Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
- Skopiuj klucz dyrektora muzeum. (Copy the museum director's key.)
![]() | Dyrektor muzeum znajduje się w dużej sali projekcyjnej na północnym zachodzie. Ustaw gdzieś w jego pobliżu Pokera, a Cat niech wejdzie do niewielkiego pomieszczenia i włączy projektor. Moja rada: ustaw Minda na pomieszczeniu z projektorem (wejdź tam po drabinie). |
![]() | Po włączeniu projektora, natychmiast ukryj Cat w szafce. Będziesz miał 30 sekund na to, by jako Poker ukraść dyrektorowi klucz. Po prostu to zrób. |
![]() | Zanieś klucz do Minda i zeskanuj go, a następnie w identyczny sposób jak przy kradzieży klucza, zwróć go dyrektorowi. |
![]() | Za drugim razem, strażnik zamiast po prostu wyłączyć projektor, wyłączy go i stanie w drzwiach, blokując drogę ucieczki Cat. Musisz (najlepiej jako Mind) zagadać go, by nie patrzył się na pomieszczenie, a następnie jako Cat wyjść z szafki i wejść po drabinie. |
- Skopiuj klucz szefa ochrony. (Copy the head of security's key.)
![]() | Szef ochrony kręci się cały czas po jednym pomieszczeniu. Zagadaj go - nie będzie chciał rozmawiać (ale pomniejszy cel zadania wykonasz). Jako Poker spenetruj jego kieszenie. Szef ochrony zatrzymuje się na chwilę tylko w dwóch miejscach - wybierz to, w którym strażnik Cię nie zauważy. |
![]() | Dalej tak jak w przypadku klucza dyrektora muzeum - daj go Mindowi do zeskanowania i zwróć właścicielowi. |
- Doprowadź bohaterów do wyjścia. (Meet up at the exit.)
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.