Thief The Dark Project: LORD BAFFORD'S MANOR (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

MISJA 1: POSIADŁOŚĆ LORDA BAFFORDA

(LORD BAFFORD'S MANOR)

"Nasz najbardziej obiecujący adept opuścił nas. Nie postąpił tak dla jakichś sentymentów, lecz z powodu gniewu, który spowił mrokiem jego serce. Jego wewnętrzna równowaga została zachwiana, ale nie wpłynęło to na jego umiejętności. Właśnie dlatego musimy obserwować go z tym większą uwagą."

Na ten wieczór zaplanowałem prostą robotę. Włamać się do strzeżonej posiadłości, ukraść bezcenne świecidełko kolejnego tłustego szlachetki i po cichu zniknąć. Lord Bafford wyjechał z miasta, a plotka głosi, że zabrał ze sobą kapitana swej straży jako ochroniarza. Frontowa brama do jego posiadłości jest zawsze strzeżona. Cutty wskazał mi jednak inną drogą dostania się do środka. Prowadzącą dookoła i bardziej czasochłonną, jednak na jej końcu znajduje się tylko jeden strażnik. Mam zdobyć dla Cuttego pewne berło... poza tym srebra, biżuterię, słowem - to co zwykle. Bafford, jak większość ludzi jego pokroju, prawdopodobnie trzyma swoje skarby na najwyższym piętrze posiadłości, tak aby były blisko niego, a daleko od jego sług. Nie ma powodu, by zwlekać. Cutty dał mi stare szkice tej posiadłości, a każdy, kto miał zasnąć, uczynił to już dawno. Czas zaczynać...

I tak też jest w rzeczywistości - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

I tak też jest w rzeczywistości. Do siedziby szlachcica wejdziesz przez piwnicę. Dalej trzeba będzie dostać się w okolice głównej bramy. Przechadzając się po pierwszym i jedocześnie ostatnim piętrze, zawitasz do sali tronowej, skąd zabierzesz tak pożądany przez Garretta przedmiot. Aby w pełni cieszyć się ze zwycięstwa, zejdź z powrotem na dziedziniec, opuszczając posiadłość.

Zadania - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zadania:

1. Wślizgnij się do posiadłości Bafforda, ogłuszając lub okradając wartownika przy studni.

2. Zdobądź wysadzane klejnotami berło.

3. Przy okazji zdobądź inne łupy, o wartości co najmniej 700.

4. Nikogo nie zabijaj.

5. Opuść posiadłość i wyjdź na ulice miasta.

Wyposażenie: przed misją zakup wszystkie wodne strzały.

Posiadłość Bafforda chroniona jest przez sporadycznie pojawiających się wartowników, którzy najczęściej patrolują teren w dwuosobowych grupach. Jeżeli nie będziesz pchał się tam, gdzie nie trzeba, to w sumie nic Ci nie grozi. Oczywiście nie zwalnia Cię to z obowiązku stałej koncentracji i rozsądnego planowania, gdyż o wpadkę zawsze łatwo.

1 - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Misję rozpoczynasz na ulicy i jesteś traktowany jak zwykły przechodzeń - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz na ulicy i jesteś traktowany jak zwykły przechodzeń. Trzej strażnicy pilnujący głównej bramy (01 ) mogą jednak zrobić się nerwowi, jeśli nie posłuchasz ich poleceń. Pierwsze, co musisz, to dojść do studni, która jest przystankiem na drodze do docelowej posiadłości. Idź w jej kierunku, zbierając po drodze pozostawione na rogu ostre i wodne strzały. Zatrzymaj się przed najbliższym włazem do kanałów (02 ).

2 - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Zejdź na dół, aby po krótkiej podróży dotrzeć do łatwych do ominięcia drzwi (03 ) - LORD BAFFORDS MANOR (1) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zejdź na dół, aby po krótkiej podróży dotrzeć do łatwych do ominięcia drzwi (03 ). Po ich drugiej stronie odkryjesz przełącznik, który otworzy widoczne na zdjęciu kraty oraz leżące w wodzie świecidełka (200 ). Teraz możesz się zdecydować, czy wyjść na powierzchnię czy też opuścić kanały w najdalszym zakątku. Tak czy owak znajdziesz się w pobliżu studni, której pilnuje dwóch wartowników. Niech Cię nie zwiedzie fakt, że jeden z nich jest kompletnie pijany (04 ). Bezczelna kradzież klucza na jego oczach z pewnością go rozsierdzi, więc rozsądniej to zrobić po cichu od tyłu lub po pacnięciu go w głowę pałką. Najpierw jednak przeprowadź taką operację na drugim stróżu, przechadzającym się po ulicy - lepiej, aby nie stał się on przypadkowym świadkiem Twoich niecnych czynów. Za pomocą klucza otwórz drzwi i wskocz w głąb studni.

Thief: The Dark Project

2 grudnia 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-05-10
10:59

frer Legend

frer
👍

Ładny poradnik, ale moim zdaniem lepiej byłoby go zrobić do wersji Gold w której są jeszcze trzy naprawdę niezłe dodatkowe misje. :)

Komentarz: frer
2007-05-10
11:43

claudespeed18 Legend

claudespeed18

fajnie ze zrobili poradnik, do tej gry, fakt ze czasem ciezko znalezdz niektore rzeczy jezeli chodzi o najwyzszy poziom, ja jednak juz przeszedlem ja 2 lub 3 razy wykonujac wszystkie zadania na poziomie trudnym, ale moze ktos sie skusi ja jeszcze dzis przejsc

Komentarz: claudespeed18
2007-05-14
18:08

zanonimizowany437312 Junior

znajduje sie w misji zaginione miasto mam talizman ognia niewiem co dalej prosze o pomoc

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-14
19:39

mirencjum Legend

"Masz teraz do wyboru dwie drogi powrotne. Jedna jest bardzo krótka. Wystarczy za pomocą linowej strzały wdrapać się na szczyt wieży, a za pomocą drugiej przeskoczyć do widocznego korytarza, który prowadzi do jaskini z podziemną rzeką. Jeśli to przekracza Twoje umiejętności zejdź po schodach w dół. Teraz czeka Cię długa droga powrotna. Mam nadzieję, że masz dobry zmysł orientacji, inaczej nastaw się na sporo błądzenia."
https://www.gry-online.pl/poradniki/thief-the-dark-project/

Komentarz: mirencjum
2007-05-14
20:11

claudespeed18 Legend

claudespeed18
😉

yop, tyle ze jeszcze musi zdobyc talizman wody, ktory jest ciekawie ukryty ;]

edit: litery

Komentarz: claudespeed18
2007-05-15
21:57

zanonimizowany437312 Junior

tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
22:50

zanonimizowany437312 Junior

proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
23:01

$heyk Generał

$heyk
😊

Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:

http://www.3dactionplanet.com/thief/walk/walkthroughs.shtml

Komentarz: $heyk
2007-09-30
14:21

juz_sam_nie_wiem Pretorianin

Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?

Komentarz: juz_sam_nie_wiem
2010-09-20
14:11

zanonimizowany751914 Pretorianin

😒

ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????

Komentarz: zanonimizowany751914

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl