LORD BAFFORD'S MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Jak komunikat podziałał na podwładnych, najlepiej sprawdzić na przykładzie stróża zabezpieczającego wejście do izb dla służby (17 ) - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Jak komunikat podziałał na podwładnych, najlepiej sprawdzić na przykładzie stróża zabezpieczającego wejście do izb dla służby (17 ). Splądruj wszystkie pomieszczenia (682 ). Na pierwsze piętro zawitasz dowolnymi schodami, jednak namawiam Cię do skorzystania z tych obleganych przez strażnika (18 ). Nie ma po co wychodzić obecnie na ulicę, chyba, że chcesz pozwiedzać.

2 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wnioskuję, że wartownik wylądował na podłodze, a Ty znajdujesz się na pierwszym piętrze - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wnioskuję, że wartownik wylądował na podłodze, a Ty znajdujesz się na pierwszym piętrze. Co warte odnotowania, rozkład korytarzy jak i pomieszczeń pod wieloma względami przypomina ten na dole. Podczas eksploracji szybko zapewne zauważysz pokój ocieplany kominkiem (19 ), do którego trzeba wejść, aby po schodach dostać się na poddasze. Jeżeli obecny tu patrol wywołuje u Ciebie gęsią skórkę, zgaś wodną strzałą ogień i dopiero wtedy poszperaj w kufrach na górze (20 ).

3 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Idąc dalej, miniesz po drodze okrężne schody prowadzące w dół do głównej bramy, jednak to Cię zbytnio nie powinno interesować - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Idąc dalej, miniesz po drodze okrężne schody prowadzące w dół do głównej bramy, jednak to Cię zbytnio nie powinno interesować. Zdejmij za to czym prędzej ochroniarza lubującego zawracać na skrzyżowaniu korytarzy (21 ), przez co może napsuć Ci nieco krwi. Po wykonanej robocie wróć do izby bliźniaczo podobnej do tej odwiedzanej wcześniej. Tutaj również drepcze strażnik, płonie ognisko, a wyżej czeka mała nagroda za trud. Pragnący bitewnej uciechy, niech uważają na łuczników, kryjących się tam, gdzie na chwilę znikają straże, zanim ponownie wejdą do ocieplanych pokoi. Ich eliminacja jest trudna, ale możliwa. Pozostaje tylko kwestia, czy warta zachodu. Dzięki temu będziesz mógł sobie wreszcie trochę pobuszować przy frontowym wejściu do posiadłości, jako że usuniesz wartowników, o których wspominałem podczas Twego pobytu na parterze. Jeżeli chcesz natychmiast dotrzeć do celu wędrówki, skorzystaj z tajnego przejścia znajdującego się nad ogrodem w ścianie. W tym celu wystarczy za pomocą miecza rozciąć herb Lorda Bafforda (22 ). Tak czy inaczej zalecam raczej normalną wędrówkę, a odkrytą drogę potraktuj jako ciekawostkę. Wierz mi, tak będzie nie tyle łatwiej, co bardziej rozumnie. Zbierz więc pozostałe kosztowności (1106 ), poczytaj o berle i problemach szlachcica, doprowadzając na koniec Garreta do pokoju ze złotym pierścionkiem. Przed Tobą ostatni etap.

4 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wchodzisz do prywatnej części domu - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wchodzisz do prywatnej części domu. Dwójka strażników krąży w kółko, jednak o ile skorzystałeś z proponowanych drzwi, mają oni mniejsze szanse, aby dostrzec nieproszonego gościa. Monitoruj przez chwilę ustawienie szyku oponentów i przejdź do czynów, kiedy będziesz pewien, że ogłuszenie jednego nie spotka się z reakcją drugiego. Wystrzegaj się ponadto hałaśliwych kafelków, korzystając tylko i wyłącznie z dywanów (np. skacz po nich, aby zajść ofiarę od tyłu) (23 ). Pokonanemu zabierz klucze. Teraz można zacząć szperać. Intrygująco wyglądającym przejściem zejdziesz aż do piwnicy, gdzie w małym pokoiku poczytasz sobie księgę rachunkową oraz wzbogacisz stan swojego konta (24 ).

5 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
O wiele więcej zgarniesz w sypialni oraz jadalni (25 ) Bafforda i będą to już ostatnie kosztowności, które zabierzesz ze sobą (1429 ) - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

O wiele więcej zgarniesz w sypialni oraz jadalni (25 ) Bafforda i będą to już ostatnie kosztowności, które zabierzesz ze sobą (1429 ). Otwórz drzwi zdobytym wcześniej miedzianym kluczem, po czym zwróć uwagę na wartownika zabezpieczającego wejście do sali tronowej (26 ). W tym wypadku świetnie spisze się bomba błyskowa. Manewr ułatw sobie, gasząc pochodnie, nawet cztery dla pewności.

6 - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Tak, właśnie po to tu przyszedłeś (27 ) - LORD BAFFORDS MANOR (3) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Tak, właśnie po to tu przyszedłeś (27 ). Aby wydostać się na zewnątrz, musisz z powrotem odwiedzić parter. Tam, jak pamiętasz z niedawnej mapki, jest przełącznik, a jego przestawienie podniesie kratę, gdzie potrzeba (28 ). Bułka z masłem.

Podobało się?

0

Thief: The Dark Project

2 grudnia 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-05-15
21:57

zanonimizowany437312 Junior

tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
22:50

zanonimizowany437312 Junior

proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki

Komentarz: zanonimizowany437312
2007-05-15
23:01

$heyk Generał

$heyk
😊

Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:

http://www.3dactionplanet.com/thief/walk/walkthroughs.shtml

Komentarz: $heyk
2007-09-30
14:21

juz_sam_nie_wiem Pretorianin

Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?

Komentarz: juz_sam_nie_wiem
2010-09-20
14:11

zanonimizowany751914 Pretorianin

😒

ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????

Komentarz: zanonimizowany751914

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl