Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
  1. Odblokuj dostęp do wszystkich biur. (Unlock the access to each office.)
Za drzwiami części administracyjnej czai się dwóch strażników - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Za drzwiami części administracyjnej czai się dwóch strażników. Nie ma co się z nimi bawić, sparaliżuj ich.

Teraz, aby otworzyć kolejne drzwi, skieruj się - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Teraz, aby otworzyć kolejne drzwi, skieruj się...A jakże - do WC. :) Jako Mind wpuść swojego robota do szybu wentylacyjnego.

Uwaga: w jednej z kabin siedzi strażnik - zorientowałem się dopiero, gdy wychodziłem z pomieszczenia. Skrypt uruchamia jego wyjście z kabiny. Jeżeli go uruchomisz, po cichutku obezwładnij strażnika.

Czas na krótką wycieczkę po kanałach wentylacyjnych - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Czas na krótką wycieczkę po kanałach wentylacyjnych. Moja propozycja jest taka: wyjdź z kanałów obok punktu oznaczonego na mapie jako bieżący cel - są to zamknięte drzwi. Otwórz je w najbardziej klasyczny sposób, jaki można sobie wyobrazić - wciśnij guzik. Przeleć się kawałek w stronę bohaterów, otwórz kolejne drzwi i dalej jeszcze jedne. W ten sposób będziesz miał pełen dostęp do kolejnych pomieszczeń, pomniejszy cel zostanie wykonany.

Teraz wyślij jednego z silniejszych bohaterów (np - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Teraz wyślij jednego z silniejszych bohaterów (np. Minda) do nowo otwartych pomieszczeń. Bądź czujny. Będziesz przechodził obok pomieszczenia z trzema strażnikami, a dodatkowo jeden patroluje okolicę. Być może się zdziwisz, ale...Najlepszym (wg mnie) wyjściem z sytuacji jest postrzelenie pistoletem paraliżującym wszystkich strażników. Oczywiście, wiąże się to z pewnym ryzykiem, ale to znacznie prostsze niż kombinowanie, skradanie, itp. Zrób jak chcesz, w każdym razie zdobądź od patrolującego strażnika kartę dostępu do pokoju kontrolnego i dostań się do niego - jest zaznaczony na mapie.

W pokoju kontrolnym wystarczy użyć komputera - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pokoju kontrolnym wystarczy użyć komputera.

  1. Znajdź terminal dyrektora muzeum. (Find the museum director's terminal.)
Wróć do pierwszego pomieszczenia administracyjnej części muzeum - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Wróć do pierwszego pomieszczenia administracyjnej części muzeum. Znajduje się tam winda. Wejdź do niej i otwórz przejście techniczne. Jako Poker wyjdź na kabinę windy, i dalej po drabinie oraz krawędzi. Powinieneś dostać się w ten sposób do biura dyrektora muzeum. Znajdziesz tam drugi sejf oraz terminal, który przyda się za chwilę. Zostaw Pokera na miejscu.

  1. Znajdź terminal administratora sieci. (Identify the network administrator's terminal.)
  2. Znajdź terminal szefa ochrony. (Identify the head of security's terminal.)
Teraz jako Mind i Geek przebiegnij się do biur, do których nie tak dawno otworzyłeś sobie dostęp - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Teraz jako Mind i Geek przebiegnij się do biur, do których nie tak dawno otworzyłeś sobie dostęp. W każdym z nich znajduje się jeden komputer, którego użycie jest wymagane do zaliczenia zadania. Spójrz na mapkę obok - to właśnie te komputery. W biurze, w którym na obrazku obok stoi Mind, znajdziesz także trzeci sejf.

  1. Wygeneruj odpowiedni kod dostępu do podziemi. (Obtain a valid access code to the basement.)
Jak sama nazwa wskazuje - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Jak sama nazwa wskazuje. Użyj trzech terminali jednocześnie i gotowe...

No, prawie gotowe - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

...No, prawie gotowe. Misja nie pójdzie tak gładko, jak się tego spodziewano. Geek i Mind są zamknięci, a Poker ma półtorej minuty na odnalezienie karty, która ponownie otworzy dostęp do pokoju kontrolnego i pozwoli uwolnić kumpli. Cóż, nie musisz daleko szukać. Karta jest na biurku. Zrób, co trzeba.

  1. Opuść muzeum bez wzbudzania podejrzeń. (Leave the museum without arousing suspicion.)
Pozostaje Ci tylko odprowadzić bohaterów na miejsca startu - Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Pozostaje Ci tylko odprowadzić bohaterów na miejsca startu...Nie będzie to całkiem bierna wędrówka, szczególnie w przypadku Minda i Pokera, gdyż przy wyjściu pojawi się kilku strażników. Cóż, pistolet w dłoń i do dzieła.

Podobało się?

0

The Plan (2006)

17 marca 2006

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl