, abyś wykonał go sam w fabryce. Zjedź windą w dół. Od razu po lewej widać pomieszczenie patrolowane przez szkielet, którego należy się pozbyć. Znajdziesz w nim dwa skarby (1601 ), miksturę leczniczą i wodę święconą (w skrzyni), którą pieczołowicie zachowaj na później. Wróć na korytarz i idź dalej. Z piwnicy oprócz windy, z której korzystałeś prowadzą jeszcze trzy wyjścia. Na północy znajduje się drabinka prowadząca w górę (20 ), z której skorzystasz później. Tak samo uczynisz z windą na północy prowadzącą do biblioteki. Teraz znajdź windę na wschodzie i wjedź nią na górę.
![]() | ![]() |
Jesteś w fabryce (21 ). Uwaga, czasem teren jest patrolowany przez jednego zombie. Skręć w prawo i wejdź na piętro. Skieruj się na południe i z kąta za maszyną zabierz samorodek (1651 ). Z tego pomieszczenia zabierz też ogniste strzały (22 ). Możesz wracać z powrotem na parter.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany437312 Junior
tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone
zanonimizowany437312 Junior
proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki
$heyk Generał
Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?
zanonimizowany751914 Pretorianin
ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














