Thief The Dark Project: ESCAPE (2)
Aktualizacja:
Z ziemi podnieś mchową strzałę, a z oczka wodnego w ścianie - strzały wodne. Idź na zachód do jaskini patrolowanej przez stwora. Możesz zgasić dwie latarnie, aby załatwienie go było łatwiejsze. Tuż po wejściu znajdziesz kolejną jagódkę. Na południu zobaczysz następny drzewny domek, ale wyjdź na razie tunelem prowadzącym na zachód (09 ). Podążaj naprzód po znanych Ci już terenach, aż znajdziesz się z powrotem pod balkonem, spod którego rozpoczynałeś wędrówkę. Udaj się teraz na tereny południowe. W jaskini na południu czeka kolejna jagódka. Znajdź przejście za filarem prowadzące na południe. Gdy dojdziesz do zejścia pokrytego miałkim żużlem, poczekaj i ustrzel dwa potwory. Wróć do południowej jaskini i użyj wschodniego wyjścia. Po chwili po prawej zobaczysz tunel prowadzący do drzewnego domu, który niedawno widziałeś (10 ).
![]() | ![]() |
Przy pomocy linowej strzały szybko dostań się na górę. W domku na drzewie pozbieraj całe wyposażenie i zerknij ostrożnie na dół. Powinno się tam roić od potworów. Poczekaj, aż pojawią się żywiołaki ognia i podrażnij je, tak aby rzuciły się na monstra. Nie schodząc na dół, wejdź w jedyny tunel na górze. Jeśli po drodze nie pozbyłeś się wszystkich potworów, teraz będziesz miał możliwość ustrzelenia z góry jeszcze jednego. Wróć na domek. Żywiołaki powinny już uporać się z potworami. Załatw je za pomocą wodnych strzał i zeskocz ostrożnie na dół. Znajdziesz tu jagódkę i samorodek (600 ). Udaj się do południowego przejścia. Po paru krokach po lewej zobaczysz ołtarz (11 ). Podnieś płomienną strzałę, a z jedynej dostępnej półki - dwie wodne. Za pomocą linowej strzały wespnij się wyżej. Zabierz swoją strzałę i z wyższej półki gazową, po czym zeskocz na dół. Idź na południe, a zobaczysz ostatni drzewny domek. Zanim jednak tam dojdziesz, w tunelu skręć w prawo, weź wodną strzałę i klejnot (700 ). Ponownie udaj się w prawo i z jaskini zabierz mieszek (800 ), z jaskini po lewej samorodek (850 ) a z oczka wodnego wodne strzały. Wróć do rozgałęzienia i idź w górę, podnieś mchową strzałę i skieruj się lewo (12 ).
![]() | ![]() |
Droga prowadzi do piwnic domostwa Constantina, ale na razie zawróć (na północ i wschód) do ostatniego drzewnego domku. Wespnij się do niego, pozbieraj wszystkie przydatne ustrojstwa i przeczytaj dziennik Constantine. Zamierza on przywrócić świat do pierwotnego stanu, ponownie zsyłając na niego mrok i terror dawnych wieków (stąd nazwa: the dark project ). Zeskocz z drzewa, wejdź w tunel na północy, skręć w lewo i w prawo (już tu byłeś). Za oczkiem wodnym skieruj się do tunelu opanowanego przez pająki (13 ). Na skalnym nawisie znajdziesz dwa samorodki (950 ). Skręć w lewo i zabierz mchową strzałę. Po lewej masz dwie groty. Z tej po lewej zabierz złoty samorodek (1050 ), a z prawej wodną strzałę. Wróć do głównego tunelu i idź na zachód, skręć w pierwszy tunel w prawo. Zabij pająka, zawróć i idź dalej drogą na zachód. Wespnij się na górę i miń salę z otworem w podłodze (14 ).
![]() | ![]() |
Jeśli wcześniej nie zabiłeś pająka, ten znienacka zaatakowałby Cię teraz. Na końcu tunelu dotrzesz do piwnicy z metalową podłogą. Pokaż się potworom patrolującym to miejsce i uciekaj z powrotem. Stwory po chwili zawrócą, a Ty spokojnie wejdź do piwnicy. Spod zgasłej pochodni zabierz strzały. Wejdź pierwszą rampą po prawej. Spomiędzy beczek zabierz owoc, tuż obok znajduje się wyjście (15 ). Po wyjściu na górę, zaraz po lewej dostrzeżesz schody na górę. Zabierz stamtąd złoty samorodek i zwróć uwagę na zarośnięte roślinnością drzwi. Większość domu teraz tak właśnie wygląda i przejścia są zablokowane. Zejdź na dół i udaj się w korytarz północny. Odwróć się na wschód, ostrożnie miń korytarz po lewej i wejdź do baru (pierwsze drzwi po lewej). Pozbieraj stąd, co się da (1380 ). Spojrzyj na przejście prowadzące na wschód. Stoi tam insektoid (16 ).
