Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
Misja 1: Santa Monica Jail
Zaczynamy w więzieniu. Musisz z niego - jakżeby inaczej - wydostać wszystkich bohaterów. Faktycznie uwięziony jest jedynie Poker, ale to zadanie wymaga kooperacji. Potraktuj je jako rozgrzewkę, swego rodzaju tutorial.
- Uwolnij Pokera z jego celi. (Free Poker from his cell.)
![]() | Pierwsza postać to Mind. Wyjdź przez drzwi do dużej sali. Na wprost znajdować się będzie strażnik. Nie zwracaj na niego większej uwagi, po prostu go omiń. Gdy znajdziesz się w pobliżu pomieszczenia technicznego, załączy się wstawka - jeden ze strażników wyjdzie. Najprościej po prostu schować się za rogiem - (o dziwo) nie zostaniesz zauważony. |
![]() | Wejdź do wspomnianego pomieszczenia i po cichutku zajmij się strażnikiem. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak to zrobić, gra da Ci odpowiednie wskazówki. Po wyeliminowaniu strażnika podejdź do panelu. Przez chwilę kontrolować będziesz Pokera; będziesz musiał znaleźć numer celi (2046, tabliczka na ścianie przy drzwiach). Wprowadź ją do komputera (już jako Mind) i zakończ wciskając na panelu przycisk V. |
- Opuść budynek. (Leave the building through the back yard.)
![]() | Ponownie Poker. Wyjdź z celi i po cichutku przejdź do windy - w ostatniej celi po lewej stronie znajdują się strażnicy, więc pośpiech jest niewskazany. Windą dojedziesz na drugi poziom. Po dużym pomieszczeniu, od celi do celi krąży strażnik. Zajmij się nim i ruszaj dalej. Za kratą znajduje się szyba, przez którą mogą Cię dostrzec strażnicy - kucnij, by tego uniknąć. Za zakrętem powinieneś znaleźć schody - wejdź po nich. Załączy się scenka. |
![]() | Wreszcie trochę więcej akcji. Czas skorzystać z jednej z umiejętności Minda, tzw. "gadania". :) Podejdź do strażnika (z odpowiedniej strony, by odwrócony nie zauważył przechodzącego Pokera) i zagadaj go, następnie szybko przełącz się na Pokera i wymknij się ze schodów w nieco bezpieczniejsze miejsce. Skieruj Pokera do pomieszczenia naprzeciwko pomieszczenia technicznego. Wyjdź przez okno i zeskocz. |
- Ucieknij z więzienia. (Escape from the prison.)
![]() | Jako Cat przejdź do miejsca oznaczonego na mapie, a następnie za strażnikiem. Ukradnij mu klucz. Wróć do pomieszczenia, które było Twoim pierwotnym celem, otwórz je za pomocą klucza i otwórz bramę. Teraz wszystko co musisz zrobić to po prostu uciec. Niby jest jakiś limit czasowy, ale nie powinien sprawić żadnego problemu. |
![]() | Cat musi opuścić więzienie inną drogą - poprzez główne wejście. Zerknij na mapkę, by zorientować się, gdzie iść. Po drodze mijać będziesz strażnika, któremu zabrałeś klucz. Dla czystego sumienia zwróciłem go. :) |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.