The Thing: Fajerwerki
Aktualizacja:
1. Podłóż ładunki C4 na samolotach transportowych.
Każ pomocnikowi iść za Tobą, po czym ruszaj w stronę widocznego w oddali hangaru, Wybierz karabin snajperski i zdejmij patrolującego główne wrota wojaka [#144] . Nie możesz pozwolić żadnemu jemu podobnemu przeżyć - inaczej zamkną przed Tobą wrota i misja zostanie zakończona niepowodzeniem.
Podejdź do hangaru i wejdź do jego wnętrza. Podłóż pierwszy ładunek na przedniej części samolotu [#145] . Możesz rozejrzeć się po okolicy, ale gdy podejdziesz do skrzyń lub lewej części (patrząc od wejścia) z góry spadną złowrogie kreatury. Przyjrzyj się budynkowi z prawej strony (na wprost od miejsca startu) - będzie trzeba zdjąć dwóch pilnujących go strażników.
![]() | ![]() | ![]() |
Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru. Zdejmij strażnika, potem podłóż drugi ładunek i jeśli chcesz zajmij się żołnierzem czekającym w środku, by zabrać naboje. Tym razem feralne miejsca to kontener [#146] oraz ciało, przy którym leży apteczka i granaty. Wróć na zewnątrz i biegnij obok centralnego budynku w stronę pierwszego hangaru.
Obejdź po raz drugi mijaną strukturę, by znaleźć się przy trzecim hangarze. Postępując w dobrze znany sposób, podłóż trzeci i czwarty ładunek. Teraz możesz wrócić z powrotem do miejsca, gdzie zdjąłeś dwóch strażników i przez główne drzwi [#147] wejść do centralnego budynku, czyli tak na prawdę - wieży strzelniczej.
2. Znajdź miejsce snajperskie do oddania strzału.
Skręcając w lewo natrafisz na drzwi otwierane przełącznikiem, który zostanie uaktywniony jak tylko naprawisz puszkę zasilającą. Nim jednak go dotkniesz, zajmij się spacerującym po korytarzu Walkerem. Dopiero potem wejdź do Ciemnego pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz stojącym pod ścianą komputerem [#148] . Znajdziesz tam również klucz potrzebny do wyjścia na klatkę schodową.
![]() | ![]() | ![]() |
Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór. Rozwal wszystkich i wróć na korytarz. Udaj się w stronę wejścia, czyli w lewo i do pierwszych napotkanych drzwi [#149] . Za nimi znajdziesz dwoje kolejnych oraz puszki zasilające blokujące do nich dostęp. Każ inżynierowi je naprawić.
Zacznij od pierwszych drzwi z prawej. Biegiem ruszaj przez pomieszczenie i na rozwidleniu w lewo (droga w prawo to ślepa uliczka, pełna poczwar). Gdy zauważysz czerwone beczki [#150] , skręć w korytarzu w lewo (droga na wprost to również ślepy zaułek). Na końcu drogi zobaczysz Walkera atakującego medyka - rozpraw się z nim, czym prędzej, by uratować biedaka.
Jeśli Ci się uda, podlecz go apteczką, a będziesz miał darmowe leczenie do końca misji. Wróć teraz do drugich drzwi i otwórz je. Znajdziesz się w pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz kilkoma skrzyniami naboi [#151] . Dozbrój się i wróć na główny korytarz, skręcając w nim w prawo. Miń drzwi z prawej (to ubikacja) i od razu udaj się do tych na lewo, prowadzących na klatkę schodową.
![]() | ![]() | ![]() |
Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny. Gdy dotrzesz na górę, wybierz jedne z dwóch możliwych drzwi, by trafić do punktu widokowego [#152] na dwa hangary (stąd dwa punkty). W jednym z nich spotkasz Walkera i znajdziesz [Punkt zapisu gry] , w drugim zaś naboje do karabinu snajperskiego.
3. Zestrzel ładunki C4.
Korzystając ze zbliżenia (zoom) karabinu snajperskiego, wyceluj i strzel do ładunków [#153] . Każdy powinien samoczynnie się zdetonować, niszcząc przy tym samolot. Gdy zdejmiesz dwa z jednej strony, przenieś się na drugą i powtórz akcję. W chwili, gdy wszystkie legną w gruzach, do wieży wkroczą oddziały komandosów oraz Walker w towarzystwie kilku poczwar.
4. Uciekaj.
Zejdź na dół, zajmując się napotkanymi po drodze komandosami. W korytarzu skręć w lewo i mijając łazienkę, wejdź w drzwi po lewej. To tutaj są dwie puszki zasilające, a od wejścia, gdzie napotkałeś medyka, zaatakuje Cię Walker. Załatw go i biegnij znaną trasą do czerwonych beczek. Wyjdź przez zniszczone drzwi [#154] na świeże powietrze. Podejdź do szybu wentylacyjnego umieszczonego samotnie na śniegu, przykucnij i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
Kod jest na obrazku #21, a jak go zobaczyć, jest opisane pod nim.
Mam problem. Chodzi o druga misje w grze THE THING. Przeczytalem opis do tejze gry i nie wiem jak otworzyc drzwi na kod ktory jest niewyraznie napisany na tablicy. Blagam niech ktos mi ulzy w tym cierpieniu i pomoze otworzyc te cholerne drzwi. GG-5095873
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108203.jpg)
![2 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108218.jpg)
![Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108234.jpg)
![3 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108250.jpg)
![4 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108265.jpg)
![Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108281.jpg)
![5 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108296.jpg)
![6 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108312.jpg)
![Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108328.jpg)
![7 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108343.jpg)
![8 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/147/1020108359.jpg)