![]() | ![]() |
Zgaś dwie pochodnie przed nim i dosłownie spod jego nóg zabierz mieszek (1805 ). Spójrz w górę, a zobaczysz gazową strzałę. Wejdź na piętro i zabierz ją. W komnacie obok zabierz owoc i wróć na dół. Idąc dalej na zachód, znajdziesz się w jadalni. Spod stołu podnieś klejnot (1905 ). Na północ od jadalni mieści się kuchnia, zabierz stamtąd owoc. Z jadalni wyjdź na zachodni korytarz i wejdź schodami na górę. Znajdziesz tam owoc i klejnot (2005 ). Zejdź na dół do głównego korytarza, skręć w lewo i w pierwszy zarośnięty korytarz po lewej, a znajdziesz tam klejnot (2105 ). Wróć na korytarz, idź na południe i wejdź w ostatnie drzwi na zachodzie. W pomieszczeniu z drabiną zgaś pochodnię na górze, wespnij się i zabierz klejnot (2205 ). W pomieszczeniu obok (ze stworem) zabierz dwa nuggety (2305 ). Zejdź na dół, wróć na korytarz, idź do końca na południe, a potem na wschód. Miń wyjście do bramy, zajdź do stróżówki i zabierz klejnot (2405 ). Wyczyściłeś dokładnie posiadłość z kosztowności, teraz już możesz iść prosto do bramy.
0
Komentarze czytelników
frer Legend
Ładny poradnik, ale moim zdaniem lepiej byłoby go zrobić do wersji Gold w której są jeszcze trzy naprawdę niezłe dodatkowe misje. :)
claudespeed18 Legend
fajnie ze zrobili poradnik, do tej gry, fakt ze czasem ciezko znalezdz niektore rzeczy jezeli chodzi o najwyzszy poziom, ja jednak juz przeszedlem ja 2 lub 3 razy wykonujac wszystkie zadania na poziomie trudnym, ale moze ktos sie skusi ja jeszcze dzis przejsc
zanonimizowany437312 Junior
znajduje sie w misji zaginione miasto mam talizman ognia niewiem co dalej prosze o pomoc
mirencjum Legend
"Masz teraz do wyboru dwie drogi powrotne. Jedna jest bardzo krótka. Wystarczy za pomocą linowej strzały wdrapać się na szczyt wieży, a za pomocą drugiej przeskoczyć do widocznego korytarza, który prowadzi do jaskini z podziemną rzeką. Jeśli to przekracza Twoje umiejętności zejdź po schodach w dół. Teraz czeka Cię długa droga powrotna. Mam nadzieję, że masz dobry zmysł orientacji, inaczej nastaw się na sporo błądzenia."
https://www.gry-online.pl/poradniki/thief-the-dark-project/
claudespeed18 Legend
yop, tyle ze jeszcze musi zdobyc talizman wody, ktory jest ciekawie ukryty ;]
edit: litery
zanonimizowany437312 Junior
tak, tak wiem ze musze jeszcze odnalesc talizman wody. niewiem tylko jak mam sie przedostac na druga strone nie jestem w stanie przeskoczyc na druga strone
zanonimizowany437312 Junior
proboje z tymi szczalami i nic najwyzsze miejsce jest to ktore wzielam talizman ognia, gdzie wbic druga szczale aby przeskoczyc do przejscia. probowalam takze wracac drugim przejsciem i utknelam gdyz nie moge przeskoczyc tej odleglosci, co robic litosci jestem strasznie niecierpliwa.licze na pomoc od "mirencjum" lub "claudespeed18" wniskuje ze jestescie na biezaco. serdeczne dzieki
$heyk Generał
Pisz na wątku o skradankach, możasz dać jeszcze jakiegoś screena.
Jak jesteś bardzo zdesperowana, to możesz sprawdzić na poradniku:
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
Mam problem z misją Wieże Magów. Zaciąłem się miejscu na obrazku, tuż przy kluczu ognia. Możecie mi powiedzieć jak zejść na dół?
zanonimizowany751914 Pretorianin
ja też mam problem!!
W misji 6 mam wejść do katedry, ale drzwi są zamknięte a z tyłu katedry jest okienko do którego nie mogę wejść bo jest za ciasne.
Co mam robić ????
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








