Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
- Odblokuj dostęp do wszystkich biur. (Unlock the access to each office.)
![]() | Za drzwiami części administracyjnej czai się dwóch strażników. Nie ma co się z nimi bawić, sparaliżuj ich. |
![]() | Teraz, aby otworzyć kolejne drzwi, skieruj się...A jakże - do WC. :) Jako Mind wpuść swojego robota do szybu wentylacyjnego. Uwaga: w jednej z kabin siedzi strażnik - zorientowałem się dopiero, gdy wychodziłem z pomieszczenia. Skrypt uruchamia jego wyjście z kabiny. Jeżeli go uruchomisz, po cichutku obezwładnij strażnika. |
![]() | Czas na krótką wycieczkę po kanałach wentylacyjnych. Moja propozycja jest taka: wyjdź z kanałów obok punktu oznaczonego na mapie jako bieżący cel - są to zamknięte drzwi. Otwórz je w najbardziej klasyczny sposób, jaki można sobie wyobrazić - wciśnij guzik. Przeleć się kawałek w stronę bohaterów, otwórz kolejne drzwi i dalej jeszcze jedne. W ten sposób będziesz miał pełen dostęp do kolejnych pomieszczeń, pomniejszy cel zostanie wykonany. |
![]() | Teraz wyślij jednego z silniejszych bohaterów (np. Minda) do nowo otwartych pomieszczeń. Bądź czujny. Będziesz przechodził obok pomieszczenia z trzema strażnikami, a dodatkowo jeden patroluje okolicę. Być może się zdziwisz, ale...Najlepszym (wg mnie) wyjściem z sytuacji jest postrzelenie pistoletem paraliżującym wszystkich strażników. Oczywiście, wiąże się to z pewnym ryzykiem, ale to znacznie prostsze niż kombinowanie, skradanie, itp. Zrób jak chcesz, w każdym razie zdobądź od patrolującego strażnika kartę dostępu do pokoju kontrolnego i dostań się do niego - jest zaznaczony na mapie. |
![]() | W pokoju kontrolnym wystarczy użyć komputera. |
- Znajdź terminal dyrektora muzeum. (Find the museum director's terminal.)
![]() | Wróć do pierwszego pomieszczenia administracyjnej części muzeum. Znajduje się tam winda. Wejdź do niej i otwórz przejście techniczne. Jako Poker wyjdź na kabinę windy, i dalej po drabinie oraz krawędzi. Powinieneś dostać się w ten sposób do biura dyrektora muzeum. Znajdziesz tam drugi sejf oraz terminal, który przyda się za chwilę. Zostaw Pokera na miejscu. |
- Znajdź terminal administratora sieci. (Identify the network administrator's terminal.)
- Znajdź terminal szefa ochrony. (Identify the head of security's terminal.)
![]() | Teraz jako Mind i Geek przebiegnij się do biur, do których nie tak dawno otworzyłeś sobie dostęp. W każdym z nich znajduje się jeden komputer, którego użycie jest wymagane do zaliczenia zadania. Spójrz na mapkę obok - to właśnie te komputery. W biurze, w którym na obrazku obok stoi Mind, znajdziesz także trzeci sejf. |
- Wygeneruj odpowiedni kod dostępu do podziemi. (Obtain a valid access code to the basement.)
![]() | Jak sama nazwa wskazuje. Użyj trzech terminali jednocześnie i gotowe... |
![]() | ...No, prawie gotowe. Misja nie pójdzie tak gładko, jak się tego spodziewano. Geek i Mind są zamknięci, a Poker ma półtorej minuty na odnalezienie karty, która ponownie otworzy dostęp do pokoju kontrolnego i pozwoli uwolnić kumpli. Cóż, nie musisz daleko szukać. Karta jest na biurku. Zrób, co trzeba. |
- Opuść muzeum bez wzbudzania podejrzeń. (Leave the museum without arousing suspicion.)
![]() | Pozostaje Ci tylko odprowadzić bohaterów na miejsca startu...Nie będzie to całkiem bierna wędrówka, szczególnie w przypadku Minda i Pokera, gdyż przy wyjściu pojawi się kilku strażników. Cóż, pistolet w dłoń i do dzieła. |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.