The Thing: Mała tajemnica
Aktualizacja:
1. Przeszukaj podziemny kompleks.
Gdy tylko rozpoczniesz misję, skręć w lewo i skieruj swoje kroki w stronę pomieszczenia z buchającą parą [#71] . W memencie, gdy w nim się znajdziesz, z szybów wentylacyjnych zaczną wyskakiwać wrogie poczwary. Nie trać na nie amunicji, tylko od razu biegnij do korytarza naprzeciwko.
Korytarz z prawej jest zablokowany przez drzwi wymagające kodu szyfrowego, więc od razu skręć w lewo. Znajdziesz się w pomieszczeniu z [Punktem zapisu gry] , mnóstwem kamer [#72] , przyciskami sterowania śluzami oraz komputerem. Zajmij się właśnie tym ostatnim - po zapoznaniu się z danymi otrzymasz nowe zadanie (oraz znajdziesz kod dostępu do zablokowanych drzwi). Jeśli chcesz, pooglądaj sobie, co też ciekawego tutaj filmują.
![]() | ![]() | ![]() |
2. Znajdź Faraday'a.
Musisz otworzyć pierwszą śluzę - jednak przycisk jest zablokowany. Tak więc wciśnij pozostałe trzy (w kolejności numerycznej, tak będzie najlepiej gdyż uwięziony w jednym z pomieszczeń stwór nie dogoni Cię teraz, kiedy jesteś nieuzbrojony) i wyjdź na korytarz. Otwórz wrota z zamkiem na kod [#73] , po czym ruszaj tunelem przed siebie.
Znajdziesz się w części laboratoryjnej, która przedtem była zamknięta śluzą numer 4. Od razu skieruj się w lewo - po obejrzeniu krótkiego przerywnika zostaniesz zaatakowany przez wrogie kreatury. Biegnij korytarzami przed siebie, cały czas trzymając się lewej strony. W końcu trafisz na pudełko z amunicją [#74] do karabinu.
Dalej trzymając się lewej, obejdź ślepy zaułek. Tą drogą trafisz do miejsca widzianego w jednej z kamer - jak Walker zabijała doktora. Zajmij się oponentem, po czym zabierz pistolet doktora i przełącz dźwignię [#75] . W ten sposób uruchomisz hydrauliczne obejście systemu i będziesz w stanie otworzyć pierwszą śluzę.
![]() | ![]() | ![]() |
Wróć czym prędzej do pomieszczenia z przełącznikami. Po drodze będziesz musiał stawić czoło jeszcze kilku wrogim stworom. Będąc na miejscu otwórz [#76] śluzę, zapisz, jeśli chcesz, grę i wyjdź z powrotem na korytarz. Przez pomieszczenie z buchającą parą dostaniesz się do miejsca, skąd zaczynałeś poziom.
Idąc dalej tą trasą natkniesz się na Walkera - załatw go, czym prędzej. W pomieszczeniach z lewej i prawej strony, na stołach znajdziesz sporo przydatnych przedmiotów. Między innymi będą to naboje, granatnik i adrenalina. Na koniec pozostało już tylko minąć drzwi na końcu korytarza [#77] oraz przejść przez kolejne, na lewo.
![]() |
0
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany71883 Junior
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
zanonimizowany1184 Generał
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
zanonimizowany2573 Pretorianin
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
zanonimizowany164674 Junior
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568468.jpg)
![2 - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568484.jpg)
![Musisz otworzyć pierwszą śluzę - jednak przycisk jest zablokowany - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568500.jpg)
![3 - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568515.jpg)
![4 - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568531.jpg)
![Wróć czym prędzej do pomieszczenia z przełącznikami - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568546.jpg)
![5 - [Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587568562.jpg)
