The Plan: Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2
Aktualizacja:
![]() | Wejdź przez do budynku przez drzwi obok martwych strażników. W magazynie znajduje się czterech kolejnych - trzech na dole, jeden na górze. Załatw ich. |
![]() | Uwaga: jeżeli wykonujesz poboczne zadanie, nie zapomnij sprawdzić kieszeni strażnika z góry! Ma on przy sobie sporo kasy. Aby się doń dostać, musisz wysłać Wall'a po metalowej belce (lub prościej, po drugiej drabinie - wcześniej tego nie zauważyłem), tak jak w poprzednim magazynie. |
![]() | Gdy będziesz gotowy, naciśnij przycisk otwierający wyjście z magazynu. Za rogiem znajdziesz kolejnych dwóch strażników, tym razem możesz na nich użyć krążków z gazem usypiającym. |
![]() | Przyciskiem otwórz sobie kolejne drzwi. Prowadzą one na podwórko. W sumie jest tam trzech strażników - dwóch na dole, jeden chodzący po ścianie. Jeden z tych dwóch jest od razu za drzwiami, więc jeżeli nie chcesz oberwać, musisz szybko się uwijać. Pozostałych zdejmij snajperką. Po pozbieraniu kasy ze zwłok jednego strażnika powinieneś mieć komplet pieniędzy do wykonania drugorzędnego celu. |
![]() | Udaj się do drzwi oznaczonych jako kolejny cel i jako Poker otwórz ich zamek. Za nimi czeka na Ciebie ostatni dwaj kolejni strażnicy...Eh. |
![]() | Idąc dalej, trafisz na identyczną windę jak przedtem. Tym razem to Headshot pojedzie do góry, zaś faceci jej w tym pomogą. Gdy tylko winda dojedzie na górę, od tyłu zajdzie Cię 5 strażników. Rozpraw się z nimi i nie wahaj się używać apteczek. |
![]() | Teraz, mając pod kontrolą tylko Headshot, odpowiednio się ustaw i za pomocą snajperki zdejmij strażników stojących w pomieszczeniu w oddali: najpierw dwóch, poźniej trzech kolejnych. |
![]() | Ostatni etap misji to powrót do podziemi domu Fostera, a dokładniej do miejsca, w którym zabrałeś notkę ze stołu i włączyłeś alarm, by wywabić strażników z pokoju kontrolnego. Przejdź tam, a misja się zakończy. Możesz pójść troszkę skrócić sobie drogę otwierając zamknięte wcześniej drzwi. Po drodze wpadnie na Ciebie jeszcze dwóch strażników (rany, skąd oni się biorą?!). |
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan: Poradnik do gry
- The Plan: Opis przejścia
- The Plan: Słowem wstępu
- The Plan: Misja 1 Santa Monica Jail
- The Plan: Misja 2 Venice Express - Part 1
- The Plan: Misja 3 Venice Express - Part 2
- The Plan: Misja 4 Museum Heist - Day 1
- The Plan: Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd.
- The Plan: Misja 5 Museum Heist - Day 2
- The Plan: Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd.
- The Plan: Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1
- The Plan: Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd.
- The Plan: Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2
- The Plan: Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd.
- The Plan: Misja 8 Foster's Villa - Warehouse
- The Plan: Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd.
- The Plan: Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2
- The Plan: Misja 9 Foster's Villa - The house
- The Plan: Misja 9 Foster's Villa - The house cd.
- The Plan: Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2
- The Plan: Misja 10 Foster's Villa - Sewers
- The Plan: Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd.
- The Plan: Misja 11 Foster's Villa - The Mafia
- The Plan: Misja 12 Foster's Villa - Interrogation
- The Plan: Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd.
- The Plan: Misja 13 Foster's Villa - Revenge
- The Plan: Opis przejścia
- The Plan: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








