The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
Aktualizacja:
1. Uciekaj.
Rozejrzyj się dokładnie po okolicy. W niewielkim pomieszczeniu, nadzorującym najwyraźniej to, co dzieje się na stole operacyjnym, na ścianie znajdziesz zniszczoną puszkę zasilającą [#87] . Napraw ją, by przywrócić zasilanie w lokalnej sekcji. Czas dokładnie przyjrzeć się dwóm wielkim wrotom - jedno zagradza Ci drogę do widocznego przez okienko człowieka.
Niestety, w korytarzu biega jedna z najniebezpieczniejszych wersji Walkera. Musisz się z tym indywiduum troszkę pobawić. Niech biegnie za Tobą do sali ze stołem operacyjnym, po czym zamknij go w środku. Masz robaczka na chwilę z głowy. Napraw puszkę zasilającą z lewej [#88] , by zaraz dojść spokojnie do medyka.
![]() | ![]() | ![]() |
Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić. Naprzeciwko wielkich wrót, po ścianą, znajdziesz martwe ciało [#89] , a obok niego trochę naboi do karabinu maszynowego. Daj je medykowi, a gdy ten odzyska do Ciebie zaufanie - zabierz jego broń!
Jesteś już trochę bardziej bezpieczny, więc możesz udać się korytarzem na prawo od wielkich wrót. Uważaj na komputer stojący na biurku, zaraz na zakręcie. Eksplodując, może Cię nieźle uszkodzić. Zabierz amunicję leżącą na pudłach z lewej, po czym biegnij do końca korytarza. Przy martwym ciele [#90] znajdziesz notatkę, a z dziury w murze wybiegną dwie wrogie kreatury.
Napraw puszkę zasilającą (tę obok zwłok) i przejdź do nowego korytarza. Po wyeliminowaniu kilku kolejnych kreatur wejdź do pomieszczenia [#91] z systemami kamerowymi, sterowania ognia oraz [Punktem zapisu gry] . Weź apteczki z szafki, po czym wracaj do pomieszczenia ze stołem operacyjnym.
![]() | ![]() | ![]() |
Postępując podobnie jak poprzednio, wyprowadź Walkera do korytarza, po którym przed chwilą biegałeś. Otwórz drugie duże wrota i wejdź do ciemnego pomieszczenia. Załatw kilka wrogich kreatur, po czym zabierz leżące na skrzyni z lewej notatki oraz latarkę [#92] . Następnie napraw puszkę zasilającą.
Będziesz mógł otworzyć kolejne wielkie wrota, prowadzące do pomieszczenia kriogenicznego z ukrywającym się tam inżynierem [#93] . Ten będzie mocno nadwerężony - zaaplikuj mu jedną z posiadanych apteczek. Nim każesz mu za sobą podążać, wróć do ciemnego pomieszczenia i wyeliminuj hordę atakujących kreatur.
Nakaż inżynierowi iść za Tobą - musisz zaprowadzić go do pokoju sterującego stołem operacyjnym [#94] (tam, gdzie naprawiałeś na początku skrzynkę). Niech poczeka, aż Ty przeprowadzisz Walkera do pomieszczenia kriogenicznego. Inżyniera zabierz do jedynych zamkniętych drzwi, blokujących wejście do zbrojowni.
![]() | ![]() | ![]() |
Zaopiekuj się leżącymi na ladzie przedmiotami, po czym przekrocz uszkodzony czytnik DNA i wejdź do magazynu [#95] . Czym prędzej zabierz całą broń oraz naboje do niej, nie zapominając o dozbrojeniu pomocnika. Z szybu wentylacyjnego wyjdzie kilka wrogich stworzeń. Gdy już się nimi skutecznie zajmiesz, wracaj na korytarz i dalej na lewo.
Na końcu drogi zobaczysz czekającego za szybą medyka - otwórz przejście, by się do niego dostać. Niestety, będzie on zainfekowany - teraz masz broń, by się z nim uporać. Winda jest aktualnie zablokowana, więc skorzystaj z drzwi po lewej. Musisz ominąć mechanizm zabezpieczający [#96] czytnik.
To bardzo proste zadanie - przestaw dwie zewnętrzne wajchy (czyli te po bokach, albo jak kto woli pierwszą i czwartą). Biegnij do końca korytarzem, by znaleźć się w wielkiej sali. Po odparciu atakującej hordy, możesz poczytać dane zawarte w komputerach [#97] oraz zabrać sprzęt do testu krwi leżący obok nich.
![]() | ![]() | ![]() |
W jednej z cel znajdziesz nowego pomocnika. Drugi z wojaków będzie zakażony - sprawdź ich, korzystając z paralizatora. Jedna z cel na górze, mniej więcej na lewo od środka, będzie miała kratę wentylacyjną [#98] w ściance. Zniszcz ją i przejdź tunelem do nowego pomieszczenia. Zabierz granaty zapalające z pudełka.
Musisz najpierw zmiękczyć pełzające niżej Walkery, by potem zrzucić im granat (jeden wystarczy). Gdy się z nimi uporasz, zeskocz na dół i przyjrzyj się komputerom [#99] - musisz sprowadzić tu inżyniera. Otwórz drzwi ukryte za ścianką, by móc przejść do korytarza, gdzie znalazłeś punkt zapisu gry.
Wróć do sali więziennej (skręcając na skrzyżowaniu w lewo i dalej obok windy), do swoich ludzi. Upewnij się, że oboje są dozbrojeni, po czym wróć z nimi do nowo otwartego pomieszczenia. Każ inżynierowi naprawić puszkę zasilającą komputery. Z jednego z nich odczytasz kod dostępu umożliwiający skorzystanie z windy [#100] . Wejdź do niej, by zakończyć poziom.
![]() | ![]() |
0
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany71883 Junior
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
zanonimizowany1184 Generał
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
zanonimizowany2573 Pretorianin
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
zanonimizowany164674 Junior
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769046.jpg)
![2 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769062.jpg)
![Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769078.jpg)
![3 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769093.jpg)
![4 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769109.jpg)
![Postępując podobnie jak poprzednio, wyprowadź Walkera do korytarza, po którym przed chwilą biegałeś - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769125.jpg)
![5 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769140.jpg)
![6 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769156.jpg)
![Zaopiekuj się leżącymi na ladzie przedmiotami, po czym przekrocz uszkodzony czytnik DNA i wejdź do magazynu [#95] - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769171.jpg)
![7 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769187.jpg)
![8 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769203.jpg)
![W jednej z cel znajdziesz nowego pomocnika - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769218.jpg)
![9 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769234.jpg)
![10 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/587769250.jpg)
