The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
Aktualizacja:
1. Uciekaj.
Rozejrzyj się dokładnie po okolicy. W niewielkim pomieszczeniu, nadzorującym najwyraźniej to, co dzieje się na stole operacyjnym, na ścianie znajdziesz zniszczoną puszkę zasilającą [#87] . Napraw ją, by przywrócić zasilanie w lokalnej sekcji. Czas dokładnie przyjrzeć się dwóm wielkim wrotom - jedno zagradza Ci drogę do widocznego przez okienko człowieka.
Niestety, w korytarzu biega jedna z najniebezpieczniejszych wersji Walkera. Musisz się z tym indywiduum troszkę pobawić. Niech biegnie za Tobą do sali ze stołem operacyjnym, po czym zamknij go w środku. Masz robaczka na chwilę z głowy. Napraw puszkę zasilającą z lewej [#88] , by zaraz dojść spokojnie do medyka.
![]() | ![]() | ![]() |
Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić. Naprzeciwko wielkich wrót, po ścianą, znajdziesz martwe ciało [#89] , a obok niego trochę naboi do karabinu maszynowego. Daj je medykowi, a gdy ten odzyska do Ciebie zaufanie - zabierz jego broń!
Jesteś już trochę bardziej bezpieczny, więc możesz udać się korytarzem na prawo od wielkich wrót. Uważaj na komputer stojący na biurku, zaraz na zakręcie. Eksplodując, może Cię nieźle uszkodzić. Zabierz amunicję leżącą na pudłach z lewej, po czym biegnij do końca korytarza. Przy martwym ciele [#90] znajdziesz notatkę, a z dziury w murze wybiegną dwie wrogie kreatury.
Napraw puszkę zasilającą (tę obok zwłok) i przejdź do nowego korytarza. Po wyeliminowaniu kilku kolejnych kreatur wejdź do pomieszczenia [#91] z systemami kamerowymi, sterowania ognia oraz [Punktem zapisu gry] . Weź apteczki z szafki, po czym wracaj do pomieszczenia ze stołem operacyjnym.
![]() | ![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
Kod jest na obrazku #21, a jak go zobaczyć, jest opisane pod nim.
Mam problem. Chodzi o druga misje w grze THE THING. Przeczytalem opis do tejze gry i nie wiem jak otworzyc drzwi na kod ktory jest niewyraznie napisany na tablicy. Blagam niech ktos mi ulzy w tym cierpieniu i pomoze otworzyc te cholerne drzwi. GG-5095873
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769046.jpg)
![2 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769062.jpg)
![Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769078.jpg)
![3 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769093.jpg)
![4 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769109.jpg)
![Postępując podobnie jak poprzednio, wyprowadź Walkera do korytarza, po którym przed chwilą biegałeś - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587769125.jpg)
