Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
  1. Skopiuj klucz dyrektora muzeum. (Copy the museum director's key.)
Dyrektor muzeum znajduje się w dużej sali projekcyjnej na północnym zachodzie - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Dyrektor muzeum znajduje się w dużej sali projekcyjnej na północnym zachodzie. Ustaw gdzieś w jego pobliżu Pokera, a Cat niech wejdzie do niewielkiego pomieszczenia i włączy projektor. Moja rada: ustaw Minda na pomieszczeniu z projektorem (wejdź tam po drabinie).

Po włączeniu projektora, natychmiast ukryj Cat w szafce - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Po włączeniu projektora, natychmiast ukryj Cat w szafce. Będziesz miał 30 sekund na to, by jako Poker ukraść dyrektorowi klucz. Po prostu to zrób.

Zanieś klucz do Minda i zeskanuj go, a następnie w identyczny sposób jak przy kradzieży klucza, zwróć go dyrektorowi - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Zanieś klucz do Minda i zeskanuj go, a następnie w identyczny sposób jak przy kradzieży klucza, zwróć go dyrektorowi.

Za drugim razem, strażnik zamiast po prostu wyłączyć projektor, wyłączy go i stanie w drzwiach, blokując drogę ucieczki Cat - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Za drugim razem, strażnik zamiast po prostu wyłączyć projektor, wyłączy go i stanie w drzwiach, blokując drogę ucieczki Cat. Musisz (najlepiej jako Mind) zagadać go, by nie patrzył się na pomieszczenie, a następnie jako Cat wyjść z szafki i wejść po drabinie.

  1. Skopiuj klucz szefa ochrony. (Copy the head of security's key.)
Szef ochrony kręci się cały czas po jednym pomieszczeniu - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Szef ochrony kręci się cały czas po jednym pomieszczeniu. Zagadaj go - nie będzie chciał rozmawiać (ale pomniejszy cel zadania wykonasz). Jako Poker spenetruj jego kieszenie. Szef ochrony zatrzymuje się na chwilę tylko w dwóch miejscach - wybierz to, w którym strażnik Cię nie zauważy.

Dalej tak jak w przypadku klucza dyrektora muzeum - daj go Mindowi do zeskanowania i zwróć właścicielowi - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Dalej tak jak w przypadku klucza dyrektora muzeum - daj go Mindowi do zeskanowania i zwróć właścicielowi.

  1. Doprowadź bohaterów do wyjścia. (Meet up at the exit.)
Podobało się?

0

The Plan (2006)

17 marca 2006

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl