The Thing: Fajerwerki
Aktualizacja:
1. Podłóż ładunki C4 na samolotach transportowych.
Każ pomocnikowi iść za Tobą, po czym ruszaj w stronę widocznego w oddali hangaru, Wybierz karabin snajperski i zdejmij patrolującego główne wrota wojaka [#144] . Nie możesz pozwolić żadnemu jemu podobnemu przeżyć - inaczej zamkną przed Tobą wrota i misja zostanie zakończona niepowodzeniem.
Podejdź do hangaru i wejdź do jego wnętrza. Podłóż pierwszy ładunek na przedniej części samolotu [#145] . Możesz rozejrzeć się po okolicy, ale gdy podejdziesz do skrzyń lub lewej części (patrząc od wejścia) z góry spadną złowrogie kreatury. Przyjrzyj się budynkowi z prawej strony (na wprost od miejsca startu) - będzie trzeba zdjąć dwóch pilnujących go strażników.
![]() | ![]() | ![]() |
Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru. Zdejmij strażnika, potem podłóż drugi ładunek i jeśli chcesz zajmij się żołnierzem czekającym w środku, by zabrać naboje. Tym razem feralne miejsca to kontener [#146] oraz ciało, przy którym leży apteczka i granaty. Wróć na zewnątrz i biegnij obok centralnego budynku w stronę pierwszego hangaru.
Obejdź po raz drugi mijaną strukturę, by znaleźć się przy trzecim hangarze. Postępując w dobrze znany sposób, podłóż trzeci i czwarty ładunek. Teraz możesz wrócić z powrotem do miejsca, gdzie zdjąłeś dwóch strażników i przez główne drzwi [#147] wejść do centralnego budynku, czyli tak na prawdę - wieży strzelniczej.
2. Znajdź miejsce snajperskie do oddania strzału.
Skręcając w lewo natrafisz na drzwi otwierane przełącznikiem, który zostanie uaktywniony jak tylko naprawisz puszkę zasilającą. Nim jednak go dotkniesz, zajmij się spacerującym po korytarzu Walkerem. Dopiero potem wejdź do Ciemnego pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz stojącym pod ścianą komputerem [#148] . Znajdziesz tam również klucz potrzebny do wyjścia na klatkę schodową.
![]() | ![]() | ![]() |
Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór. Rozwal wszystkich i wróć na korytarz. Udaj się w stronę wejścia, czyli w lewo i do pierwszych napotkanych drzwi [#149] . Za nimi znajdziesz dwoje kolejnych oraz puszki zasilające blokujące do nich dostęp. Każ inżynierowi je naprawić.
Zacznij od pierwszych drzwi z prawej. Biegiem ruszaj przez pomieszczenie i na rozwidleniu w lewo (droga w prawo to ślepa uliczka, pełna poczwar). Gdy zauważysz czerwone beczki [#150] , skręć w korytarzu w lewo (droga na wprost to również ślepy zaułek). Na końcu drogi zobaczysz Walkera atakującego medyka - rozpraw się z nim, czym prędzej, by uratować biedaka.
Jeśli Ci się uda, podlecz go apteczką, a będziesz miał darmowe leczenie do końca misji. Wróć teraz do drugich drzwi i otwórz je. Znajdziesz się w pokoiku z [Punktem zapisu gry] oraz kilkoma skrzyniami naboi [#151] . Dozbrój się i wróć na główny korytarz, skręcając w nim w prawo. Miń drzwi z prawej (to ubikacja) i od razu udaj się do tych na lewo, prowadzących na klatkę schodową.
![]() | ![]() | ![]() |
Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny. Gdy dotrzesz na górę, wybierz jedne z dwóch możliwych drzwi, by trafić do punktu widokowego [#152] na dwa hangary (stąd dwa punkty). W jednym z nich spotkasz Walkera i znajdziesz [Punkt zapisu gry] , w drugim zaś naboje do karabinu snajperskiego.
3. Zestrzel ładunki C4.
Korzystając ze zbliżenia (zoom) karabinu snajperskiego, wyceluj i strzel do ładunków [#153] . Każdy powinien samoczynnie się zdetonować, niszcząc przy tym samolot. Gdy zdejmiesz dwa z jednej strony, przenieś się na drugą i powtórz akcję. W chwili, gdy wszystkie legną w gruzach, do wieży wkroczą oddziały komandosów oraz Walker w towarzystwie kilku poczwar.
4. Uciekaj.
Zejdź na dół, zajmując się napotkanymi po drodze komandosami. W korytarzu skręć w lewo i mijając łazienkę, wejdź w drzwi po lewej. To tutaj są dwie puszki zasilające, a od wejścia, gdzie napotkałeś medyka, zaatakuje Cię Walker. Załatw go i biegnij znaną trasą do czerwonych beczek. Wyjdź przez zniszczone drzwi [#154] na świeże powietrze. Podejdź do szybu wentylacyjnego umieszczonego samotnie na śniegu, przykucnij i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
0
- The Thing - poradnik do gry
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
- The Thing: Początek koszmaru
- The Thing: Zła decyzja
- The Thing: Nie ufaj nikomu
- The Thing: Trzeba było zostać w domu
- The Thing: Razem będzie raźniej
- The Thing: Źle się dzieje
- The Thing: Gorzej być już nie może
- The Thing: Mała tajemnica
- The Thing: Niespodzianka
- The Thing: Nieszczęśliwy wypadek
- The Thing: Opór
- The Thing: Przesyłka
- The Thing: Czas wziąć sprawę we własne ręce
- The Thing: Fajerwerki
- The Thing: Wykopaliska
- The Thing: Wszystko się komplikuje
- The Thing: Ewakuacja
- The Thing: Pościg
- The Thing: Ostateczny rozrachunek
- The Thing: The Thing - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany71883 Junior
Wiem ze jest tam kod i odczytalem go ale nie wiem co trzeba nacisnac, zeby wprowadzic ten kod i otworzyc drzwi
zanonimizowany1184 Generał
O ile dobrze pamiętam, drzwi otworzą się same. Trzeba bodajże tylko skorzystać z zamka cyfrowego znajdującego się obok nich. Gdy przeczytałeś kod, bohater wstuka go tam automatycznie.
zanonimizowany2573 Pretorianin
Musisz zrobic zooma kamerą (domyslnie scroll).
zanonimizowany164674 Junior
gra jest super tylko mam pewien kłopot mam windowsa XP i cała gra odtwiera sie na małeym obrazku.nie wiem co z tym zrobić pomużcie mi jak zrobic żeby działało mi na pełnym
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108203.jpg)
![2 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108218.jpg)
![Nie wchodź do jego wnętrza tylko udaj się w stronę drugiego hangaru - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108234.jpg)
![3 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108250.jpg)
![4 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108265.jpg)
![Gdy się do niego zbliżysz, z Ciała leżącego obok wyskoczy kilka złowrogich kreatur, a zza drzwi wypadnie wieki potwór - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108281.jpg)
![5 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108296.jpg)
![6 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108312.jpg)
![Ruszaj na górę, uważając na poczwarę, która wyskoczy przez szyb wentylacyjny - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108328.jpg)
![7 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108343.jpg)
![8 - [Misja 14 Flight Control] Fajerwerki | The Thing - The Thing - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/147/1020108359.jpg)
