The Thing: Wykopaliska
Aktualizacja:
1. Przedostań się do zbrojowni.
Wyjdź z szybu wentylacyjnego - znajdziesz się w jaskini. Biegnij w stronę widocznej, żółtej budki. Nie wchodź jednak do jej wnętrza, tylko skieruj swe kroki w stronę niewielkiej budowli ze zniszczoną puszką zasilającą [#155] . Jak tylko ją naprawisz, z żółtej budki wyskoczy Walker - zajmij się nim, czym prędzej.
W budce znajdziesz trochę naboi, granaty, broń oraz apteczki. Udaj się w stronę windy. Gdy się do niej zbliżysz, zewsząd wyskoczą grupy poczwar. Niestety winda jest bezużyteczna póki nie znajdziesz karty dostępu. Wyjdź więc po skale [#156] prowadzącej pod sufit (przy windzie) i dalej do tunelu wentylacyjnego.
![]() | ![]() | ![]() |
Będąc w jego wnętrzu uważaj na poczwary, co chwila pojawiające się tuż za zakrętem. Idź przed siebie, aż dotrzesz do wielkiej sali. Przebiegnie obok Ciebie medyk [#157] - obdaruj go w międzyczasie bronią. Mimo to nowy pomocnik nie zatrzyma się aż do mementu, gdy wbiegnie na samą górę. Idź za nim, uważając na niebezpieczne opary.
Gdy zatrzyma się przy pudłach podstawionych pod szyb wentylacyjny, nakaż mu iść za Tobą i wracaj się z powrotem rampami w dół. Zdejmij biegnących do Was komandosów i strzel w beczki pod automatycznym działkiem [#158] , pilnującym przejścia. Kolejny zakręt i masa wrogich kreatur do pokonania.
Uważaj na skrzynie - za nimi chowa się kilku żołnierzy. Kolejne działko rozwal z karabinu, przełączając się po prostu na widok z pierwszej osoby. Dalej postaraj się roznieść w puch czerwone beczki [#159] . Korzystając z gaśnicy ugaś pożar, by spokojnie przejść do kolejnej wieżyczki. Potem jeszcze tylko jedna i będziesz mógł skorzystać z drzwi umieszczonych w ścianie z prawej.
![]() | ![]() | ![]() |
Uważaj - jak tylko wejdziesz do środka, dwie umieszczone w oddali wieżyczki zaczną w Ciebie strzelać! Musisz zniszczyć pudła blokujące wejście [#160] do pokoiku z lewej. Tam wciśnij widoczny na ścianie przycisk, by dezaktywować działka. Możesz również skorzystać z [Punktu zapisu gry] .
Kolejne drzwi zaprowadzą Cię do drugiej sali z działkami - tutaj będzie trochę trudniej. Pierwsze z prawej [#161] nie zostanie wyłączone, nawet jak podbiegniesz do razu do pokoiku kontrolnego (naprzeciw wejścia). Musisz nim zająć się na własną rękę. Wystarczy karabin i przełączenie się w tryb pierwszej osoby połączony z przechylaniem na boki.
Trzecie pomieszczenie jest jeszcze bardziej skomplikowane. Pomieszczenie kontrolne znajduje się z prawej strony, jednak nim do niego wbiegniesz, czym prędzej schowaj się za metalowymi skrzyniami [#162] z lewej. Obróć się o 180 stopni i z bezpiecznej pozycji zniszcz dwa nieaktywne na razie działka, znajdujące się po obu stronach wejściowych drzwi.
![]() | ![]() | ![]() |
Teraz biegiem wejdź do pokoju kontrolnego i tam wciśnij przycisk dezaktywujący działka. W głównej sali za nic nie naciskaj przycisku pod samotnym działkiem [#163] - inaczej włączysz dwa sąsiednie, przy drzwiach, To przez te właśnie drzwi udaj się, by zakończyć tę część misji.
0
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany71883 Junior
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
zanonimizowany1184 Generał
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
zanonimizowany2573 Pretorianin
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
zanonimizowany164674 Junior
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134578.jpg)
![2 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134593.jpg)
![Będąc w jego wnętrzu uważaj na poczwary, co chwila pojawiające się tuż za zakrętem - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134609.jpg)
![3 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134625.jpg)
![4 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134640.jpg)
![Uważaj - jak tylko wejdziesz do środka, dwie umieszczone w oddali wieżyczki zaczną w Ciebie strzelać - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134656.jpg)
![5 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134671.jpg)
![6 - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134687.jpg)
![Teraz biegiem wejdź do pokoju kontrolnego i tam wciśnij przycisk dezaktywujący działka - [Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020134703.jpg)
