Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
Aktualizacja:
Misja 7: Museum Heist - Day 3, part 2
Prawdę mówiąc, odkąd zobaczyłem w tytule poprzedniej misji "Part 1", wiedziałem, że tak to się skończy.
Misja ta jest o tyle irytująca, że musisz jeszcze raz przebrnąć przez wszystkie te korytarze, w których żmudnie uciekałeś przed kamerami w misji 6.
- Okradnij strażników. (Pickpocket the guards.)
![]() | Myślę, że to zadanie poboczne jest na tyle oczywiste, że dodatkowe wyjaśnienia są zbędne. Po prostu zbieraj łupy z każdego "Śpiącego Rycerza". Dla ułatwienia dodam, że w strefie C jest 8 strażników, 2 między kratą strefy C a kratą strefy B, 4 w strefie B, 2 między kratą strefy B a kratą strefy A, 7 w strefie A, 2 za kratą strefy A i wreszcie 5 przy wejściu do muzeum. Razem 30, każdy ma przy sobie 500$. Swoją drogą, ciekawe, po co im ta kasa na służbie. :) |
- Ukradnij obraz. (Steal the painting.)
![]() | Pierwsza informacja: lepiej nie próbuj wchodzić na lasery przed Tobą. Kończy się to natychmiastowym uśpieniem. Zamiast tego zdecydowanie nienajlepszego pomysłu, zawiśnij np. jako Mind na słabo widocznej krawędzi i przejdź na drugą stronę pomieszczenia. |
![]() | Za pomocą panelu wyłącz zabezpieczenia, a następnie otwórz sejf. Wewnątrz znajdziesz upragniony obraz. Zabierz go. Teraz pozostaje tylko UCIEC... |
- Opuść strefę D. (Leave the D zone where the main safe is.)
![]() | Przebiegnij się teraz do pomieszczenia oznaczonego na mapce. Znajduje się tam przełącznik podnoszący pierwszą kratę. Wykorzystaj jednego z bohaterów do wciśnięcia przycisku, zaś pozostała dwójka niech biegnie za kratę. Uwaga: pomimo iż na moim screenie tym "wykorzystanym" bohaterem jest Mind, MUSISZ użyć tu Wall'a. Dlaczego? Chyba tylko on potrafi sam przedostać się za kraty. |
![]() | Gdy 2/3 załogi będą za kratą, puść przycisk i wciśnij odpowiedni klawisz, by pobiec sprintem. Wall, gdy biegnie sprintem, może zrobić przewrót, dzięki czemu zmieści się pod opadającą kratę. |
- Opuść strefę C. (Leave the C zone.)
![]() | Gdy wybiegniesz kawałek za kratę, załączy się króciutka wstawka sygnalizująca, że strażnik jest za rogiem. Cóż, prawda jest taka, że strażnicy są wszędzie. W strefie D jest ich w sumie 8. Nie widzę lepszego wyjścia niż zdjęcie ich wszystkich za pomocą pistoletu. Masz wszak 9 apteczek - daje to możliwość odzyskania 450 punktów życia. :) Poza tym, realizacja drugorzędnego celu będzie dużo łatwiejsza. |
![]() | Po oczyszczeniu całej strefy C ze strażników, podobnie jak poprzednio, użyj Wall'a do podtrzymania przycisku podnoszącego kratę. |
![]() | Jako jeden z pozostałych bohaterów oczyść całą (lub przynajmniej pierwszych dwóch strażników) strefę B, a następnie, tak jak już to robiłeś, jako Wall puść przycisk, sprint, przewrót. Jako że droga do krat jest trochę dłuższa, minie troszkę więcej czasu, nim zaczną one ponownie opadać. Utrudnienie stanowi fakt, że tym razem kraty są dwie, nie jedna. |
0
- The Plan - poradnik do gry
- The Plan - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Słowem wstępu | Opis przejścia The Plan
- Misja 1 Santa Monica Jail | Opis przejścia The Plan
- Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 5 Museum Heist - Day 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan
- Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 8 Foster's Villa - Warehouse cd. 2| Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan
- Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 11 Foster's Villa - The Mafia | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan
- Misja 12 Foster's Villa - Interrogation cd. | Opis przejścia The Plan
- Misja 13 Foster's Villa - Revenge | Opis przejścia The Plan
- Opis przejścia
- The Plan - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.