The Thing: Trzeba było zostać w domu
Aktualizacja:
1. Znajdź ocalałych ludzi z grupy Alfa.
Po wejściu do wieży strażniczej porozmawiasz z Pace'em. Od tej pory będzie to Twój nowy pomocnik. Weź naboje do karabinu maszynowego i paliwo do miotacza ognia [#34] . Każ podwładnemu iść za Tobą i zejdź po schodach na dół wieży. Ruszaj wzdłuż oświetlonej trasy, która zaprowadzi Cię do pod nowy budynek - laboratorium.
Niestety wejście jest zablokowane - musisz naprawić puszkę zasilającą umieszczoną na lewej ścianie [#35] . Gdy Ty będziesz zajmował się reperacją, w okolicy pojawi się kilka wrogich stworzeń. Na szczęście nowy pomocnik spokojnie sobie z nimi poradzi. Wejdź do środka i skorzystaj z drugich, tym razem już otwartych, drzwi.
![]() | ![]() | ![]() |
2. Skorzystaj z radia, by wezwać pomoc.
Zobaczysz cut-scenkę, pokazującą gdzie należy się dostać - do pokoju radiowego, aktualnie zamkniętego na klucz. Omiń stół bilardowy i staw czoła nadciągającej grupie wrogich stworzeń. Musisz zniszczyć wybuchowe beczki widoczne w korytarzu, potem ugasić ogień [#36] korzystając z gaśnicy (lub poczekać), by w końcu naprawić kolejną puszkę zasilającą.
Trafisz do sporej sali, z komputerem stojącym na lewo od wejścia. Odczytaj zawarte w nim informacje oraz zabierz leżący obok paralizator. Gdy ruszysz do drugiego końca pomieszczenia, zza stojących tam skrzyń wyjdzie uzbrojony w miotacz ognia i mocno wystraszony Williams [#37] . By cokolwiek dla Ciebie zrobił, musisz pokonać krążących po okolicy Walkerów.
3. Zabij wszystkich Walkerów (3).
To takie wielkie stworzenia, które najpierw należy osłabić a potem potraktować miotaczem ognia. Przejdź najpierw do rogu pomieszczenia, gdzie na szafce znajdziesz broń [#38] , w skrzynce wiszącej obok drzwi naboje do miotacza ognia, a w skrzyni samą broń. Możesz skorzystać również z [Punktu zapisu gry] .
![]() | ![]() | ![]() |
Teraz wróć do korytarza. Zobaczysz scenkę, jak pierwszy Walker niszczy drzwi umieszczone na jego końcu. Zabij wrogą kreaturę [#39] i wejdź do nowo dostępnego pokoju. Gdy znajdziesz się w ciemniejszej części, kolejny przejdzie przez ścianę. Tu również skorzystaj z utworzonego w ten sposób przejścia, by dostać się do kwater mieszkalnych.
Zabierz leżącą na biurku z prawej Adrenalinę. Gdy wejdziesz do pomieszczenia, na wprost Ciebie, zza lewej ściany, wyskoczy trzeci i ostatni Walker. Gdy go załatwisz, odnajdź umieszczone w rogu pokoju skrzynie [#40] . Zniszcz je, by odkryć w ten sposób pudełko ze strzelbą ukrytą w jego wnętrzu. Naboje znajdziesz w sali, z której przyszedł ostatni Walker.
4. Wracaj do Williamsa.
Udaj się z powrotem do sali, gdzie spotkałeś Williamsa. Ten będzie dalej ukrywał się za skrzyniami, ale gdy tylko dowie się, iż niebezpieczeństwo minęło, pobiegnie w stronę pomieszczenia radiowego [#41] . Otworzy Ci drzwi, byś mógł spokojnie tam wejść. Niestety nie darzy Cię jeszcze zbytnim zaufaniem - możesz dać mu trochę amunicji by zmienić jego nastawienie.
![]() | ![]() | ![]() |
Czas przywrócić do stanu używalnego radio. W tym celu każ naprawić inżynierowi terminal [#42] . Będziesz mógł również skorzystać z drugiego [Punktu zapisu gry] . Dozbrój się korzystając z pudełka leżącego na stole oraz zabierz apteczki z pudełka przy drzwiach. Gdy tylko użyjesz radia, w okolicy pojawi się grupa złożona z dwóch Walkerów oraz kilku pomniejszych złowrogich kreatur.
Załatw wszystkich uważając, by drużyna nie ucierpiała. Jako że Williams jest lekarzem, może po zakończonej walce Was uleczyć. Niestety, wystraszony ucieknie. Na szczęście niedaleko. Wyjdź z budynku przez drzwi, którymi się tu dostałeś i obejdź go z prawej. Uciekinier będzie czekał przy otwartych drzwiach [#43] - podejdź do nich by zakończyć tę część misji.
![]() |
0
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany71883 Junior
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
zanonimizowany1184 Generał
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
zanonimizowany2573 Pretorianin
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
zanonimizowany164674 Junior
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517484.jpg)
![2 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517500.jpg)
![Zobaczysz cut-scenkę, pokazującą gdzie należy się dostać - do pokoju radiowego, aktualnie zamkniętego na klucz - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517515.jpg)
![3 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517531.jpg)
![4 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517546.jpg)
![Teraz wróć do korytarza - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517562.jpg)
![5 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517578.jpg)
![6 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517593.jpg)
![Czas przywrócić do stanu używalnego radio - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517609.jpg)
![7 - [Misja 4: Nor - Research] Trzeba było zostać w domu | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/244517625.jpg)
