The Thing: Opór

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1. Uciekaj.

Będąc jeszcze w windzie, zabierz leżący z lewej karabin maszynowy oraz kilka paczek nabojów do niego. Chwilę potem zobaczysz krótki przerywnik filmowy, ukazujący zbliżających się do okolicy windy żołnierzy. Sprawdź po raz ostatni sprzęt pomocników i przygotuj się na odparcie wrogiego ataku, który nadejdzie z prawych drzwi [#101] .

Gdy tylko oponenci odejdą w zapomnienie, sam zaś dozbroisz się pozostawionymi przez nich nabojami, nie biegnij w żadnym razie do korytarza, z którego wyszli, tylko skręć w lewo. Czym prędzej omiń kolejne drzwi, by dostać się w końcu do sali z wózkiem widłowym [#102] pośrodku. Uważaj po drodze na swych kompanów, gdyż na tyłach zaczną pojawiać się kolejne wrogie jednostki.

1 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
2 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Wbiegnij do pomieszczenia sterującego, zlokalizowanego po przekątnej, patrząc od wejścia - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Wbiegnij do pomieszczenia sterującego, zlokalizowanego po przekątnej, patrząc od wejścia. Tam zabierz apteczki z szafki wiszącej na murze oraz przyjrzyj się komputerowi [#103] sterującemu działkiem. Będziesz mógł własnoręcznie zająć się nadbiegającymi oddziałami! Pomocne może okazać zniszczenie pojemników z wrogimi kreaturami - te wykończą oddziały za nas.

Podejdź następnie do zniszczonej puszki, zlokalizowanej przy zamkniętych drzwiach [#104] (obok wejścia). Nakaż inżynierowi ją naprawić, by zabrać ukryte wewnątrz pomieszczenia naboje o raz granaty. Teraz możesz wrócić do korytarza i dalej biec tymi, z których zaatakowały Cię wcześniej uzbrojone jednostki.

Pamiętaj tylko, by uważać w rejonie windy - zostaniesz zaatakowany przez sforę wrogich kreatur. Zaraz za zakrętem trzeba będzie stawić czoło całej grupie [#105] . Pilnuj, by jeden z komandosów nie dobiegł do przycisku aktywującego działko przy zablokowanych drzwiach, na końcu drogi. Inaczej będziesz zmuszony je zniszczyć (przełącz się w tryb pierwszej osoby i wychylając się, strzelaj aż wybuchnie).

3 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
4 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Dalszą drogę musisz pokonać samotnie tunelem wentylacyjnym - rozwal kratę [#106] widoczną na prawo od zamkniętych drzwi - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Dalszą drogę musisz pokonać samotnie tunelem wentylacyjnym - rozwal kratę [#106] widoczną na prawo od zamkniętych drzwi. W środku bądź bardzo ostrożny, pełno tu wrogich stworzeń. Tunelem trafisz do pomieszczenia z granatami, które po chwili zacznie płonąć! Nie interesuj się na razie sprzętem, tylko biegiem ruszaj po schodach i omijając Walkera, udaj się w bezpieczne miejsce.

2. Aktywuj przełączniki.

Pamiętaj by przełączyć dźwignię zamykającą drzwi dopiero w pomieszczeniu, inaczej umożliwisz Walkerowi wyjście z pułapki! Rozejrzyj się po okolicy - za kratą zauważysz kolejnych dwóch Walkerów, na półce znajdziesz trochę naboi i nieczynny jeszcze [Punkt zapisu gry] [#107] . W niewielkim pomieszczeniu z lewej od wejścia natomiast dostaniesz kilka apteczek.

Udaj się tunelem na prawo. Tam zostaniesz zaatakowany przez kilka wrogich stworzeń. Staniesz przed wyborem jednych z dwojga drzwi - najpierw skieruj się tymi na wprost. Zniszcz z bezpiecznej odległości wybuchowe beczki [#108] , po czym z gaśnicą w dłoni przejdź w stronę zniszczonej puszki zasilającej. Napraw ją, czym prędzej i wracaj do drugich drzwi.

5 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
6 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Wejdź do nowej sali - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Wejdź do nowej sali. Krótki przerywnik ukaże siedzące na rurach stworzenia. Skręć na początku w prawo i po schodach wejdź wyżej, do korytarza okalającego całą salę. Przełączając się w tryb pierwszoosobowy możesz zdjąć spokojnie siedzące tu i ówdzie kreatury, po czym zabrać granat oraz zbliżyć się do kraty [#109] na końcu drogi.

Gdy wyskoczy z niej przeciwnik, załatw go i zabierz ukryte tam przedmioty. Wróć teraz po schodach na dolną część sali i przejdź w okolice dwóch zbiorników. Napraw kolejną puszkę zasilającą, by aktywować w końcu widziane wcześniej przełączniki [#110] . Udaj się więc z powrotem do owego pomieszczenia i zacznij wciskać guziki.

Stojący samotnie, z numerem 1, zapali podłogę [#111] tam, gdzie znajdują się dwa Walkery. Drugi i trzeci otworzy przejście przez płonące już pomieszczenie do pozostawionych wcześniej w korytarzu ludzi. Każ im podążać za sobą, by inżynier mógł naprawić puszkę zasilającą, zlokalizowaną przy wspomnianym wcześniej punkcie zapisu gry.

7 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
8 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Ostatni, czwarty przycisk, otworzy drzwi prowadzące do wyjścia - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Ostatni, czwarty przycisk, otworzy drzwi prowadzące do wyjścia. Ale najpierw warto udać się korytarzem, który prowadzi do pomieszczenia z granatami [#112] (ten, który płonął jakiś czas temu). Ogień powinien już całkowicie zgasnąć, w przeciwnym razie posłuż się gaśnicą.

Dozbrój się i dopiero wtedy skorzystaj z drzwi z numerkiem 4. Załatw napotkanego tam żołnierza, rzuć granat pod działko i udaj się w stronę windy [#113] . Jak tylko inżynier naprawi puszkę zasilającą, z windy wyskoczy dwóch wojaków. Dopiero, gdy się nimi zajmiesz, będziesz mógł udać się nią w dół i zakończyć tę część misji.

9 - [Misja 11 Strata Maintenance] Opór | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Podobało się?

0

The Thing

19 sierpnia 2002

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2003-04-06
15:43

zanonimizowany71883 Junior

👎

Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi

Komentarz: zanonimizowany71883
2003-04-06
15:47

zanonimizowany1184 Generał

O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.

Komentarz: zanonimizowany1184
2003-04-06
15:51

zanonimizowany2573 Pretorianin

Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).

Komentarz: zanonimizowany2573
2004-04-30
12:06

zanonimizowany164674 Junior

😒

gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym

Komentarz: zanonimizowany164674
2024-11-03
14:43

Krypta76 Generał

Krypta76

Ctrl + enter to masz pełny ekran

Komentarz: Krypta76

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl