The Thing: Zła decyzja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1. Znajdź ocalałych ludzi z grupy Alfa.

Biegnij szybko w stronę widocznych z daleka wielkich, stalowych prętów aktualnie będących pod wysokim napięciem [#16] . Gdy się im już dokładnie przyjrzysz, obejdź zabudowania skręcając w prawo. Zaraz za jasno świecącą lampą natkniesz się na wejście - skorzystaj z niego. W środku twoją uwagę zwróci świeża flara. Ktoś przed chwilą tu był!

Ruszaj przed siebie korytarzem, aż dotrzesz do zamkniętych drzwi. Tuż przed nimi znajdziesz puszkę zasilającą [#17] , która wymaga naprawy. Gdy to uczynisz, drzwi otworzą się i będziesz mógł wejść do nowego pomieszczenia... coś jednak jest nie tak. Obejrzyj teraz krótki przerywnik, pokazujący spotkanie z Twoim nowym inżynierem, Carterem.

1 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
2 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Niestety, ten jest ranny i do tego bardzo wystraszony [#18] - ulecz go korzystając z zabranych wcześniej apteczek (by mu je dać, wybierz je z menu przedmiotów i użyj stojąc przed delikwentem) - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Niestety, ten jest ranny i do tego bardzo wystraszony [#18] - ulecz go korzystając z zabranych wcześniej apteczek (by mu je dać, wybierz je z menu przedmiotów i użyj stojąc przed delikwentem). Jeszcze tylko podaruj mu broń (najlepiej znaleziony w poprzedniej misji pistolet) i masz nowego, w pełni sprawnego, pomocnika.

Przyjrzyj się stojącym pod ścianą beczkom [#19] . Jeśli w nie strzelisz, wybuch zrobi dziurę w ścianie i umożliwi przejście do ukrytego pomieszczenia. Korzystając ze znalezionej w pierwszej misji gaśnicy (lub też z tej stojącej na szafce) ugaś blokujący wejście ogień. Poza nabojami znajdziesz tam bardzo przydatną rzecz - miotacz ognia niewielkiego zasięgu.

Po powrocie do głównego pomieszczenia każ inżynierowi naprawić puszkę znajdującą się nieopodal komputera - cały sprzęt [#20] zostanie dzięki temu włączony i będziesz mógł zachować grę w [Punkcie zapisu gry] . Drzwi nieopodal są zamknięte, a zapoznając się z danymi z komputera nie dowiesz się za wiele.

3 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
4 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Skorzystaj z systemu kamer (kilka monitorów nieopodal komputera) - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Skorzystaj z systemu kamer (kilka monitorów nieopodal komputera). Możesz manewrować kamerą, toteż rozejrzyj się po nowym pomieszczeniu - na tablicy [#21] powinieneś zauważyć kod potrzebny do otwarcia zablokowanych drzwi. Jeśli jesteś ranny, przed dalszą grą warto zaopatrzyć się w apteczkę leżącą na jednej z półek.

Będziesz mógł wejść dzięki temu do pomieszczenia, które widziałeś w kamerze. Spotkasz tam nowego pomocnika - będzie nim Cruz. Po krótkiej rozmowie nakaż mu iść za Tobą, sam natomiast skieruj się do uszkodzonej puszki zasilającej [#22] za ścianą po prawo od wejścia. Każ naprawić ją inżynierowi.

2. Dostań się do części północnej kompleksu.

Czas wracać do miejsca, gdzie na początku poziomu natknąłeś się na pręty wysokiego napięcia. Po drodze spotkasz się z pierwszymi hordami wrogich Ci stworzeń - karabin maszynowy powinien sobie z nimi poradzić. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, skręć w lewo i przejdź trasą prowadzącą za zabudowania [#23] . Znajdziesz tam dodatkowy karabin - daj go jednemu ze swoich ludzi.

5 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
6 - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Tak uzbrojona grupa (biorę pod uwagę fakt, że inżynierowi dałeś zgodnie z zaleceniami wcześniej pistolet) powinna poradzić sobie z każdym przeciwnikiem - nie zapomnij tylko o nabojach - [Misja 2: Nor - Outpost South] Zła decyzja | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Tak uzbrojona grupa (biorę pod uwagę fakt, że inżynierowi dałeś zgodnie z zaleceniami wcześniej pistolet) powinna poradzić sobie z każdym przeciwnikiem - nie zapomnij tylko o nabojach! Spokojnie udaj się do miejsca z prętami [#24] . Gdy tylko tamtędy przejdziesz, wejdziesz do południowej części bazy.

Podobało się?

0

The Thing

19 sierpnia 2002

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2003-04-06
15:43

zanonimizowany71883 Junior

👎

Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi

Komentarz: zanonimizowany71883
2003-04-06
15:47

zanonimizowany1184 Generał

O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.

Komentarz: zanonimizowany1184
2003-04-06
15:51

zanonimizowany2573 Pretorianin

Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).

Komentarz: zanonimizowany2573
2004-04-30
12:06

zanonimizowany164674 Junior

😒

gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym

Komentarz: zanonimizowany164674
2024-11-03
14:43

Krypta76 Generał

Krypta76

Ctrl + enter to masz pełny ekran

Komentarz: Krypta76

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl