The Thing: Gorzej być już nie może

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1. Znajdź Norwega z radiem.

Zaraz na początku zobaczysz, jak kilka kreatur biegających po wnętrzu magazynu chce dostać się do pomieszczenia z ubranym na niebiesko człowiekiem. Musisz stawić im czoło, co jednak do prostych zadań z pewnością nie należy. Gdy już uporasz się z tą niebezpieczną zgrają, wejdź do pomieszczenia [#62] gdzie ów człowiek majstruje coś przy komputerze.

Dostaniesz w ten sposób nowego pomocnika - Collinsa. Na początek każ mu pozostać na miejscu. Jeśli pójdzie teraz z Tobą, na pewno zginie. Sprawdź,co też ciekawego kryje w sobie komputer oraz skorzystaj z apteczek [#63] schowanych w półce nieopodal drzwi. Wyjdź następnie do hali magazynowej i skręć w lewo.

1 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
2 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Dokładnie na ścianie pomieszczenia, w którym przed chwilą byłeś, znajduje się zepsuta puszka zasilająca [#64] - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Dokładnie na ścianie pomieszczenia, w którym przed chwilą byłeś, znajduje się zepsuta puszka zasilająca [#64] . Napraw ją, by przywrócić zasilanie w hangarze. Kolejną czynnością jest zejście kładką w dół. Tutaj zachowaj szczególną ostrożność! Gdy tylko będziesz wystarczająco blisko, zza skrzyń wyskoczy cała horda złowrogich poczwar!

Warto strzelić w wybuchowe beczki, po czym wycofać się na kładkę i stąd razić ogniem wrogie stworzenia. Dopiero, gdy padnie ostatni, wróć po pomocnika i udaj się kładką na sam dół hangaru. Na skrzyniach znajdziesz sporą ilość amunicji [#65] , ale z otworów wentylacyjnych zaczną wyskakiwać złowrogie kreatury, gdy tylko się po nią zbliżysz.

Oczyść całą okolicę i zabierz notatki leżące obok drzwi do aktualnie niedostępnego pomieszczenia. Pod schodami powinieneś natknąć się na zniszczoną puszkę zasilającą [#66] - każ naprawić ją Collinsowi. Gdy on będzie zajmował się majsterkowaniem, Ty odeprzyj kolejną wrogą hordę. Naprawiona puszka otworzy wejście do pomieszczenia dowódcy na górze.

3 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
4 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Wróć na kładkę, jednak nie wychodź po schodach na samą górę tylko po metalowym pręcie [#67] przejdź pod dach magazynu - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Wróć na kładkę, jednak nie wychodź po schodach na samą górę tylko po metalowym pręcie [#67] przejdź pod dach magazynu. Idź dalej po stalowych rusztowaniach, skręcając w prawo (po lewej są naboje do strzelby) i dalej podążając w stronę zadaszenia, w którym przed chwilą otworzyłeś przesłonę.

Wskocz do środka i zabierz leżącą na stole, przy komputerze - kartę dostępu [#68] . Wyjdź przez drzwi na kładkę i udaj się ponownie na dół magazynu. Teraz zamknięte drzwi, nieopodal których znalazłeś wcześniej notatki, staną otworem. Znajdziesz się w pokoju z [Punktem zapisu gry] oraz schodami.

Gdy tylko udasz się nimi w dół, Twój towarzysz okaże się być zainfekowany. Załatw go, zabierz jego broń i ruszaj korytarzem aż do miejsca z pierwszym bossem [#69] . Czeka Cię ciężka walka - cały czas strzelaj w jego "korzenie", potem część górną, by w końcu podsmażyć delikwenta miotaczem ognia.

5 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
6 - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Musisz uważać na kratę wentylacyjną, z której będą atakować Cię macki oraz na coś w rodzaju miejsca narodzin w wrogich kreatur, znajdującego się za ścianką po lewej - [Misja 7 Pyron Hangar] Gorzej być już nie może | The Thing - The Thing - poradnik do gry

2. Uciekaj.

Musisz uważać na kratę wentylacyjną, z której będą atakować Cię "macki" oraz na coś w rodzaju miejsca narodzin w wrogich kreatur, znajdującego się za ścianką po lewej. Gdy główny przeciwnik padnie, czym prędzej podejdź do puszki zasilającej [#70] i napraw ją. W ten sposób otworzysz drzwi do części podziemnej kompleksu.

Podobało się?

0

The Thing

19 sierpnia 2002

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2003-04-06
15:43

zanonimizowany71883 Junior

👎

Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi

Komentarz: zanonimizowany71883
2003-04-06
15:47

zanonimizowany1184 Generał

O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.

Komentarz: zanonimizowany1184
2003-04-06
15:51

zanonimizowany2573 Pretorianin

Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).

Komentarz: zanonimizowany2573
2004-04-30
12:06

zanonimizowany164674 Junior

😒

gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym

Komentarz: zanonimizowany164674
2024-11-03
14:43

Krypta76 Generał

Krypta76

Ctrl + enter to masz pełny ekran

Komentarz: Krypta76

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl