Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
- Wyłącz czujniki w strefie B. (Neutralize the B zone detectors.)
![]() | Gdy już uporasz się z tym problemem...Czas na kolejny. :) W pomieszczeniu wysuniętym najbardziej na wschód znajduje się czterech strażników (jeden niewidoczny na screenie), jeden z nich ma kartę wymaganą do wejścia na teren strefy B. Cóż, nie pozostaje Ci nic innego jak ich sprzątnąć. Proponuję pistolet zdjąć najpierw dwóch rozmawiających ze sobą za pomocą gazu usypiającego i dopiero później użyć pistoletu (lub uciszyć ich w delikatny sposób). Tak czy inaczej, masz już drugą kartę dostępu. |
![]() | Tak samo jak poprzednio, zanim dostaniesz się do pomieszczenia z wyłącznikiem zabezpieczeń, będziesz musiał przejść między kamerami. Uważaj, na południu jest dwóch strażników. |
![]() | W pomieszczeniu jest dwóch strażników. Jako że zauważyli mnie wcześniej (pokój z drugiej strony ma okienko), byli od razu agresywnie nastawieni, więc nie miałem innego wyjścia jak po prostu zmiażdżyć ich pistoletem. :) Ale można to chyba rozegrać delikatniej. Swoją drogą, trochę perfidnie mi to wyszło...(patrz obok). Fajerwerków i niespodzianek tym razem nie będzie. |
- Wyłącz czujniki w strefie C. (Neutralize the C zone detectors.)
![]() | Kilka korytarzy i pomniejszych sejfów dalej znajduje się strefa C, czyli kolejne kamery (uważaj!) i kolejni strażnicy. Na screenie obok oznaczyłem drogę, którą podążałem. Biała kropka to dwóch dodatkowych strażników - być może reagują oni po wyłączeniu systemów, nie mogłem tego sprawdzić, gdyż wpadłem na nich wcześniej. Strażnicy znajdują się praktycznie w każdym pomieszczeniu, przez które przechodzisz. Zazwyczaj stoją parami. Stosowałem chyba najkrótszą możliwą metodę ich obezwładnienia - pistolet. Mała notka: widzisz na screenie obok czerwoną kropkę? Zostaw w tym miejscu jednego z członków drużyny (najlepiej Wall'a). Przyda się później. |
- Wyłącz pole magnetyczne. (Shut down the magnetic field.)
![]() | W tym miejscu powinieneś mieć już za sobą wszystkie sejfy do zadania pobocznego. W pomieszczeniu oznaczonym na mapie jako kolejny cel, obezwładnij dwóch strażników. |
![]() | Przejdź się do pomieszczenia obok. Znajduje się tam pierwszy wyłącznik pola. Jeżeli posłuchałeś mojej rady i zostawiłeś jednego z członków drużyny we wskazanym miejscu, to masz pod kontrolą obydwa - osoba, którą zostawiłeś, powinna znaleźć w pobliżu skrzynkę. To właśnie to. Użyj obu naraz, by definitywnie wyłączyć pole. |
- Otwórz główny sejf. (Open the main safe.)
![]() | Wbrew pozorom, to jeszcze nie koniec misji. Nie obejdzie się bez "drobnej" wpadki. Moja rada: zanim podłożysz duży ładunek wybuchowy, otwórz jeden z pomniejszych sejfów, znajdujących się po bokach. Jeżeli nie zrobisz tego teraz, będziesz musiał to zrobić patrząc na zegar odmierzający 60 sekund. Gdy już będziesz mógł, upchnij wszystkich bohaterów za drzwi sejfu, za chwilę będzie gorąco... |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.