Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
Misja 6: Museum Heist - Day 3, part 1
Czas na dokonanie właściwego napadu. Masz odpowiednią załogę, odpowiedni sprzęt, odpowiednie informacje...Wystarczy tylko otworzyć sejf i zabrać obraz. Brzmi łatwo, nieprawdaż?
- Dostań się do części z sejfami. (Get into the area with the safes.)
![]() | Na początek przebiegnij się za ladę i użyj komputera, by podnieść kratę. |
![]() | Przejdź świeżo otwartym przejściem. Kawałek dalej pojawi się problem. Na szczęście nie tak wielki, jak mogłoby się wydawać. Chyba specjalnie na tą okazję budowniczy muzeum zostawili luki w dolnej części ścianki, za którą znajdują się strażnicy. :) Wystarczy użyć gazu usypiającego. |
![]() | Jako Mind użyj uniwersalnej karty na czytniku po prawej. |
![]() | W pomieszczeniu, w którym smacznie śpią sobie strażnicy, znajduje się panel. Wklep kod 8472, by uruchomić pobliską windę. Dojedziesz nią do podziemi muzeum. |
- Znajdź sejfy i ukradnij obrazy. (Find the safes and get the paintings.)
![]() | Sejfy do zadania pobocznego przewijają się przez całą dalszą część zadania. Na mapce wyglądają trochę podobnie do loga uwielbianego zwłaszcza na forum GOL zespołu Tokio Hotel. :) Widzisz ten kształt obok. Gdy tylko go rozpoznasz, a w pobliżu nie będzie już strażników i aktywnych kamer, bierz się do roboty - jako Boomer podłóż ładunki wybuchowe, a następnie jako Mind otwórz wewnętrzną część sejfu. Sejfów jest w sumie 8 - tyle, ile małych bomb ma Boomer. |
- Wyłącz czujniki w strefie A. (Neutralize the A zone detectors.)
![]() | W trakcie kilku kolejnych celów misji musisz dotrzeć do odpowiednich punktów w podziemiach muzeum, by wyłączyć czujniki blokujące dostęp do kolejnych stref podziemi. Najpierw strefa A. Zacznij od zneutralizowania trzech strażników w pierwszym pomieszczeniu. Użyj gazu lub pistoletu. Przy jednym z nich znajdziesz kartę umożliwiającą wyjście z pomieszczenia. Użyj jej. |
![]() | Jak po chwili się dowiesz, korytarz jest naszpikowany kamerami. Jedyna rada to iść wtedy, kiedy nie patrzą. Nie ma miejsca, w którym mógłbyś się schować, by nie zostać wykrytym. Pozostaje Ci uważnie wypatrywać odpowiedniego momentu. Idź do punktu oznaczonego na mapie jako kolejny cel i otwórz drzwi używając po raz kolejny karty. |
![]() | W pomieszczeniu po prostu użyj komputera. Sprowadzi to strażników; Ukryj się w szafce lub po prostu przywitaj ich za pomocą pistoletu paraliżującego. Wcześniej czy później, musisz ich obezwładnić, pytanie tylko jak... |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.