The Thing: Źle się dzieje
Aktualizacja:
1. Znajdź Norwega z radiem.
2. Dostań się do Magazynu.
Kontynuując wędrówkę wzdłuż oświetlonego szlaku, dotrzesz do zamkniętego magazynu. To tutaj musisz się w ostatecznym rozrachunku dostać. Na razie udaj się w stronę widocznego, troszkę z prawej, niewielkiego budynku, z zamkniętymi drzwiami na dole oraz dość sporymi schodami [#50] prowadzącymi wyżej. Udaj się nimi na górę.
W nowym pomieszczeniu zostaniesz zaatakowany przez wrogie kreatury, a cała drużyna zacznie świrować ze strachu. Jeden z pomocników okaże się być zainfekowany, drugi straci głowę i zacznie do wszystkiego strzelać. Zostaw ich, wejdź do pomieszczenia obok i po zabiciu reszty stworzeń weź leżące na skrzyniach flary [#51] .
![]() | ![]() | ![]() |
W oświetlonym pokoju dozbrój się korzystając z leżącej obok schodów skrzynki, po czym przemieść się na dach budynku. Tam powinieneś znaleźć otwór wentylacyjny [#52] - gdy się do niego zbliżysz, zaatakuje Cię wrogi stwór. Wskocz w powstałą wyrwę i zajmij się pozostałymi przy życiu wrogami.
W ciemnym korytarzu wentylacyjnym [#53] znajdziesz jeszcze dwie kraty, prowadzące do pomieszczenia pod Tobą. Niestety jest ono oblegane przez dwóch Walkerów... i zastawione wybuchowymi beczkami. Strzel w beczki, by spowodować wybuch i po odczekaniu aż ogień zgaśnie, dokończ dzieło zniszczenia.
Rozejrzyj się po nowej okolicy - w skrzyni [#54] ukrytej za ścianą znajdziesz klucz do stacji meteorologicznej. Wyjdź przez powstałe po wybuchu wyjście i udaj się na wprost - do widocznej w oddali stacji. Jak tylko się od niej zbliżysz, zobaczysz scenkę, jak jakiś człowiek wbiega do jej najwyższej części.
![]() | ![]() | ![]() |
3. Dostań się do Stacji Meteorologicznej.
Drzwi do środka są umieszczenie mniej więcej na wprost wyjścia z poprzedniego budynku, przy charakterystycznej szybie [#55] (na początku możesz ich nie zauważyć). Będąc już w środku, zajmij się atakującymi stworami. Przejrzyj też szafki stojące pod ścianą, gdyż kryją one w sobie wiele interesujących przedmiotów.
Kolejne pomieszczenie to ciemna sala z [Punktem zapisu gry] na prawo od wejścia. Jak tylko zbliżysz się do maszyny, zostaniesz zaatakowany. Udaj się dalej i omiń (na razie) schody [#56] , podążając do ostatniego pomieszczenia. Po drodze pokonaj dwie kreatury pastwiące się nad ciałem nieżywego człowieka - warto zabrać również jego broń.
Gdy znajdziesz się w ostatnim pomieszczeniu, wyjście zostanie zablokowane przez pożar. Schowaj się za wielką lodówką w rogu, tam poczekaj aż włączy się system przeciwpożarowy. W międzyczasie zabierz klucz do części dachowej stacji, leżący na beczce [#57] , w rogu pokoju. Na półce znajdziesz trochę naboi do karabinu, a w skrzynce pociski do karabinu snajperskiego oraz paliwo do miotacza.
![]() | ![]() | ![]() |
Wróć do schodów i udaj się nimi na górę [#58] . Tam trzeba będzie stawić czoło kilku wrogim stworzeniom - załatw wszystkich i wejdź do łazienki (pierwsze drzwi po lewo). Tutaj należy zająć się kolejnym przeciwnikiem, by móc spokojnie zabrać leżącą na sedesie adrenalinę. Wróć w okolicę schodów i pokonaj czekające na Ciebie stwory.
Udaj się teraz na samą górę, do części dachowej stacji. Przerywnik filmowy zaprowadzi Cię do pomieszczenia z teleskopem, gdzie obok skrzyni z karabinem snajperskim spotkasz będącego na granicy wyczerpania umysłowego Pierce'a [#59] . Po dość burzliwej rozmowie nasz przyjaciel zakończy swój żywot strzałem prosto w czaszkę.
Weź karabin ze skrzyni, jeśli chcesz - odczytaj informacje z komputera i zajrzyj przez teleskop do terenów wykopaliskowych, o których mówią materiały zawarte w napotkanych przed chwilą aktach. Teraz wróć na świeże powietrze i zejdź na niższą cześć dachową stacji. Nie wracaj na sam dół tylko obejdź klatkę schodową i strzel w blokujące przejście wybuchowe beczki [#60] .
![]() | ![]() | ![]() |
Po zniszczonej antenie przejdziesz na gzyms magazynu. Musisz obejść budynek, zaczynając od prawej strony, by dostać się na najwyższą półkę, skąd można wejść do szybu wentylacyjnego [#61] . Po drodze natkniesz się na kilka wrogich kreatur, jednak miej na uwadze również czas, jaki pozostał Ci by nie ponieść start zdrowia przez zbyt długie przebywanie na mrozie.
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
Kod jest na obrazku #21, a jak go zobaczyć, jest opisane pod nim.
Mam problem. Chodzi o druga misje w grze THE THING. Przeczytalem opis do tejze gry i nie wiem jak otworzyc drzwi na kod ktory jest niewyraznie napisany na tablicy. Blagam niech ktos mi ulzy w tym cierpieniu i pomoze otworzyc te cholerne drzwi. GG-5095873
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416390.jpg)
![2 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416406.jpg)
![W oświetlonym pokoju dozbrój się korzystając z leżącej obok schodów skrzynki, po czym przemieść się na dach budynku - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416421.jpg)
![3 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416437.jpg)
![4 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416453.jpg)
![Drzwi do środka są umieszczenie mniej więcej na wprost wyjścia z poprzedniego budynku, przy charakterystycznej szybie [#55] (na początku możesz ich nie zauważyć) - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416468.jpg)
![5 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416484.jpg)
![6 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416500.jpg)
![Wróć do schodów i udaj się nimi na górę [#58] - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416515.jpg)
![7 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416531.jpg)
![8 - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416546.jpg)
![Po zniszczonej antenie przejdziesz na gzyms magazynu - [Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/587416562.jpg)
