Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
![]() | Kto by pomyślał, że Foster pod swoją willą ma takie toksyczne mechanizmy? Przebiegnij na druga stronę pomieszczenia, gdy...Hmm...Gazy nie będą się wydzielały :) a następnie wejdź po drabinie i do kolejnego szybu wentylacyjnego. Tamże przejdź kawałek dalej i zejdź po kolejnej drabinie na dół. |
![]() | Na miejscu załatw dwóch strażników. Pojawi się reszta drużyny. Z pokoiku z komputerami zabierz sztabkę złota. Wykorzystaj dwóch bohaterów, by otworzyć przejście. |
![]() | Gdy przejdziesz dalej, załączy się krótka wstawka instruująca, co masz robić. Dwóch facetów będzie podnosiło kolejną bramę, zaś Headshot będzie ich osłaniała za pomocą swojej nieocenionej snajperki. Nic dodać, nic ująć. W sumie pojawi się pięciu panów w garniturach. Z przykrością zawiadamiam, że te manewry będziesz musiał powtórzyć jeszcze dwa razy...Z niewielką różnicą za drugim razem. |
![]() | Kilkunastu zabitych strażników później... Za drugim (w zasadzie to trzecim) razem nie podniesiesz bramy, a strażników będzie więcej, przy czym więcej oznacza nieskończoność. Nie czekaj aż się skończą - nie skończą się! Odstrzel kłódkę od kratki prowadzącej do kanałów i wprowadź tam przynajmniej jednego bohatera, a po chwili będą tam wszyscy. |
![]() | Przed sobą masz bramę zamkniętą na kłódkę. Odstrzel ją i przejdź dalej. W pomieszczeniu, do którego trafisz, musisz przejść jednym bohaterem na drugą stronę po rurze, by podnieść kratę blokującą zejście z drabiny (tam też musisz odstrzelić kłódkę). Najlepiej wykorzystać do tego Wall'a. |
![]() | Idź dalej, dopóki nie trafisz na zamknięte przejście. Po lewej powinieneś wówczas znaleźć dziurę w kracie zastawioną beczką. Możesz ją łatwo zdetonować używając pistoletu. Kucnij i przejdź przez dziurę w kracie. Dotrzesz do miejsca, z którego będziesz mógł odstrzelić kłódkę blokującą przejście. Uczyń to, wróć tą samą drogą, którą do tego miejsca przyszedłeś i idź dalej. |
![]() | Strumienia pary pozbędziesz się w banalny sposób: poprzez zakręcenie zaworu. |
![]() | Kawałek dalej pojawi się kolejny kłopot: zbyt wysoki poziom wody. Musisz wysłać jednego z członków drużyny by uporał się z tym problemem. Proponuję niezawodnego Wall'a (daj mu apteczkę, jeżeli się skończyły). Wejdź nim po drabinie na górę i przejdź po rurze na drugą stronę rozwalonego przejścia. Odstrzel kolejną kłódkę i idź dalej, aż ujrzysz scenkę z dwoma strażnikami. |
![]() | Jeden z nich po chwili wyjdzie (ale nie odejdzie zbyt daleko). Załatw tego, który zostanie i zabierz sztabkę złota. W "kotle" do którego prowadzi wyjście z pomieszczenia, znajdują się trzej przeciwnicy. Załatw ich jednego po drugim, po czym zejdź po drabince na sam dół i odkręć zawór. Nie musisz ruszać reszty drużyny z miejsca; Za chwilę pojawią się automatycznie. |
![]() | Teraz po kolejnych drabinach wejdź na samą górę "kotła" i odstrzel ostatnią w tej misji kłódkę. :) U Twego boku pojawi się Poker i Headshot. Przejdź kawałek do przodu. To ostatnia minuta misji. Musisz po raz kolejny osłaniać tyłek Pokera, gdy ten otwiera zamek. (Dosłownie) Gorąco polecam strzelanie w beczki z łatwopalną zawartością - to znacznie ułatwi życie w tych całkiem trudnych chwilach. I to by było na tyle w tej misji... |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.