Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
Misja 4: Museum Heist - Day 1
Oto pierwsza z serii misji w muzeum. Zanim przeprowadzisz napad idealny, musisz zdobyć trochę niezbędnych przedmiotów i informacji - i właśnie o to chodzi w tej i w kilku kolejnych misjach.
Pamiętaj, by w muzeum działać dyskretnie. Jeżeli popełnisz kilka błędów, zostaniesz po prostu wyrzucony z muzeum. Pracownicy muzeum będą zwracać uwagę, gdy będziesz próbował dostać się do nieodpowiednich miejsc, fotografować, skanować klucze lub majstrować coś przy kamerach. Jak już zapewne się domyślasz, wszystkie wyżej wymienione czynności będziesz musiał w tej misji wykonać. :)
- Okradnij osoby w muzeum. (Pickpocket the museum's visitors.)
![]() | Cóż, ten cel nie wymaga chyba większych wyjaśnień. Po prostu okradnij każdego, kogo możesz okraść, a kto nie jest jakąś "szychą" w muzeum (tymi zajmiemy się później :). |
- Stwórz fałszywą kartę dostępu. (Make a false ID card.)
![]() | Na początek jako Poker przebiegnij się na południowo zachodni róg mapy. Znajduje się tam sklep. Gdy podejdziesz pod zamknięte drzwi, pierwszy pomniejszy cel zostanie wykonany. Drzwi są zamknięte. Musisz sam poradzić sobie z zamkiem. Kobieta w sklepie przemieszcza się z dość dużą częstotliwością, więc zagadaj ją (np. jako Mind), by nie widziała, jak Poker próbuje otworzyć drzwi. Do zamkniętego pomieszczenia musisz wprowadzić Cat - tylko ona potrafi otworzyć znajdujący się tam sejf. |
![]() | Włam się do sejfu i zabierz kartę, a następnie użyj komputera. |
- Zainstaluj moduł do obejścia kamer. (Install the camera bypass module.)
![]() | Bezpośrednio po zakończeniu pierwszego zadania licznik zacznie odmierzać cztery minuty. To czas, w którym Poker musi odwiedzić wszystkie kamery. Lokalizacja każdej z nich jest oznaczona na mapie w grze, więc nie powinieneś mieć żadnych problemów z ich znalezieniem. Uważaj na strażników. Jeżeli któryś stale obserwuje miejsce pod kamerą, musisz go zagadać jako Mind. |
- Sfotografuj zabezpieczenia muzeum. (Check out the accesses.)
![]() | Czas na trochę zdjęć. Cóż, nie jest to zbyt trudne. Odpowiednie miejsca są zaznaczone na mapce, więc - jako Mind, rzecz jasna - bierz aparat i do dzieła. Musisz zrobić cztery zdjęcia. Podobnie jak w przypadku kamer, musisz mieć "zaplecze", czyli osobę, która zajmie rozmową danego pracownika muzeum, jeżeli widać Cię z aparatem. |
- Sfotografuj więcej zabezpieczeń. :) (Find out where the protection system's controls are.)
![]() | W tym celu musisz strzelić kolejne dwie fotki kolejnym dwóm obiektom. Zasady są identyczne jak poprzednio. |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.